• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dmt, een wijze maar harde les

pythregius

Bewuste gebruiker
Drugs: nn-DMT, 2 maya's die waarschijnlijk nog 130 mics of meer droegen
Waar: buiten op het gras in de ochtendgloren
Dosering: 65 mg, in een ideale pijp.

stukje geschiedenis

Vlak na oud en nieuw vond mijn eerste DMT ervaring plaats, gelijk een heftige pijp van zo ongeveer 80 mg, ik was stom verbaasd, wat een gestoord middel vond ik het het was eng, leuk, bijzonder, leerzaam, sterven uit elkaar gehaald worden en weer in elkaar gezet worden.
wat een lijp middel ik vond het razend interessant, al snel begon ik het vaker te roken, tot ik bij vrienden een hele heftige pijp had gehad met zooi waarvan we niet wisten hoe het precies was.
hier ben ik toen even flink van geschrokken en heb een pauze gehad, op een gegeven moment de DMT weer opgepakt en vrij veel door zitten roken, soms 4 keer op een dag, salvia erbij ik wou het weten.

waarom deed ik het zo veel? men lichaam voelde niet fijn meer aan ik merkte wat onze geest kan als het niet verbonden is aan dit lichaam, eten, drinken, slapen een filter op je hersenen men lichaam zag ik als handicap voor men geest.
Ik merkte het doordat ik af en toe men ziel los voelde komen en daardoor gekke DMT bewegingen door ging maken alsof ik men geest beter in men lichaam moest laten passen, alsof je je trui beter doet.
mijn passie was uit men lichaam knallen geworden heerlijk vaak een tijd niet gehandicapt voelen en leuke dingen uit de DMT wereld in mezelf meenemen.

DMT joint vroeg op de avond, frappant :confused:

lsd was ingenomen maar werkte nog niet, om al lekker in een psychedelische sfeer te komen kreeg ik het idee een DMT joint te draaien, DMT joint was aan, merkte niet veel nam nog een paar hijzen en kwam toen heel sterk maar wat later op, heerlijk dat gevoel, ik sloot men ogen om meer intens te kunnen genieten en ineens begonnen de 5 aliens die ik op vele van men trips zie aan me te trekken.
ze deden heel irritant en probeerde me gedwongen de DMT wereld in te trekken, ook met ogen open bleef het zo, waarom deden ze in godsnaam zo? dit was me nog nooit overkomen, het voelde niet meer als vrijheid op dat moment wat ik anders wel had op DMT.
de ervaring was niet eng maar erg vervelend en storend ik begon meteen te denken en snapte er niks van ik snapte niet waarom die aliens zo vervelend deden deze keer, ik besloot om in de ochtend een goede pijp te nemen om te kijken wat er was ik verwachte een hele heftige trip en was er nog niet klaar voor ook het idee om het binnen te doen met allerlei mensen om me heen stond me op dat moment niet zo aan ik ben gewend om het alleen of met 1 ander persoon te gebruiken en daarbij komt dat na vele keren DMT zeer diep en persoonlijk wordt, vervolgens begon de lsd in te slaan.

Enkele belangrijke momenten tijdens de lsd trip

De trip was lekker van start gegaan, fijne mensen om mij heen leuke muziek al zeg ik het zelf, en een unieke sfeer.
had al heel veel lol maar vond het nog jammer dat ik op dat moment als enige tripte en niet verwachte dat de anderen nog zouden trippen, ja trippers hebben nou eenmaal behoefte aan een psychedelische sfeer :P verder stoorde ik me er vrijwel niet aan.
De tijd brak aan dat mensen DMT gingen proberen voor de eerste keer in hun leven, heerlijk om te zien eigenlijk.
de mensen hadden een voor een mooie trips, toen was iemand aan de beurt die een zwaar verleden heeft gehad, ik had de pijp gevoerd en zij vertrok, ik ben zelf achterover gaan liggen en keek naar het plafond, ineens begon ik me niet fijn te voelen, ik voelde me zeer alleen en verdrietig en merkte dat ik de last ging voelen van het persoon die op de DMT tripte het was akelig en had het absoluut niet verwacht, toen diegene terug kwam van de trip viel de last meteen weer van me af en ik voelde me bevrijd, maar de gedachte aan wat er gebeurde had me wel een beetje van men stuk gebracht, het persoon had een heel moeilijke trip gehad waarin diegene zich erg alleen voelde wat ook met redenen van het verleden te maken had.

