• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT (eerste keer) tripreport.

ufcpride

Newbie
Hallo allemaal. Ik heb een uur geleden voor de eerste keer DMT gehad.
Tevens is dit mijn eerste post op dit forum.

Inleiding

Ik heb al een tijdje interesse in DMT, dus vandaar dat ik het eens wilde proberen.
Dus heb ik het weten te bemachtigen; 100mg DMT.
Ik heb (ook v.t.v.) dus opgezocht wat de juiste manier is om/hoe het te roken, en de juiste dosis.
Ik heb besloten om 50mg te gaan gebruiken; ook omdat ik meerdere keren las dat bij de eerste keer roken veel verloren gaat; oefening baart kunst.
Verder heb ik een de blaadjes van een opengescheurd theezakje gebruikt om een bodem te maken, en bovenop de DMT te doen.
Meer dan genoeg want ik wilde niet dat er DMT verloren zou gaan door de vlam. (was Earl Grey smaak trouwens, voor wie zich dat afvraagt)

Ik heb het trouwens gebruikt op mijn kamer, alleen.

Verder is mijn ervaring met psychidelica weinig, ik heb 2 keer eerder LSD gebruikt. redelijk lage dosis.

DMT Trip

Ik begon langzaam te inhaleren en ik zat te wachten op die ' vieze plasticsmaak' waar ik zoveel over las.
Maar de eerste ~5 halen was alleen maar thee, dat brandde overigens.
Eerste haal, tweede...
En toen ineens kwam het. 1 woord: "wooooooooooow".
Ik had op de achtergrond muziek zacht opstaan en toen sloeg op tilt, het bleef hangen en was keihard, alles om me heen werd wazig en ik zag alleen nog wat fellere kleuren, het lichtje van mijn speakers, blauwe lichtje van mijn monitor, en de rood/groen/geel kleur van het slangetje van mijn waterpijpje. Ik herinnerde vrij snel dat ik nog een haal moest nemen, "Keep inhaling until you can't no more"
Toen ik die inhaleerde begon het pas echt
Toen ik naar mijn handen keek merkte ik dat ik geen normale handen meer had maar handen van een kikker, en ze waren geel.
Ook voelde ik de stoel waar ik op zat verdwijnen, dat voelde echt heel vreemd.
Ik voelde mijn lichaam niet meer, mijn ademhaling niet meer; Ik bestond niet meer, toen begon het.

Ik zat in een enorm groot soort 3D kubus/vierkant waar je doorheen kon kijken maar erbuiten was het zwart, met rode, gele en groene stippen.
Het frame van de kubus/het vierkant was grijs
Ook waren er vreemde wezens aanwezig, ik kan niet meer goed herinneren hoe ze eruit zagen maar ik weet nog wel grijs.
Er waren nog meer gekke dingen maar dat kan ik al niet meer herinneren.
Ik weet niet hoelang ik in die 'dimensie' was.
Maar voor mijn gevoel niet heel lang, want na een tijdje voelde ik al (toen ik nog in die andere dimensie was) "kut, ik ga weer terug".
En toen gingen mijn ogen weer open, beetje bij beetje snapte ik het weer, totdat ik mijn pijpje zag, en ik wist bijna zeker dat er nog wel iets inzat; ik viel namelijk ineens weg.
En ja dus, ik inhaleerde, en dit keer direct voelde ik het.
Het geluid sloeg weer op tilt, dit keer ook een keiharde ruis, mijn handen werden weer kikkerhanden en geel, ik voelde de stoel weer verdwijnen en weer viel mijn hoofd achterover.
Ik was weer in die andere dimensie, ik zag weer hetzelfde als de eerste keer, maar vrijwel direct voelde ik weer dat ik in mijn eigen lichaam terecht kwam. Erg jammer.

Na 5 minuten enorm verbaasd te hebben gezeten, realiseerde ik dat ik nog die andere 50mg had.
De keuze was snel gemaakt, en ik vond het erg jammer dat ik die andere dimensie zo kort gezien had.
Ik ging de andere 50mg roken.
Dit keer had ik met nog meer thee afgedekt, misschien zou er dan meer DMT 'heel' blijven.
Nu nog vaker inhaleren, vieze theesmaak. en toen voelde ik het weer. (zelfde effecten als hierboven).
Ik voelde iets minder dan de eerste 2 keren dus ik ging snel op mijn bed liggen, en mijn ogen dicht doen, toen had ik nog wel gekke visuals.
Vormen in alle soorten/maten en kleuren.
Maar de wereld werd al snel weer helderder en ik ging weer op mijn stoel zitten en mijn beeldscherm aandoen.
Ik staarde een paar minuten lang voor me uit en kon alleen maar denken:
"wow..... huh? ..... wow.....wat....?"

