• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT - Het hervinden van mijn eigen kracht.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat: DMT 50mg en 90mg
Waar: In het bos en thuis op bed
Tripsitters: 0

Gisteren besloot ik sinds een maand of 3-4 weer DMT te gaan roken. Na de Sante maria – Zweethut – Ayahuasca – Paddestoelen sessie van anderhalve week geleden waren er een aantal heftige processen in werking gezet. Ik was tijdens die 4 dagen behoorlijk geconfronteerd met de slechte kanten in mezelf. Door deze confrontatie was ik afgelopen dagen best depressief. Had nergens meer zin in en dacht erg slecht over mezelf. Gisteren was het het ergst, ik had zo’n beklemmend en negatief gevoel over me dat het soms leek alsof ik gewoon niet meer goed kon ademhalen. Zo’n druk/beklemming was het.

Ik besloot om wat wiet te gaan roken om de gedachten stop te zetten, stomme oplossing natuurlijk maar ik had het echt gehad. De wiet hielp niet, ik bleef me ontzettend negatief voelen. Ik ging liggen op bed en begon na te denken over wat ik hier tegen kon doen. Opeens zei een stemmetje in m’n hoofd ‘DMT zou nu goed voor je zijn.’ DMT? Wow, daar had ik lang niet meer aan gedacht. Mischien zou dat wel goed zijn ja... toch trok er meteen een angst over me heen, ik was van ’t weekend weer behoorlijk stom bezig geweest en was bang dat de DMT mij hiervoor zou bestraffen. Toch besloot ik uiteindelijk om de DMT te gaan roken, ik pakte 50 mg in en fietste naar het bos. Daar aangekomen ging ik mediteren en proberen mijn intentie duidelijk te krijgen voor deze trip. De intentie was reiniging en vernieuwing van mijn energie. Ik merkte dat ik me best wel zorgen maakte dat het een negatieve ervaring zou worden, maar toen bedacht ik me dat ik de ervaring negatief of positief laat zijn. Mijn ego beslist wat het is maar eigenlijk bestaat er geen positief of negatief maar slechts de ervaring. Ik moest erop vertrouwen dat de ervaring die ik zal krijgen juist zou zijn voor mij op dit moment en dit niet gaan indelen in positief of negatief. Nu was ik er klaar voor dacht ik, ik deed de dmt in de pijp en nam 3 flinke trekken totdat de pijp leeg was. Ik ging liggen en zag het DMT voorportaal opgebouwd worden, daar kwam ik een wezen tegen die een vrij simpele vorm had in tegnestelling tot de meeste wezens die ik tegenkom. Hij keek me een beetje confronterend aan, hij liet me schuldig voelen over de fouten die ik begaan had deze week. Toen leek het alsof hij me scande en hij liet mij plaatjes zien wat op dit moment moeilijk is in m’n leven. M’n baas, ouders en nog wat andere zorgen. Nadat ik gescand was, kwam ik er weer uit. Niet echt met een fijn gevoel het voelde onafgemaakt,negatief en bestraffend. Niet waar ik op gehoopt had, ik fietste weer snel weg uit het bos want ik had het helemaal gehad daar.

Thuis bleef ik erover nadenken, i kvoelde me mischien nu nog wel negatiever en had het gevoel dat de dmt trip niet compleet was. Toen bedacht ik me dat ik mischien een breaktrough nodig had, dat ik vorige keer niet vol genoeg de dmt wereld inzat. Nadat ik m’n avondeten op had besloot ik om het nog eens te wagen. 85-90mg dit keer, dit was de eerste keer dat ik op zo’n hoge dosis had, ik heb wel eens eerder een breaktrough gehad maar dat was op 50mg. Ik ben nog wel één keer boven de 50 gegaan maar dat was geloof ik 60mg, geen breaktrough dosis dus. Ik brande eerst wat salie in m’n kamer en weer probeerde ik mijn intentie duidelijk te krijgen voor mezelf. Reiniging was het enigste waar ik dit keer om vroeg. Dit was alles wat ik nu nodig had voor m’n gevoel. Ik zette m’n koptelefoon op en zette wat relaxte goa op. De 90mg ging in m’n pijp en ik begon te inhaleren. Ik nam weer 3 flinke trekken en bij de laatste trek zag ik de dmt wereld al opgebouwd worden. De immense kracht van de dmt schoot door m’n lichaam heen, nu gaat het gebeuren dacht ik.