Vervolgens was de sfeer wat hersteld maar toch voelde het niet zo fijn meer aan het werd grimmiger en iedereen merkte het, iedereens stond open en ontving elkaars gevoelens en lasten.
een gedeelte van de groep was naar buiten gegaan ik bleef binnen want ik had even rust nodig niet te veel mensen om me heen.

Vervolgens nam iemand die er ook nog was een pijp DMT, en ik voelde meteen weer dat het geen prettige trip was, eerder een beangstigende.
door de lsd bleef dit bij dat persoon ook allemaal langer hangen, en het ontvangen bij mij ging nog steeds erg goed, ik voelde teveel.

op een gegeven moment werd ik me bewust van fouten in mij, door mijn verleden heb ik verkeerde dingen aangeleerd, ik ben te open, wil mensen te graag helpen en daarvoor mijzelf helemaal weg denken, mensen met te veel ego worden ook egoïstisch, dat is niet goed maar het is ook niet goed om het tegenovergestelde daarvan te zijn, je kunt ook te goed zijn en dat is zeker niet goed een juiste balans is daarom belangrijk.
Het was heftig omdat te weten te komen van mezelf maar wel erg belangrijk.

Toen ben ik met een paar naar buiten gegaan en was de sfeer weer heerlijk, ik voelde me blij en gelukkig, dat kon je vooral merken aan de debiele lol die we hadden, btw lsd brengt geweldige humor, maar vrij gestoord :mrgreen:
De mensen binnen hadden de sfeer ook weer fijn gemaakt en de groep was weer samen.
Een mooie trip gehad en genoten van alles wat daar aanwezig was, het voelde goed, fijn en veilig.

De confrontatie

De eerste zonne straaltjes kwamen door de ramen zetten, ik wist dat het zo meteen ging gebeuren, mijn pijp ik tripte nog behoorlijk hard op de lsd maar werd zeer nieuwsgierig wat er in godsnaam met ze aan de hand was.
na eventjes 65 mg afgewogen, in het staalwol laten smelten, twee vertrouwde personen mee naar buiten, en merkte vooral de aanwezigheid van angst maar ook drang om te willen weten wtf er aan de hand was, dus doodsbang voor de pijp maar ook een enorme drang om hem te nemen.
ik was vrij zenuwachtig wat ik al een tijd niet meer voelde voordat ik DMT nam.
het was werkelijk een rotzooitje in men hoofd dus het was tijd om weg te knallen.

Ik ging liggen in het gras, zocht een fijne plek voor men rug en nam de pijp, ik zorgde ervoor dat alle dmt in men longen kwam dus ook wat achtergebleven is van de hit ervoor, het kwam laat opzetten dus ik kon het erg lang inhouden zodat er vrijwel geen rook uit men longen kwam.
ogen waren dicht en het begint.
het voorportaal werd heel snel opgezet, ik zag een optie om weg te knallen en nam die, het voelde letterlijk als een hyper drive, ik werd met enorme snelheid uit men lichaam geknald door een blokkerige buis die constant aan het morphen was en echt DMT bewoog en eruit zag.
wat een heerlijk gevoel dit gebeurde letterlijk in enkele seconden, keihard naar de breaktrough geknald.

Ik was er men geest compleet aan stukken en vouwde, rolde en morphte weer lekker door elkaar.
dit gebeurde in 10 seconden tijd, toen kwam er plotseling een van die aliens voor me met een vragende verwarde blik op zijn gezicht, hij zei wat wil je nou hoor je hier? of moet je terug? pakte me vervolgens vast en knalde me keihard terug in men lichaam, dit was zeer beangstigend je lichaam kwijt je ziel aan stukjes en dan word alles binnen enkele seconden weer in elkaar gezet en voel je je lichaam weer in stukjes terug komen, heel erg snel.
daar was de volgende zei tegen mij, wat wil je nou, wil je liever naar de DMT wereld? pakte me vast en slingerde me keihard uit men lichaam men ziel aan stukken recht door de DMT wereld heen en weer midden in een breaktrough, weer 2 aliens wat wil je nou, naar de DMT wereld of op je eigen, weet je wel wat je wil? pakten me vast en gooiden me weer terug in men lichaam.

