DMT Breaktrough, wil maar niet lukken, help ?!

Spor

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

Ik zit normaal niet zo veel in dit gedeelte maar nu voelde ik me toch wel genoodzaakt om de hulp van mijn medeforummers in te roepen die misschien wat meer thuis zijn op het gebied van "natuurlijke empathogenen"

Sorry als er al dergelijk topic is, maar ik kon het niet vinden en de vragen op mijn manier ook niet echt.

Ik ben een tijdje geleden gevangen door de magic van DMT. Mijn eerste keer was een jointje en direct vond ik het tegek ! Uiteindelijk wat vaker gaan roken, om ook aan het gevoel te wennen enzo. Hoe langer het duurde hoe meer het me interesseerde en zodoende gaan proberen breaktroughs te roken. Uiteraard al voor mijn eerste keer roken uitgebreid hier op het forum info gezocht o.a. in het "hoe rook ik dmt" topic en dus een zelfde pijp gekocht, en zo gaan roken... Nou wou ik laatst voor het eerst een breaktrough roken en ik gooide mijn pijp vol met 40mg witte NN DMT. Ik rookte het, en hield alles in, ogen dicht en liggen... maar geen breaktrough. Wel heftige trip natuurlijk 2e keer, de avond erna precies het zelfde.

Ik merkte dat ik er "last" van had dat voor ik het klapboemgat los liet, de rook al in mijn longen kriebelde. De ruimte in die pijp is namelijk maar zeer beperkt... Dus ik besloot dat het me toch wel een strak plan leek om het eens door een pijp te doen die groter is, waar ik dus alle rook in zou kunnen sucken, en dan in een keer klapboemse :grin: nou, ik mijn DMT buddy opgebeld en afgesproken voor gisteravond, we zouden een DMT avondje houden.

Eerste keer gingen we beide niet voor de breaktrough, maar een lekker tripje. Dus 30mg pp. In het kleine pijpje en roken. Nou, allemaal leuk en aardig, toen de 2e keer, voor hem 75 minuten na de eerste keer, voor mij ongeveer 2 uur. Hij had 60mg in een nieuwe, glazen waterpijp geladen. We hadden schoon water in de diepvries gelegd en dat hadden we dus in de pijp gedaan, zodat de rook ook echt flink af zou koelen. Na wat overleg met Dumpy hadden we geleerd dat dat wel moest kunnen. Ik had 80mg afgewogen voor als me maat aan het trippen was. Maar hij nam de teug en was helemaal weg. Het zag er heel heftig uit en na gewacht te hebben tot het "ergste" voorbij was had ik besloten maar ietsje minder in mn pijp te doen. Dus op het oog wat eruit geschept.

Nou ik was er helemaal klaar voor, alles perfect, ik teug, te weinig :P had te veel eruit gehaald, ik tripte zeker, maar was niet wat ik verwachtte... Dus maar besloten om het nóg een keer te doen, dit keer zonder fouten en volle 80mg. Ik skip hier even een stuk want het is niet relevant, in ieder geval, 1,5 uur later zat ik weer op het bed, met 100% zeker 80mg dmt in de pijp... Nou ik hield de fik dr'in, teugde mn hele longen leeg, of vol hoe je het wil noemen, en er was nog geen rook in mijn longen gekomen, alles zat in de pijp. Dus ik nam nog eens diepe adem en teugde de hele 80mg in één keer weg, zette de pijp snel weg en ging liggen met mijn ogen dicht. OM het kort te houden wel weer hard trippen maar geen breaktrough...

Terwijl ik toch van 80mg in 1 hijs, en met ogen dicht lang inhouden toch wel een breajtrough zou moeten hebben ?

Nog even wat details:
- We gebruikten een glazen, schone pijp
- Sigaretten / Joint as boven en onder de dmt
- Gewone aansteker met een knopje
- Ijskoud water
- "Perfecte" set & setting

Wat doe ik fout ? Help mij ! ik wil trough breaken !!

Tripper

Wijs gebruiker
Tja, het blijft toch altijd een moeilijk onderwerp dat DMT. Ik heb ook vaak dat het toch wat minder gaat als anders. Ik denk dat het te maken heeft met de manier van roken. DMT is een stof die snel verbrand omdat het een lichte molecuul is. Dat kun je verhelpen door er tabak bovenop te doen, maar dat smaakt zo vies. Ook kun je het met thee proberen, je kan de thee ook een paar keer laten trekken, dan drogen en gebruiken als tabak vervanging. Geloof me, als je dan geen breakthrough krijgt dan eet ik me schoen op.

succes!

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik denk dat je moet gaan voor drie keer volop de rook naar binnen zuigen. Één, twee, dr...welcome to lalaland!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien eens proberen met een light bulb? Lijkt me toch een stuk makkelijker en even efficiënt.
Maar daarmee is slechts een deel van je probleem opgelost.

