• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dmt - De gigantische vriendelijkheid

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
dit is mijn eerste echte triptreport, dus verwacht er niet zo veel van
zaterdag had ik een mooie gram dmt gehaald, en ik wou natuurlijk gelijk zaterdagavond een reisje naar de hemel maken, maar jammergenoeg moest ik ineens naar familie toen, zondag overdag precies hetzelfde verhaal, ik balen als een stekker, en mijn verlangen proberen te koesteren, en eindelijk 2 uur geleden vond mijn dmt-ontmaagding plaats

Ik zit rustig op mijn bed, lekker raampje open gedaan
ik had er superveel zin in, alleen toch een klein beetje gespannen
ik had men pijpje in mijn hand, steek hem aan, neem een hijs
gadverdamme wat is dat vies zeg, maar toch proberen in te houden
gaat mijn telefoon na 10 seconden!
ik neem op en zeg:''Niet voor gesprekken beschikbaar!"
en voordat ik kon ophangen liet ik mijn telefoon vallen en deed ik mijn oogjes dicht
ik was bang voor wat er zou gaan komen, en letterlijk een seconde daarna kwam er een gigantische vriendelijke golf op me af, die me zeer geruststelde
het leek net of ik voor de zon stond, allemaal helder licht, een heerlijke warmte en natuurlijk die gigantische vriendelijkheid
Op de achtergrond prachtige muziek, ik heb nog nooit van mijn leven zulke mooie geluiden gehoord, terwijl "in het echt" stil was op mijn kamer
Toen werd alles zwart, en bam!
ik zag in de verte een blauwe poort, die bestond uit energie en licht, het leef wel of hij levend was, hij begon te praten en nodigde me uit om een kijkje in zijn wereld te nemen, maar alleen niet nu
toen begon langzaam blauwe energiestromen naar me toe te komen en ze sloten mijn ogen.
Voordat ik het wist was ik bij een vreselijk ingewikkelde prachtig roze entiteit, die bestond uit allemaal slierten energie, en ze begon te zingen in een taal die ik werkelijk nog nooit gehoord heb, en het was geweldig!
Wat kon zij mooi zingen hea!
Ondertussen danste ze met haar energieslierten vredige bewegingen, en toen begon ik haar te verstaan, haar taal drong tot me door
ze zei dat ik vertrouwen moest hebben in de tijd
en toen gingen mijn ogen open!
alles danste nog een beetje, en ik zag heel erg scherp, ik voelde me net een havik, en ik voelde overal in mijn lichaam de gigantische vriendelijkheid, die mijn lichaam van binnen streelde

Dmt is werkelijkwaar het vaagste wat ik ooit heb meegemaakt, en het mooiste! :hearteyes:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ligt het nu aan mij, of maakt die dmt een enorme opmars de laatste paar maanden. Amper een jaar geleden was het zeer uniek als je daar je handen op wist te leggen, en nu het ene dmt report na het andere.

Klinkt als een mooie en interessante trip. Dit maakt mij ook wel nieuwsgierig naar het vage universum dat dmt heet.
Hoe voelde je, je fysiek en geestelijk, laten we zeggen, een uur na de trip?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Geweldig!!! Redelijk dichtbij een breaktrough klinkt dit, hoewel ik er zelf denk ik nooit echt een heb ervaren, dat je al voor die poort staat enzo :)

Wanneer ga je het weer doen denk je?

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ik voelde me fysiek redelijk normaal, alleen wat verfijnder ik voelde mijn lichaam net wat beter aan, en nog steeds een beetje gestreeld van binnen
en mentaal net of ik een grote schoonmaakbeurt heb gehad, alles is opnieuw geordend, en ik leef meer in het nu, en wat me erg opviel is dat ik het groter geheel zag: vaak maken mensen zich zorgen om dingen die de tijd heelt
En ik denk dat ik zeer binnenkort wanneer de gelegenhied zich voordoet een breaktrough ga proberen te maken
dat word pas een reisje naar de hemel als ik anderen zo mag geloven :hearteyes:

Paikea

Belezen gebruiker
kapitein-x zei:
Amper een jaar geleden was het zeer uniek als je daar je handen op wist te leggen, en nu het ene dmt report na het andere.

Ik word er jaloers van, tot nog toe niemand die het kan krijgen voor me. :(

Prachtig mooi report! :hearteyes:

Bovenaan