Hoi psychonautjes. Het is even geleden dat ik actief ben geweest op het forum. Wel veel gelezen tussendoor

Maar ben nog wel al die tijd met DMT bezig geweest. (In de breedste zin)
Veel met Changa, dat is voor mij toch wel de meest fijne manier om DMT tot mij te nemen. En ben nu ook erg handig met de Vape pen geworden. Dat is zo omzetten handig. Neem het zelfs mee in het vliegtuig als ik op vakantie ga. Niemand die het door heeft dat er DMT in zit 😇 En je kan het enorm goed doseren met een vape pen. Veel beter als met een bong, pijp, of “The Machine” is mijn mening. Ook geen kans op brandgevaar wanneer je plots wordt overvallen door de intensiteit van het spul, en je de aansteker op de een of andere manier niet los laat..
Heb ook Yopo gemaakt 😃 nog niet getest, maar dat komt als het moment daar is.
Kortom lekker bezig met het experimenteren met het elvenstof (DMT) en alles daar omheen.
Heb daarom nu ook een enorme hoeveelheid kruiden, stofjes, spulletjes weten te verzamelen, en lijk nu op een ware alchemist.
Ben dus in het bezit van veel plantmateriaal met Mao,s en DMT.
Mijn vraag is of er iemand is op het forum die wel eens harmala heeft geslikt. En dan een half uur erna pure DMT oraal tot zich heeft genomen? Wil dit gaan testen. Maar was benieuwd of er al mensen zijn die dit hebben gedaan?
Kan natuurlijk ook gewoon naar een ayahuasca ceremonie gaan.
Dat gaat ook gebeuren, maar ben erg experimenteel aangelegd. Dus lijkt het mij interessant om dit te testen.
Ben ook erg benieuwd of er iemand is die dit al eens heeft geprobeerd 😃🌈🍀