Je zou natuurlijk ook 45min. vooraf een MAO-remmer kunnen innemen wat je DMT-trip langer en intenser maakt.
Het is zo'n duur goedje, dat je echt wel het onderste uit de kan wilt halen...

Uit eigen ervaring zou ik ook zeggen: zoveel en zo snel mogelijk inhaleren, 30 sec. de lucht inhouden en gordel omdoen natuurlijk.

Probeer zo lang te inhaleren tot je echt achterover valt. Vaak stopt men als de eerste effecten zich aanbieden. Vecht daartegen en rook nog wat verder.
Het lijkt me overigens vreemd om 80mg in één teug te inhaleren, al zal dat van het recipiënt afhangen natuurlijk.

DMT roken is gelijk een spoedcursus kernsplitsing. Zowel qua moeilijkheidsgraad als qua effect! :grin:

pythregius

Bewuste gebruiker
Het aantal mg's en het soort pijp is erg belangrijk maar daarmee ben je er nog lang niet, die waterpijp zal ik ten eerste niet gebruiken, beter een korte glazen pijp of een twister pijp.
Ook niet in 3 hijzen alles moet zo snel mogelijk en niet verbrandt naar binnen!
Vervolgens wordt de angst, of iets dergelijks jouw blokkade die je zal moeten omzeilen.
Om die breaktrough te krijgen moet je dus je ogen dicht houden de confrontatie aan gaan en binnen enkele seconden een manier vinden in jezelf, om jezelf weg te knallen naar de wonderen wereld van DMT.
Ook hoeft het zeker niet de eerste keren te lukken, en het kan bij sommigen wel pas na 30 keer lukken.
wat ook belangrijk is, bereidt je voor! ga even 15 minuten met je ogen dicht zitten en concentreer je op een of meer doelen die je met dmt wilt bereiken, niet dat je een breaktrough wil maar om iets in jezelf op te lossen, weet je niks om op te lossen, dan moet je nog even in het voor portaal blijven en zo dingen in jezelf los kan trekken.
breaktrough's komen meestal pas wanneer je een hele angstige trip hebt gehad, deze angst blijft in je, en dan moet je zo stoer blijven om dmt door te roken.

zo zulje er wel komen, het komt iig niet als een cadeautje :wink:
veel succes!

groetjes

pythregius

Bewuste gebruiker
btw: gebruik een stukje schoongebrande staal spons niet zoveel als in het topic over dmt roken, er moet bovenop nog een randje van de pijp vrij zijn.

Groetjes

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn eerste breaktrough kwam pas na 15 keer DMT roken ofzo. Dat was gewoon op 50mg, dus de hoeveelheid zegt zeker niet alles. Alhoewel je met 80 wel sneller een breakthrough forceert.

De keer dat ik die breaktrough had vroeg ik aan de DMT (klinkt mischien vaag ) of ik gereinigd mocht worden. Dit was de eerste keer dat ik iets vroeg aan DMT en daardoor dus met een doel DMT hyperspace in geknald werd. Je mindstate is dus ook erg belangrijk.

Veel succes :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gisteren een akkefietje gehad, dat ik voor de volledigheid hier toch wel even wil vermelden.

Ik vind de light bulb-methode nog altijd het makkelijkste (geen laagjes as, geen stormaansteker, geen onhandig gegoochel,...), maar best laat je de damp eerst het lampje vullen, en dan EVEN LATEN AFKOELEN alvorens diepe trekken te nemen.

Dat heb ik gisteren dus niet gedaan en die veels te hete plastieken DMT-dampen geïnhaleerd.
Resultaat: pijnlijke longen, licht verbrande lippen en geen effect (vanwege de natuurlijke reflex om te hete lucht terug uit te ademen i.p.v. lang te inhaleren).

Laat het een les zijn... :flushed:

Spor

Wijs gebruiker
Ik ga het eens proberen, ben een weekje weg geweest, van daar mijn late reactie :)

Morgen weer nieuwe DMT, van het weekend weer ertegenaan denk ik zo.. Ik hou jullie op de hoogte

Aap

Experimenterende gebruiker
uitjebol.net zei:
Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken.

Misschien was die 80mg nog te snel na die eerste shot die je op het oog had afgewogen. Er staat wel '1 uur wachten' maar dat kan ook voor ieder persoon verschillen.
Mij lijkt het gewoon het beste om de volgende keer als je nog nuchter bent meteen te beginnen met 60-80mg. Ook al ziet je maat er dan 'heel heftig uit'.

J0rrit

Badass junkie
pythregius zei:
Vervolgens wordt de angst, of iets dergelijks jouw blokkade die je zal moeten omzeilen.
Om die breaktrough te krijgen moet je dus je ogen dicht houden de confrontatie aan gaan en binnen enkele seconden een manier vinden in jezelf, om jezelf weg te knallen naar de wonderen wereld van DMT.
Ook hoeft het zeker niet de eerste keren te lukken, en het kan bij sommigen wel pas na 30 keer lukken.