Dit gebeurde zes maal tot ik weer in die breaktrough zat, de aliens hadden me steeds keihard heen en weer gegooid en heel verward bijna paranoia heel druk lopen zeggen wat wil je nou, hoe ik het uitlegde was heel normaal, hun praatten ging heel snel en zwaar gestoord in alien taal en ik kon het meteen vertalen en merkte dat ze constant dat soort dingen zeiden door elkaar heen praatten heel snel constant bijna dezelfde vragen en wisten niet wat ze met me moesten doen, omdat ik zelf niet wist waar ik mee bezig was.

De 5 aliens zaten in de breaktrough bij me, ik werd niet meer heen en weer geslingerd, ze vroegen mij wil je liever hier zijn maar wil je dan liever je lichaam erbij, en ik kreeg men lichaam terug in de DMT wereld, wil je liever dat je lichaam ook DMT wordt? en men lichaam werd van blokken en ander heel raar DMT materiaal gemaakt compleet gestoord, het begon doorelkaar heen te vouwen en te draaien en voelde niet prettig, vervolgens knalde men hoofd tegen men rug en knalde vervolgens door men rug uit men buik weer op zen plaats, op zen plaats? van men lichaam klopte totaal niks meer het was totaal gefreaked, het lichaam verdween en ik was weer een versplinterde ziel, de alien stelden me gerust ze waren lief tegen me maakten me blij en het voelde goed, ook vertelde ze mij dat ik het nu wel begreep en dat deed ik wat ik al snel weer vergat, al snel was ik vergeten wie ik was, wat ik was en waar ik vandaan kwam, de dmt wereld was mijn wereld geworden, ik had vrede gesloten met het idee dat ik daar was en niets anders dan dat kon voorstellen.

Na veel lol een een hele fijne tijd met de aliens gehad te hebben besloten ze om mij weer op te pakken, dit keer met zen allen en ik vloog met hun langzaam door de DMT wereld die steeds minder complex werd waar mijn ziel steeds meer 1 geheel werd.
vervolgens legden ze me heel zacht terug in men lichaam wat heel prettig voelde, ik trok meteen men ogen open en schrok van deze wereld ik herkende het niet, ik herkende niet meer hoe het was om mens te zijn, ik keen angstig en verwondert om me heen, begon men handen te inspecteren in het gras te knijpen, en begon me geweldig te voelen.
ik kreeg men bewustzijn en men minimale ego terug, ik wist weer wie ik was, ik schreeuwde half : IK LEEF! ik was zo blij zo onder de indruk van het gevoel om blij te zijn in men lichaam blij te zijn met deze verneukte kut wereld.
Ik heb veel extreme gevoelens gehad op DMT of bij het terug komen, maar dit was echt overdonderend, zo'n extreme blijheid had ik nog nooit gevoeld en het ging bijzonder diep, ik voelde me intens gelukig.

Wat er allemaal was gebeurt kwam vrij snel terug, en het was toen echt OMG! zo gestoord trippen op DMT had ik nog nooit gehad, kan het zo ongelooflijk diep gaan?
veel dieper dan een heleboel super lijpe breaktrough's.
vertelde men maatjes wat er was gebeurd en ik begreep de trip volkomen, ik begreep volkomen wat de aliens me duidelijk probeerden te maken.

Wat was er aan de hand?

