• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT - Beyond the REM movements so far

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren een te kleine hoeveelheid gerookt waarvan ik niet het bewustzijn verloor. M'n breakthrough moet nog komen.

Maar man man man, ik begin serieus te twijfelen of ik nog wel atheist ben.

Zodra ik de rook vasthield voelde ik een buzz en de wereld zag ik glasachtig als stukjes gesneden brood die elkaar overlapte. Anders dan dat kan ik het niet uitleggen.

Daarna sloot ik m'n ogen en voelde dat m'n zwarte zicht werd getrokken door REM bewegingen. Aan m'n ogen werd getrokken naar alle kanten toe en dat was zo sterk dat ik het liet gebeuren. Fantastische kleuren kwamen als atoombommen op m'n ziel! Goud, rood, blauw, groen en geel. Soms paars.

Niet lang daarna werd m'n zicht volledig lichtblauw en daarna wit. Wow! M'n lichaam was bijna weg. Ik wou m'n ogen open doen nadat ik door dit wormgat gekropen was en toen ging het mis, ik deed te vroeg m'n ogen open en zag m'n kamer weer. Ik stond op en deed 't licht uit.

Damn, deze interuptie hield me ervan af. Ik heb daarna nog wel hevige REM movements gehad en fantastische visuals en vlagen van kinderlijk geluk. Af en toe shakte ik met m'n lichaam, soort hevig trillen.

Ik zag verschillende adelaars bestaande uit ultra felle kleuren, een aantal waren lief maar sommige straalde strijdlust uit, ze vlogen naast elkaar en ze kwamen 1 voor 1 naar voren om mijn ziel in te vliegen.

Bij de boos kijkende adelaars voelde ik een soort vlaag van angst, maar ook heel erg fijn, ik gaf ze alsware signalen dat ik geen bedreiging was. Ik voelde me als een nieuweling die hun wereld betrad waar zij allang een bestaan in hadden.

Ze waren ultra symmetrisch en ik verstond hun taal, alleen kan ik me niet herrineren hoe we communiceerde.

Niet lang daarna nog spinachtige wezens gezien en proberen een kennismaking te realiseren. Ze leken niet geintereseerd maar had het gevoel dat ze me de volgende keer zullen herkennen. Het effect was helaas al zwakker geworden.

Niet lang daarna voelde ik weer REM bewegingen en leek het net alsof ik terug werd geprogrameerd om weer in dit menselijke lichaam te functioneren. Helaas gedurende de hele tijd wel lichaamsbesef gehad. Alles speelde zich af in krankzinnig kleurrijke dimensies die hun weerga niet kennen.

Het vreemde is dat op het momernt dat ik nu inbeeld te sterven, die zelfde REM bewegingen die voelen als 'spastische trekken' weer zullen terugkeren. Of dit zo is, betwijfel ik, maar het idee dat het mogelijk is voelt al bovenmenselijk verlichtend.

EXACT hetzelfde gebeurd als ik ga slapen, zij het ultra mild vergeleken bij een inleiding van een DMT trip. Wetenschappelijk is bekend dat baby's na 40 dagen DMT aan maken.

Ik voel me niet geheel als herboren, meer mogen hebben proeven aan iets wat nog gaat gebeuren. :wink: ( En I'm sure it will, ik weet ook al wat hehe) Ik heb te weinig gehad maar volgende keer zal ik volle pijp gaan met 3 hits lang vasthouden.

Het is een zeer sterke en krachtige substantie, die nu al heel sterk m'n zware LSD ervaringen klein heeft gemaakt. Er is bijna geen sturing, alleen geruststelling die je kunt aanleren door zwaar te trippen. Maar DMT is geen trippen. Het is een opzuiging naar verlichting, vreugde, vreemdheid, bizarre verwondering, wonderschone krankzinnigheid in een buitengewone dimensie.

Als LSD een aansteker is, is DMT een bulldozer.