Tot Slot

Alhoewel ik maar heel kort in de andere dimensie was, en er ongetwijfeld veel verloren is gegaan, ( totaal 100mg gerookt ) vond ik dit het zeker waard, en ik wil het graag opnieuw proberen.
Deze ervaring is echt ongekend, ik heb in mijn leven nog nooit zoiets geks meegemaakt.
Ik had me voorbereid op iets heftigs maar als je nooit DMT hebt gehad kun je je niet voorstellen hoe het is en voelt. (Ik praat over mezelf in verleden tijd).

Verder heb ik er verbrande lippen aan overgehouden, het tuutje werd te heet, maar dat voelde ik natuurlijk niet.
Ik merkte ook dat mn aansteker-vlam op mijn vinger brandde en dat voelde ik niet, gelukkig begreep ik op dat moment wel dat het niet zo slim was.

Ik heb ~20 minuten na mijn trip op kladblok zoveel mogelijk opgeschreven, en op basis daarvan een wat netter verhaal te schrijven op dit forum.

Groeten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Welkom op het forum! Vet report, klinkt als een waanzinnige ervaring :grin: Wil het ook nog steeds een keer proberen..

ufcpride

Newbie
Bedankt voor de reacties.
Ja ik was ook erg nieuwsgierig er naar en heb er geen spijt van gehad.
Verder die ik een paar (spel)foutjes maar weet niet hoe je edit moet doen,
eigelijk wil ik ook het verhaal niet veranderen want ik ben nu weer 100% helder, dat verhaal was vers na de trip.

Binnenkort nog maar een keer proberen, dan een andere manier van roken. hopelijk kom ik dan verder

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ufcpride zei:
Verder die ik een paar (spel)foutjes maar weet niet hoe je edit moet doen
Die spelfouten vallen best mee toch, mag gewoon zo blijven staan.
We zijn ook geen kommaneukers he :wink:

Vond het vlot leesbaar trouwens, nogmaals heerlijk te lezen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mooi reportje! Klinkt als vaag maar gaaf spul dat DMT. Ben er ook wel heel erg benieuwd naar geworden moet ik zeggen. En die spelfoutjes vallen behoorlijk mee :P

Blauw

Experimenterende gebruiker
Bijzonder spul ja,
Maar geeft t juist wat extra's zo je ervaring direct na je trip!
Leuk om te lezen, benieuwd naar je evt volgende beleving!
Happy en safe tripping :) wie weet waar het je brengt

HoneyC

Belezen gebruiker
Ik krijg gewoon een brede glimlach op mijn gezicht als ik dit lees, haha :grin: Leuke report, leuk geschreven !

Dit staat echt op #1 van mijn lijstje van de dingen die ik nog zou willen proberen, wel jammer dat het moeilijk te vinden is :confused:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk report man! Ik ben zelf ook echt fan van DMT, er is gewoon niks wat daar in de buurt kan komen qua heftigheid. Vind het wel altijd erg jammer dat het al zo snel weer is afgelopen maarja dat houd het ook speciaal.

Nog een paar tips voor een volgende keer, kijk eens in dit topic voor een alternatieve pijp: viewtopic.php?f=7&t=13166. Ik heb die pijp nagemaakt en moet zeggen dat het perfect werkt. De eerste keer is een beetje klooien om het niet te verbranden maar te laten smelten. Als je het eenmaal doorhebt is het echt de perfecte manier om het te roken. Ik zorg wel altijd voor iemand erbij, die dan de pijp en gasbrander kan aanpakken. Want tegen hit 4 of 5 :hearteyes: ben ik niet meer op deze wereld en dan is een rokende pijp en gasbrander in je handen anders vragen om ongelukken. Vraag andere aanwezigen wel om stil te zijn als jij in je trip zit, anders kan het helaas best afleiden. Verder raad ik je een volgende keer aan om telkens een uur tussen elke dosis te laten. Na een uur is je tolerantie volledig weg en komt dezelfde dosering weer net zo hard binnen.

Bovenaan