De aliens wouden bij de DMT joint al deze trip bezorgen er was gewoon onrust de DMT wereld wist niet wat het met mij moest en ik zelf eigenlijk ook niet.
Ik wist zelf niet meer wat ik wilde, mens zijn of een DMT alien, ik sprong maar uit men lichaam om te vluchten van dit lichaam om zonder beperkingen te zijn, maar ik zag nu in dat het helemaal geen beperkingen zijn, ik ben nou eenmaal een mens en kan daar moeilijk wat aan veranderen, mijn problemen die op DMT gebied verholpen worden had ik gehad, ik had mezelf compleet leren kennen, en wist wat je kan doen met al die informatie, ik had genoeg DMT gehad, en gebruikte het enkel nog om van men beperkingen af te komen, is dat wel veilig?
zo kom je redelijk verdraaid op deze wereld te staan want wat je in de DMT wereld kan, kun je hier niet slechts dingen met jezelf.
ik besefte dat ik DMT niet meer op de juiste manier gebruikte, het is een medicijn en medicijnen neem je niet als je het niet nodig hebt, misbruik dus.
Dit alles was een strijd in mijzelf geweest alien of mens en ik wist gewoon niet waar ik met mezelf mee bezig was.

Nieuw toekomstbeeld

Ik voelde dat ik te ver naar de psychedelische kant was gegaan, wat ik als tegenovergestelde van het ego zie, was wel compleet mezelf en dichtbij mezelf maar zo dichtbij dat je kern als mens begint te veranderen, de dag ervoor had ik niet gedacht dat ik totaal anders ging leven na die nacht, nieuwe richtlijnen.
DMT is op het moment niet goed voor mij ik heb het niet nodig ook al wil ik het zo graag.
ik ben door het trippen behoorlijk psychedelisch geworden en vind het prima zoals ik nu ben voel me verbeterd als persoon die ik eerder was puur omdat ik mezelf volledig ken elk stukje van men ziel, zo is het mooi, nog dicht bij de mensen en lekker gek in men hoofd.
nu moet ik het rustig aan doen, ook met andere psychedelica, ik voel me zo prima en moet dat in stand houden, geen ego er meer bij en ook niet meer psychedelisch worden, ik moet mezelf zo in stand houden, af en toe die kop open trekken en het dan weer een tijdje laten.

het laatste was niet al te duidelijk, maar het gaat ver heel diep in mijzelf, het is ingewikkelder dan dat je met woorden kunt omschrijven maar toch probeer ik jullie het beeld een beetje duidelijk te maken, ook wil ik graag vertellen dat iedereen duidelijk moet weten waar hij of zij mee bezig is qua psychedelica gebruik, houd een doel vast wat je ermee wilt bereiken, maar zorg er ook voor dat je niet te ver gaat zodat je nog terug kunt kijken op wie je was. maak tijdens een trip veel lol maar neem de trip niet voor de lol, je bent namelijk met iets zeer waardevols bezig en dat is het belangrijkste dat je hebt, jezelf!

deze nacht heeft veel los gemaakt en weer eens men ogen geopend, ook heb ik gemerkt dat DMT erg duidelijk is, het biedt je hulp maar geeft ook aan wanneer je niet goed bezig bent of zelf te veel DMT gebruikt, niet veel andere middelen laten dat op tijd weten.

Verder wil nog even kwijt, Fuck ego! fuck ego vullende middelen en kies voor jezelf, je bent de schat van jezelf een wonder en je pure zelf is bij iedereen ongelooflijk prachtig! open die koppies en leer jezelf kennen! maar maak het niet te gek :wink:

Veel liefde voor iedereen aangezien ik geloof dat iedereen prachtig is :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hoewel ik al wist hoe het was gegaan heb ik het toch met ingehouden adem zo snel mogelijk doorgelezen! Pff ik stikte bijna man!

Brilliant is ook de manier waarop je deze les kreeg, zo bruut maar tegelijkertijd ook hilarisch eigelijk :grin: Maar goed, uuuhm gefeliciteerd! :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hey man, je had me alles ongeveer al verteld maar vond het een erg mooi report om te lezen. Ik ben echt erg blij voor je dat je dit hebt mogen inzien!

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Hey Hey!
Had van Dumpy al aardig wat gehoord, maar zoals je het verteld kan ik me helemaal voorstellen hoe je het moet hebben meegemaakt.

