dmt gevaren

waaza0

Experimenterende gebruiker
hoi :P
ik wil nu al een tijdje dmt gebruiken, maar het enige probleem is: ik heb geen idee hoe ik eraan kan komen :P ik denk dat ik via via vast wel iemand kan vinden die het heeft alleen nu vraag ik me dus af , via via is niet heel erg vertrouwelijk,mijn vragen zijn dus:

-wat zijn de risico's als je rotzooi in je handen krijgt? :openmouth:
-is er een manier om je dmt te testen?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Re: dmt hoe eraan te komen?

waaza0 zei:
Sublimo zei:
Je overtreedt met dit topic meerdere regels.
ik heb zeker weer is niet goed genoeg gezocht met de zoek functie? :flushed:

Nee, het is erger.

1. Je mag niet vragen naar verkooppunten. Je topic titel is een verkapte vraag.

2. Je mag op het forum niet praten over illegale extracties. De extractie van DMT is dus illegaal.

Lees dit maar. Voor beide dingen krijg je een permanente ban.

ucp.php?mode=terms

waaza0

omg dat wist ik echt niet, ik dacht dat dat je op een drugs forrum echt zeg maar alles kon vragen over drugs. als ik het had geweten had ik dit topic zeker niet gemaakt :flushed:

ik heb de topic ge edit

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter

waaza0 zei:
omg dat wist ik echt niet, ik dacht dat dat je op een drugs forrum echt zeg maar alles kon vragen over drugs. als ik het had geweten had ik dit topic zeker niet gemaakt :flushed:

ik heb de topic ge edit

Ik had wel het idee dat het niet je bedoeling was. :)

Om nu even op je vragen te antwoorden.

Dit topic geeft je een goed idee wat DMT is, als je begrijpt wat voor soort stof het is zul je ook meteen de gevaren herkennen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=22930

Het is de heftigste psychedelic die er bestaat. Wees er voorzichtig mee. :wink:

En nee, er bestaat geen manier om je DMT te testen.

waaza0

Sublimo zei:
waaza0 zei:

ik heb de topic ge edit

Ik had wel het idee dat het niet je bedoeling was. :)

Om nu even op je vragen te antwoorden.

Dit topic geeft je een goed idee wat DMT is, als je begrijpt wat voor soort stof het is zul je ook meteen de gevaren herkennen.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=22930

Het is de heftigste psychedelic die er bestaat. Wees er voorzichtig mee. :wink:

En nee, er bestaat geen manier om je DMT te testen.

^^
thx

Tripper

Wijs gebruiker
Ik zou als ik jou was eerst ff trippen op acid voordat je zonder zwembandjes in het diepe gaat. Het kan aardig matrix achtig over komen hoor. If u take the red pill, u gonna see how deep the rabbit hole goes..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
-wat zijn de risico's als je rotzooi in je handen krijgt? :openmouth:
4,37. Niemand weet het. In het slechtste geval ga je dood. Maar over het algemeen wordt er niet echt versneden met dmt. Een slechte extractie waardoor er gootsteenontstopper in je dmt zit.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik zou NOOIT dmt op straat kopen. Voor ik het kocht heb ik me ook wel bij mijn bron geïnformeerd, zij maakten het zelf en gebruikten het zelf dus ik kon wel op de zuiverheid voortbouwen. Wees zeker wat je in handen krijgt want je kan echt zwaar in paniek raken als je voelt dat er iets niet klopt en hierdoor een dik trauma er aan over houden. DMT is echt 'de' shit wat direct ook risico's meebrengt.

btw je overtrad toch helemaal geen regels? je vroeg niet naar bronnen en zei gewoon dat je het via via wel kon regelen en over extractie werd helemaal niet gesproken, je vroeg gwn of je op een of andere manier kon testen of hij zuiver was :confused:

Tripper

Wijs gebruiker
DMT is geen middel wat je op straat koopt, dat koop je van liefhebbers, mensen die het middel nemen om inzichten te krijgen, niet om er een slaatje uit te slaan.

Huggybear

Belezen gebruiker
spacelord zei:
btw je overtrad toch helemaal geen regels? je vroeg niet naar bronnen en zei gewoon dat je het via via wel kon regelen en over extractie werd helemaal niet gesproken, je vroeg gwn of je op een of andere manier kon testen of hij zuiver was :confused:
Hij had z'n eerste post ge-edit dus.... zal daarvoor wel fout geweest zijn denk ik.

