Die term hoor je echt heel vaak bij 5-meo dmt.
Kan ik me goed voorstellen. Maakt me ook wel een beetje huiverig. Ik zit per slot van rekening in een gezinssituatie en het lijkt me niet heel handig als ik opeens niet meer 'match' met mijn vrouw of kinderen...
Zou je eens kunnen toelichten wat er precies veranderd is aan jezelf en aan jouw leven? En ook in hoeverre dit afwijkt van de veranderingen die je doormaakte naar aanleiding van andere psychedelica?
Mijn gehele levensovertuigingen zijn veranderd. Ik ben angsten als beperkingen gaan zien en durfde ineens meer. Alles wat zich aandiende ben ik aangegaan! En alles wat zich aandiende kwam op mijn pad doordat ik het leven op een hogere frequentie deed. Zo zijn er nieuwe mensen in mijn leven gekomen die op dezelfde levens frequentie zitten. Dit zijn hele waardevolle contacten! Maar ook mijn toenmalige partner paste niet meer bij de nieuwe ik... En zij is heel abrupt uit mijn leven verdwenen, met heel veel pijn en verdriet. Maar toch zie ik in dat het maar beter is zo.
De afgelopen 7 jaar ben ik nogal een fitnessjunk geweest. Ik leefde ervoor, elke gram voedsel afwegen. Maar dit alles heb ik volledig losgelaten. Er is voor mij een nieuw tijdperk aangebroken waarin ik veel liever aan yoga doe ipv fitness, regelmatig mediteer en mij volledig stort in dingen die mij nieuwe energie geven. Zo heb ik een ijsbad genomen, over 2 weken ga ik naar een gongbad(sound healing) , over 2 maanden ga ik een cursus volgen voor sjamanistisch ademwerk, waarvoor ik nu een meditatieruimte aan het inrichten ben in huis. Eigenlijk een soort trip kamer
Tja, al met al voel ik me een ander mens.
Of alles te wijten is aan bufo weet ik niet, maar dit was wel degelijk het begin van een nieuw tijdperk. Vanaf toen is alles in sneltreinvaart gegaan. Ik heb in dit afgelopen half jaar ook veel changa en truffel ervaringen gehad die mij hele diepe inzichten hebben gegeven. Maar de intensiteit van Bufo heeft wel een mega impact gemaakt op mijn toekomst. Ik zou me persoonlijk niet kunne voorstellen dat je zo'n ervaring kan hebben zonder dat het iets (na de ervaring) met je doet. Ik ben mijn nieuwe visie op het leven in hart en nieren gaan dragen. En ik moet zeggen dat ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld over mezelf. Ondanks ik door dit alles mijn verloofde ben kwijtgeraakt. Ik zie nu in dat ik een veel mooiere toekomst kan hebben met iemand anders.