Voorlopig geen DMT meer?:)

smiky

Newbie
pff heftig verhaal zeg..
fascinerend hoe je je trips altijd zo gedetailleerd onder woorden kan brengen!

zo blijkt maar weer eens dat je de kracht van DMT nooit moet onderschatten

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Hey makker :wink:

Ja het zat er natuurlijk een keer aan te komen, dat de aliens een beetje moe van je werden. :beer: Ik zelf heb het ook al meegemaakt na veelvuldig gebruik. :rolleyes:
Maarja soms is het beter om er door de harde manier achter te komen. :P

Nice night never the less.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Heel vette en duidelijke report! Dankjewel.

Zit zelf de laatste tijd ook een beetje met dit soort vragen in mn hoofd. Van nature heb ik een behoorlijk groot minderwaardigheids gevoel. Soms haat ik mijzelf en af en toe straf ik mijzelf zelfs. (Ja hoe fucked up klinkt dat :/) Veel te vaak snuif ik mijzelf met speed helemaal naar de tering. Wat jij zegt over zuinig zijn op jezelf klinkt heel logisch en goed. Bedankt voor deze heldere beschrijvingen :) Misschien ben ik toe aan mijn 1e DMT ervaring? Ben ontzettend nieuwsgierig naar het middel.

smiky

Newbie
Of je toe bent aan je 1e keer DMT moet jezelf weten..

het kan wel grote veranderingen in je leven en denkwijze gaan maken

Kan het iedereen aanraden :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Mary zei:
Heel vette en duidelijke report! Dankjewel.

Zit zelf de laatste tijd ook een beetje met dit soort vragen in mn hoofd. Van nature heb ik een behoorlijk groot minderwaardigheids gevoel. Soms haat ik mijzelf en af en toe straf ik mijzelf zelfs. (Ja hoe fucked up klinkt dat :/) Veel te vaak snuif ik mijzelf met speed helemaal naar de tering. Wat jij zegt over zuinig zijn op jezelf klinkt heel logisch en goed. Bedankt voor deze heldere beschrijvingen :) Misschien ben ik toe aan mijn 1e DMT ervaring? Ben ontzettend nieuwsgierig naar het middel.
Je kan heelveel over jezelf leren door DMT, het kan je onbewuste gedachtes naar je bewustzijn brengen. De ervaring zelf kan onprettig zijn, maar als je na wat relatieveren alles snapt weegt dit zwaarder dan die onprettige ervaring :)

jcutter

Badass junkie
Erg leuk geschreven!
Nu weet ik ook eens hoe jij er tegen aankijkt.

Zelf ben ik bang dat ik er nog steeds niet klaar voor ben :)
Maar je moet weten dat dit niet uit mijn geheugen te krijgen is :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
Beyond Illusion zei:
Hey Hey!
Had van Dumpy al aardig wat gehoord, maar zoals je het verteld kan ik me helemaal voorstellen hoe je het moet hebben meegemaakt.

Voorlopig geen DMT meer?:)

helaas neit nee :( nu is het gewoon niet goed voor mij, had me gister bijna over gehaald om gewoon een lekker dmt jointje te draaien, natuurlijk niet gedaan :)

Telefoon

Wijs gebruiker
Wow machtig mooi ..

het was heel intens toen je tripte .. toenik er naast zat ...

de blik in je ogen met de woorden Fuck ...

vergeet ik nooit meer...

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
interessant report, ik weet niet helemaal zeker wat ik er uit moe opmaken maar met één ding ben ik het wel eens, fuck ego, daar heb ik gisteren nog veel over nagedacht.

pythregius

Bewuste gebruiker
DreamerOfDreams zei:
interessant report, ik weet niet helemaal zeker wat ik er uit moe opmaken maar met één ding ben ik het wel eens, fuck ego, daar heb ik gisteren nog veel over nagedacht.

join the club!, neem maar uit het report op dat teveel dmt en psychedelica ook niet goed voor je zijn, de dmt laat het je wel weten :wink:

Jannes

Newbie
Echt super om te lezen. Super report
Lijkt me een mooie ervaring als je erzo veel van leert
hoop er ook veel van te leren!