Enneeuuh... Waaza0, er staat in je signature dat je al eens Salvia Divinorum hebt gebruikt. Nu vraag ik me af of je daar keihard van uit je bol ging of dat je een lichte high had.... Volgens sommige mensen is de intensiteit van een sterke salviatrip wel een beetje te vergelijken met een DMT trip, of kan DMT zelfs nog harder zijn.

spacelord

Wijs gebruiker
Huggybear zei:
spacelord zei:
Hij had z'n eerste post ge-edit dus.... zal daarvoor wel fout geweest zijn denk ik.

Enneeuuh... Waaza0, er staat in je signature dat je al eens Salvia Divinorum hebt gebruikt. Nu vraag ik me af of je daar keihard van uit je bol ging of dat je een lichte high had.... Volgens sommige mensen is de intensiteit van een sterke salviatrip wel een beetje te vergelijken met een DMT trip, of kan DMT zelfs nog harder zijn.

Ik vond in ieder geval geen zak aan salvia, gewoon idd lichte high/buzz. DMT daarentegen...

@Tripper: je kan werkelijk alles op straat kopen, wat ik al allemaal niet heb moeten afslaan :rolleyes: maar leterlijk 'op straat' daar heb je gelijk in. Ik doelde eerder op psychedelische feestjes, goa's etc waar ook wel is gesjoemeld wordt.

waaza0

spacelord zei:
ik vroeg wel naar extractie's en straatwaarde maar ik had geen idee dat eht niet mocht :flushed:

Huggybear zei:
jah ik wel is salvia gedaan, de eerste keer in een pijpje waarna er eigenlijk niks gebeurde behalve hoofdpijn en last van me keel,
toen had ik het dingetje waar het extract (20x) in me binennzak zitten en toen een tijd later verveelde ik en een paar vrienden ons , toen hebben we van een vol potje ( min een heel kelin beetje van de eerste keer) 3 blows gedraait en in de bong gestopt en een voor een opgebongt , toen voelde ik hem wel hard , maar meer van heeeeeel zwaar alsof ik door de grond kon zakken , en alles voelde raar , en ik moest fucking hard laggen , maar niet wat je op internet ziet en leest van dat je helemaal weg ben en gaare dingen ziet ofzo :P
als dat je vraag beantwoord ;P

spacelord

Wijs gebruiker
Huggybear zei:
spacelord zei:
Ik vond in ieder geval geen zak aan salvia, gewoon idd lichte high/buzz. DMT daarentegen...
Dan ben je blijkbaar niet zo hard gegaan.... Als je echt de kracht van dit kruidje wil ervaren moet je toch niveau 5 bereiken van de 6 niveaus: http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-d ... trips.html

Het probleem is dat ik niet hard KAN gaan. Laatste keer dat ik het deed heb ik een heel 40X extract in 4 hits achter elkaar gedaan (man wat heb ik spijt dat ik daar zooo veel geld aan betaald heb) en ik werd super draaierig, en was in een tussenfase van trippen en niet trippen. Heel onprettig gevoel, erg ongemakkelijk. Op een halve portie paddo's ga ik harder als dit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tripper zei:
DMT is geen middel wat je op straat koopt, dat koop je van liefhebbers, mensen die het middel nemen om inzichten te krijgen, niet om er een slaatje uit te slaan.
Inzichten met DMT roken? Knap dat je dat kan, voor mij is het een grote achtbaanrit waar ik achteraf niet veel van besef. :P

Tripper

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Tripper zei:
Inzichten met DMT roken? Knap dat je dat kan, voor mij is het een grote achtbaanrit waar ik achteraf niet veel van besef. :P

Die achtbaan die je voelt is de weerstand. Als de weerstand weg is krijg je inzichten, niet alleen tijdens je trip.

spacelord

Wijs gebruiker
Tripper zei:
Petrovic zei:
Tripper zei:

Die achtbaan die je voelt is de weerstand. Als de weerstand weg is krijg je inzichten, niet alleen tijdens je trip.

Inzichten krijg ik er ook niet van, is eerder een plezierreisje in hyperspace.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tripper zei:
Petrovic zei:
Tripper zei:

Geloof mij, ik heb het vaak genoeg gedaan, totaal geen weerstand, alleen wat gezonde spanning vooraf. Ik ben nooit tot inzichten gekomen waar ik nuchter niet bij kon komen, het geeft mij slechts wat extra kracht bij bij de inzichten en dal doel ik meer op LSD en paddo's want daarop valt nog na te denken en bij DMT niet als je genoeg binnen hebt. Dan wordt je meegesleurd. :P

Bovenaan