Ik ben geneigd te zeggen dat ondanks de vreugde, je er extreem voorzichtig mee moet zijn want de snelheid en trekkracht is zo immens dat je wel als een treinwrak kunt eindigen indien er bepaalde psychologische factoren spelen.

Drientje

DF-koning
Klinkt als een mooie en vreemde ervaring. Jammer dat je werd 'onderbroken', hoop volgende keer beter! Misschien kan DMT je atheïstische denken doorbreken, misschien ook niet. Ik heb er geen ervaring mee. Moge mooie reizen je nog ten deel vallen!

X

Atropa

Bewuste gebruiker
Was echt slechte voorbereiding, had geen muziek op en het licht aangelaten. De dosis was een grof mespunt, maar wou voorzichtig zijn omdat ik op het oog schatte.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Wow, dat klinkt als een geweldig(e) (aparte) trip!
Wordt er gewoon benieuwd van :( :P
Ik zie wel wanneer de tijd daar is :mrgreen:

Wacky

Badass junkie
Ik heb zojuist ook een eerste poging ondernomen.

Soortgelijke vervorming van het plafond (die sneetjes brood zoals je het uitlegt heeft wel wat ja), een sterke pieptoon, mijn ogen irriteerden (rem bewegingen ?, weet ik niet, zou kunnen) en traanden als ik ze dichthield, dus ik deed ze ook open. Verder niets.

Tis ook lastig als je geen weegschaal hebt die nauwkeurig genoeg is, maar volgende keer gaat het lukken :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Grappig dat je adelaars zag, zelf heb ik nooit dieren gezien met DMT.
Gisternacht dus Ayahuasca gedaan en de visuals waren PRECIES zoals DMT, zelfs nog heftiger op sommige momenten, nooit gedacht dat dat zou kunnen. Toen zag ik ook wel heel veel Dieren en andere wezens. Geesten, duivels, indianen, Ayahuasca zelf. Echt intens.. maargoed moet nog een reportje typen. Ben nu jou topic aan het bevuilen, maar ben zo enthousiast over deze ervaring... :wink:

Wacky

Badass junkie
2e poging ook niet zoals de bedoeling was.

Zelfde hoge pieptoon, Kleurrijke maar eenvoudige CEVs, daarna wist ik niet meer dat ik aan het trippen was en kwam ik in een struggle for control, herinner me niet echt details erbij, alleen dat het eigenlijk minder angstaanjagend was dan je zou verwachten. Toen ik weer wist dat ik aan het trippen was was er nog een milde trip over, vergelijkbaar met lsd. Net als bij mijn eerste salvia ervaring (waarbij ik of complete amnesia had, of KO was) was ik binnen een minuut ook weer helder van geest, de visuals duurden wel nog enkele minuten door.

heftig spul is het in elk geval, en ik blijf doorzetten tot ik de gamma goblins, high tech elfjes of wat dan ook ontmoet heb :tongueout:

Ohja, het grote verschil tussen de eerste en tweede keer was dat ik eerst mijn aansteker niet tegen het glas aanhield om te voorkomen dat het zou verbranden (zoals ook gebeurde met wiet toen ik dat op soortgelijke wijze probeerde te vappen) Er bleef toen wat dmt over in het pijpje. Nu hield ik de aansteker er goed onder en bleef er niets over. DMT kan zo te zien goed wat hitte hebben.

pythregius

Bewuste gebruiker
Dmt is behoorlijk zijn intocht aan het maken merk ik al.
een mooie eerste ervaring heb je nu gehad, ik kan precies voor me zien wat je bedoelt met dat glasachtige je hoort ook een scherp geluid erbij wat lijkt op het geluid als je een kat wegjaagt, tegenwoordig ook veel in de melodiën van de nieuwe psytrance te horen.

Ben je nu geschrokken of wil je meer?

Groetejes :)

azgaza

Badass junkie
Toch een report van jouw hoek nu eens, leuk om te lezen. Klinkt als een bijzondere ervaring ook al was het geen totale breakthrough, uit je report te lezen zat het er niet ver vandaan.

Bovenaan