Tripper

Wijs gebruiker
Zeer wijze les, m8. Ik ben zelf ook het feit gekomen dat ik DMT niet te vaak moet doen. In dit leven worden er al zoveel dingen misbruikt. Bizarre ervaring. Dat je echt liever daar wou zijn dan hier.. Het leven is zo mooi hier, alleen de zo oppervlakkige mensen maken het moeilijk voor ons type mensen dat je maar met de flow mee moet gaan, de fucking maatschappij. Maar jah, je er tegen verzetten heeft ook weinig zin. Ik ga eerst mijn doel afmaken voor ik stappen ga ondernemen, maar dan moet ik er nog eerst achterkomen wat mijn doel is, maar ik weet zeker dat dat zal gaan komen. Het verschil tussen, "walking the path and nowing the path" is al veel meer inzicht dan dat ik ooit had durven dromen. Wijsheid komt met de jaren, in de tussentijd is het jezelf on the track zetten en keihard overleven.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Prachtig report. Klinkt inderdaad als 'een wijze maar harde les'. Het vinden van een balans is alles. Doorwegen aan slechts één kant is nooit goed. En je moet ook leren leven met het leven waarin je 'geworpen' bent, je kan dit niet verloochenen. DMT heeft dit precies wel duidelijk gemaakt :) Mooi! Ik word elke keer nieuwsgieriger!

Trouwens, zoveel DMT :tongueout: Ik vraag me af, zit er een bron onder je huis ofzo ? :grin: Waar woon je ? :grin:

Peace&Love!

Spor

Wijs gebruiker
^DMT boom in de tuin en 3 padden :grin:

Klonk echt vet, heb hier ook weer DMT liggen, tot nu toe alleen met open ogen gedaan, maar begin alsmaar benieuwder te worden...

Drientje

DF-koning
Spor zei:
^DMT boom in de tuin ...

Met van die emmertjes eraan gespijkerd om het op te vangen... :grin:

Vet report! Lees nu heel veel DMT reports hier en ik moet zeggen dat ik erg veel overeenkomsten begin te zien in de verhalen.
Gaaf dat je op zo'n duidelijke manier even op je vingers bent gewezen. Confronterend? Zeker, maar leerzaam. En dat is waar het omdraait, leren van je fouten, jezelf weer bijelkaar rapen en over nieuw beginnen. Elke keer weer opnieuw als je een fout maakt, vermoeiend maar lonend!

X

shokora

Wijs gebruiker
Heel mooi report. Beetje chaotisch geschreven, maar dat past wel bij het verhaal. Ben blij dat je een wijze les geleerd hebt :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.

Ooh, als je het zo typt krijg ik weer zo'n zin in een cactus. Heb het helaas nog maar 1 keer gedaan, maar dat heeft zeker een grote indruk achter gelaten. 2 dagen na de inname van de cactus voelde ik me nog vrolijker/fijner dan daarvoor. Echt een mooi middel!

pythregius

Bewuste gebruiker
Atropa zei:

ben inderdaad blij dat ik dit al had ontdekt, i love mescaline :hearteyes:
Bedankt voor de tip :grin:

Tripper

Wijs gebruiker
pythregius zei:
Atropa zei:

pythregius hoeven we weinig meer te vertellen.. :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tripper zei:
pythregius zei:
Atropa zei:

pythregius hoeven we weinig meer te vertellen.. :wink:

Hehe, idd, dat denk ik ook :tongueout:
hmmm ik wil ook een mescaline ervaring! :tongueout: Ik heb hier een San Pedro staan die ondertussen toch al 40-50cm groot is, maar niet al te dik.(plaatsen van slechts 2.5cm dik, dikste zon 4cm) Zou dit genoeg zijn? Alhoewel ik misschien deze laat groeien en een nieuwe koop. Maar das wel kostelijk al kostelijker. Mja ik zie wel nog.. Aja, mescaline alleen of met een medetripper?
(Srry, ik was te lui voor een nieuw topic aan te maken voor deze snelle vraagskes die in mij opkomen.. :flushed: :P )

Peace&Love!

Bovenaan