• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT eerste ervaringen.. WOW

DMTelfje

Newbie
Hallo lezers :)

Normaal gesproken las ik alleen ervaringen, maar nu dat ik de ervaring zelf heb gehad, wilde ik deze echt delen!

Het weekend nam mijn man dmt mee, hij zou tripsitten.
De eerste keer dat ik dmt rookte (glazen fles) had ik moeite om de witte rook allemaal binnen te krijgen door mijn slechte longen.

Ik voelde mijn lichaam warm worden en BAM mijn woonkamer was veranderd in een herfst kleurig energie veld, de kleur voelde letterlijk warm aan. Ik sloot mijn ogen en zag geometrische vormen.
4 gekleurde energie strepen probeerde mijn energie uit mijn lichaam te trekken, helaas viel ik al heel snel weer terug in mijn lichaam.
Best snel voelde ik me alweer normaal.. (5 min)

Te weinig dmt binnen gekregen, oké volgende avond nog een poging.

Deze keer lukte het me goed om 4 flinke hijsen binnen te houden,
Ik zakte onderuit in de bank en er kwam een gigantisch circus aan kleuren.
Ik werd door een energie meegenomen door een hele zwarte grote ruimte met veel deuren, ik werd naar beneden gezogen en zag alleen maar zwart, ik was niet bang, ik ervaarde het en was in het nu.
Plotseling kreeg ik het idee om het zwarte onder mijn voeten vandaan te trekken, als een grasmat ging het, en er kwam een gigantische mooi elfen dorp tevoorschijn achter al die lege zwarte ruimtes.

Het was er heel mooi groen, elfjes waren klein en ik zag er een naar me kijken, alsof ik hun dak van wolken weg trok.

Tegelijkertijd was ik het elfje waarna ik keek, ik was het elfje en tegelijkertijd mijzelf die op hun geweldig mooie dorp neer keek.

Toen kreeg ik het gevoel dat ik moest luisteren, ik hoorde de elfjes tegen me "praten" bliep toontjes waren het.

Ik was enorm dankbaar dat ze mij in vertrouwen namen, het was vanzelfsprekend dat ik hun bedankte voor deze ervaring, langzaam steeg ik weer op en kwam weer terug in mijn lichaam.

Mijn reactie : woooooooow.. Waaaaauw... Ik kon het niet bevatten, mijn lichaam voelde zich als herboren.

Een uur later besloot ik nog een keer te gaan,
Details herinner ik me niet goed meer, maar ik werd meegezogen door gangen naar beneden,
En uit het niets was daar een hele grote vrouwelijke blauwe entiteit, ze had een draken machine om te helen, ik zweefde voor de machine, 10 tallen draken vlogen liefdevol door mij heen om mij een healing te geven, mijn lichaam stond volledig in brand, het voelde als goddelijk licht.

Na deze draken healing sessie ging ik dood de gangen terug naar boven mijn lichaam weer in.

Weer mijn reactie was : waaaauw wat mooi, ik moest zelfs huilen van geluk, ik voelde mijn lichaam en geest volledig in peace stand.

Ik was van te voren erg zenuwachtig, maar dit zou je haast iedereen aanraden! Wat een hemels spul is dmt.

Helaas nu ik het lees komt het nog niet eens in de buurt van wat ik voelde op dat moment, wauw gewoon.... BLOWN AWAY!!

Als dit als sterven is.. Je zal mij lachend en vredig zien gaan!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een geweldige ervaring zeg! Bedankt voor het delen. Ik heb sinds kort ook DMT liggen en ga dit binnenkort voor het eerst proberen. Hoe heb je het precies gerookt eigenlijk? Hoor veel verschillende verhalen over de juiste manier namelijk.

DMTelfje

Newbie
Ja geweldig was het zeker.. Dat vergeet je gewoon je hele leven niet meer.
We hadden een glazen flesje (klein wijn flesje)
Aan de onderkant van de fles een gaatje in maken waardoor je de rook inhaleerd.
In de hals een propje staalwol en daar de dmt op doen.
En dan de vlam eronder beetje bewegen zodat de dmt niet verbrand..
Wanneer je ziet dat de hele fles vol zit met dikke witte rook alles inhaleren en ik hield het zo'n 10/15 sec. Binnen..
En dit deed ik 3/4 x..