Daar heb ik zelf denk ik ook een beetjre last van, ik probeer me helemaal over te geven, maar onderbewust heb ik dan toch een beetje angst om al die controlle te verliezen en werkelijk die wereld in te gaan! Denk je dat dit ook een beetje gewenning is, hoe vaker je het doet hoe meer kans je dus maakt die onderbewuste angst los te kunnen laten en dus wel een break through te krijgen?

Atropa

Bewuste gebruiker
Op een of andere manier ga ik van DMT en tabak echt knetterhard door de poort. Cannabis uit deze boze! Dat werkt de break-through tegen.

Tabak is rook die zich werkelijk overal aan hecht (behang) maar ook je longen! Daarom uitermate geschikt om zich aan de DMT te hechten en deze volledig naar je longen en bloed te transporteren.

Als je een goede conditie hebt, is tabak inhouden zelfs nog scherp, maar geloof, de knal die je krijgt is echt intens. Tabak ontspant je ook nog eens.

Zorgt dat je van te voren een natte mond hebt en goed gedronken hebt, want 3 hijsen van een DMT pijp van tabak zuigt gewoon water uit je lijkt wel.

Vreemd genoeg voel ik me compleet naakt het fijne tijdens een DMT trip.

J0rrit

Badass junkie
30 mg teugen, is dat ongeveer 1 teug? En is die teug dan heftig in je keel/longen of niet? Want net nog even geteugd maar vind het toch niet echt heftige rook ofzo om in te houden net lucht alleen dan wel iets heftiger zeg maar. Is dat de bedoeling? Trip wel altijd goeie hoor dus krijg zeker iets binnen, ook de dmt was helemaal verdampt geloof ik zo.

Weer geen breakthroug, had deze keer wel echt een soort van wezen in me beeld de hele tijd, maar een beetje vaag en getekend-achtig. Ik werd weer gelanceerd zoals typisch is voor dmt en dat wezen bleef de hele tijd op dezelfde afstand zeg maar.

Maar ik neem toch aan dat je in de ' echte' wereld de dingen veel echter en duidelijker ziet. Bij elke keer dat ik het gedaan heb lijkt het wel alsof de close eyes visuals echt zwaar onderdoen voor de open eyed visuals, das toch raar of niet?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hey Jorrit,

Voor de ene is het doorbreken makkelijker weg gelegd dan de ander. Ik lees hier soms dat sommige mensen zo goed als altijd wel doorbreken. Ik heb bijvoorbeeld in totaal al ruim een gram opgerookt, heb allemaal verschillendende rookthechnieken geprobeerd, hogere en lagere doses. Ik dacht echt dat het doorbreken voor mijn niet was weg gelegd. Maar het is de laaste keer toch gelukt in combinatie met LSD. :)

Misschien wil je het wel lukken als je een portie paddo's, LSD, of er een MAO remmer erbij neemt?

succes in ieder geval!

jellies

Experimenterende gebruiker
klinkt wel tof die dmt..
ik had er nog nooit van gehoord,wat is het,waar haal je het en is het gevaarlijk in combi met andere dingen?
hoelang duurt zo n trip en kan je erin blijven hangen??
ben wel erg nieuwsgierig geworden na al die verhalen hier,kun je er niet een overdosering van nemen of kapot van gaan?
beetje domme vragen maar ben geinterreseerd!
spor heb je al een break through gehad??

J0rrit

Badass junkie
Petrovic zei:
Hey Jorrit,

Voor de ene is het doorbreken makkelijker weg gelegd dan de ander. Ik lees hier soms dat sommige mensen zo goed als altijd wel doorbreken. Ik heb bijvoorbeeld in totaal al ruim een gram opgerookt, heb allemaal verschillendende rookthechnieken geprobeerd, hogere en lagere doses. Ik dacht echt dat het doorbreken voor mijn niet was weg gelegd. Maar het is de laaste keer toch gelukt in combinatie met LSD. :)

Misschien wil je het wel lukken als je een portie paddo's, LSD, of er een MAO remmer erbij neemt?

succes in ieder geval!

Maar in combi met LSD lijkt me dan weer te heftig, vind een lsd trip zo al heftig genoeg eigenlijk, misschien in de come down ofzo?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het zelf in de comedown gedaan, maar ik weet niet precies of het kwam door de LSD dat ik doorbrak. Wat zeker wel de kans wil vergroten is als je voor het roken een MAO remmer neemt (bijv 2a3 gram peganum harmala). Je zult op zijn minst een stuk langer door trippen.

Als dit ook niet wil baten moet ayahuasca de trick wel doen, aangezien je op deze manier veel meer DMT kan binnen krijgen. Dit is mentaal wel een stuk zwaarder!!!

Bovenaan