Lucy100
Belezen gebruiker
Nice! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen met die pijp.Zelf nog niet getest, maar heb sinds vorige week de VaporGenie Glass Sherlock in huis.
Sinds ik een variant van the machine gebruik krijg ik pas breaktroughs. Ik gebruik een bong in plaats van een glazen fles. De plek waar je normaal wiet plaatst daar heb ik het staaldraad geplaatst waar je de DMT in smelt.
Ik heb veel filmpjes en reportages gezien en gelezen. En de normale dosis ligt tussen de 30 en 50 mg. En een aantal mensen die lopen tijdens de trip gewoon rond en weten alles nog in details te vertellen. Ik ben nu bij 25mg beland. Maar ik kan dus echt niet lopen. En als ik bij kom, vervaagd alles best snel. Ik heb absoluut nog geen breaktrough gehad. Maar bewust van de omgeving en mij zelf ben ik niet meer. Ik ben daarom heel nieuwsgierig naar de techniek van andere. Ik vraag me af of bij sommige verdamp technieken wel alles verdampt? Ik zit nog niet eens op de 30mg en kan al helemaal niets meer met me zelf. Kan de dosering ook per persoon verschillen?
Uiteraard ga ik nog een report over de vorderingen schrijven. Ik heb inmiddels ook al mijn eigen Changa mix gemaakt. Maar daar moet ik nog even het moment voor vinden.