De 3/4 e keer werd ik hierbij geholpen, toen lag ik al half en herkende de fles al niet meer zoals hij was.. :)

De laatste trip was ik gewoon midden in een wespen nest (ik dacht ahh nee.. Gaan we hier heen?)
Maar ik was daar om mijn angst te overwinnen en 1 te zijn met de wespen! :|

Ik ben na de trip nog geen wesp tegen gekomen.. Maar ik denk dat ik niet meer bang ben!

Ik snap wel waarom ze dit overal verbieden.. Dit is echt een medicijn voor je ziel (l)

Geniet van je eerste reis!

Dann

Newbie
Wauw wat lijkt me dit prachtig :hearteyes:
ik ben sinds een tijd diep geïnteresseerd in psychedellics en heb laatst voor het eerst paddo's gedaan. Ik kan niet wachten om de topje van de psychedelische wereld te proeven!
ik denk dat het maar vanzelf op mn pad moet komen, en tot die tijd maar blijven dromen van het eerste moment haha.

Heel mooi omschreven, dit is ook precies wat ik er van verwacht!

Groetjes!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Kijk dat is nu net wat ik zoek :grin: Ben al een tijdje op zoek naar die diepe trip naar de wondere wereld. Dit moet gewoon awesome zijn :grin: DMT the way to your happines... Blij te horen dat het mogelijk is met dmt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
DMTelfje zei:
Oke dan :wink:
Dan zal ik m lezen!

Afgelopen weekend voor het eerst pure DMT gerookt. Het was echt super mooi :hearteyes: , maar uiteindelijk geen breakthrough gehad zoals jij waarbij je entiteiten ervaart. Het bleef helaas alleen bij zeer complexe en kleurrijke geometrische patronen. Wat verder ook wel apart was, was dat het net leek of er af en toe iemand met het licht in de kamer aan het spelen was. Al met al een mooie ervaring, maar nog niet bijzonder genoeg om er een reportje over te schrijven.

Ik ben niet verder gegaan dan 40mg, dus dat dat wordt volgende keer wel wat hoger. Dan zal er waarschijnlijk alsnog wel een reportje volgen.

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Leer je ook iets van dmt ofzo? Heb al wel gewoon getript en is een keer salvia maar bij salvia had ik eerder het gevoel dat het gwn even een pretje is en daarna ga je weer door met het dag dagelijkse leven. Had ook wel niet een super diepe salvia trip.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
psychedelicmind zei:
Leer je ook iets van dmt ofzo? Heb al wel gewoon getript en is een keer salvia maar bij salvia had ik eerder het gevoel dat het gwn even een pretje is en daarna ga je weer door met het dag dagelijkse leven. Had ook wel niet een super diepe salvia trip.
Een volledige breakthrough ervaring heb ik nog niet gehad, dus kan niet zeggen hoe dat is. Maar in mijn ervaring is DMT zo heftig, abstract en kort dat het niet een leerzame ervaring is zoals paddo's of lsd. Daar heb je gewoon de tijd niet voor. Als je er al iets van leert dan is dat over het universum of mensheid in het algemeen denk ik. Terwijl paddo's of lsd je vaak wel iets over jou als persoon leert.

Dmt leert je meer over onze plaats op aarde en is een soort collectief
geheugen terwijl LSD je meer leert over jou als persoon.dmt slaat dat
over en zal je weinig leren over jou als persoon.en je moet leren je ervaringen
te onthouden omdat je net als dromen het vergeet omdat je hersens dat
Liever doen omdat het niet in je kader past van de "werkelijkheid".Wanneer
je minder onder de indruk ben leer je de dmt wereld kennen en zelfs "levels"
Herkennen en dus bewust meemaken (dromen) bewust mee maken.
Mijn dromen zijn na mijn ervaringen ook veel helderder.luister ook spong
Als je die nog niet ken op YouTube en younger brother.Supermuziek!

Bovenaan