De wereld die werd opgebouwd zag er ongeveer uit als de achtergrond van dit schilderij van Alex Grey. Het opbouwen van deze wereld duurde denk ik een halve seconde, ik kon toen nog heel even nadenken en toen knalde de DMT heel m’n ego weg. Alle emoties waren weg, ik kon alleen maar beleven. Ik zag een hele grote felle baan lopen, die baan lijkt een beetje op de baan die je op de voorgrond ziet van het schilderij. Deze baan was echter heel breed, hij vulde heel m’n beeld eigenlijk. Die baan was zo sterk en scheen zo fel, de kracht die ik voelde was heel erg intens en maakte een ongelovelijke indruk. Hij had 7 kleurenbanen lopen, de kleuren van de 7 chakra punten. De baan was zo immens krachtig er kwam zoveel energie vanaf dat ik gewoon moest huilen van de schoonheid ervan. Op het moment dat ik begon te huilen begon ik langzaam de DMT wereld weer te verlaten. Toen besefte ik wat ik had gezien, die baan die zo mooi, sterk en krachtig was dat was ik. Ik werd bewust gemaakt van mijn kracht, dit was zo’n mooi moment. Ik lag op bed nog een minuut of 10 op adem te komen en te huilen en lachen tegelijk. De positieve kracht die nu door me heen stroomde deed me denken aan de krac ht van de baan. Wat een positiviteit opeens, wow... Kan er nog steeds weinig woorden voor vinden om de kracht die ik voelde uit te beelden. De rest van de avond voelde ik me superpositief en ook nu een dag later loop ik met een big smile rond. Ik ben de DMT dankbaar voor deze ervaring, het was precies wat ik nu nodig had. Het hervinden van mijn eigen kracht.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Re: Het hervinden van mijn eigen kracht.

Je had 't nodig, mooi dat 't zo is uitgepakt! Je schrijft ook lekker! :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

Mooi report Danny. Fijn dat je je nu weer beter voelt :)

Plimu

Bewuste gebruiker

[SF] Safiertje zei:
Mooi report *****. Fijn dat je je nu weer beter voelt :)

misschien namen weghalen :P voor dat mensen het zien die het niet mogen zien :P (politie para)

ot:

echt mooi weer :), leuk dat we eerder gepraat hadden en dat de beloning inderdaad geweest is, u had het naar mijn mening ook echt verdient (duimpie op!)

snel rook ik de pijp weer en dit keer vraag ik voor een reiniging eens kijken wat de goden mij dan laten zien!

spreek u
:stoned:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
damn nice report. zeer boeiend. volgende keer dat ik DMT neem zal ik ook eens nadenken over mijn intenties en hoop ik ook eens wat verder in het konijnehol te komen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de energie van de chakras (iets zei me dat ik deze hier moest plaatsen)

de brede snelweg is de aard-kosmos lijn
die loopt vanuit het midden van de aarde, door je heen(stuit) naar het oneindige (via derde oog)waar ook onderweg andere lijnen kruisen.

en dan is t alleen nog maar de "aardse" energie :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Erg goed beschreven! Dat schilderij van Alex Grey zegt eigenlijk alles. Reizend op 1 baan door allerlei ultra symmetrische oneindige vertakkingen.

DMT kan echt een afbreking, opbouw en afbreking ervaring zijn die je geheel reinigd in no time. Soort versneld traject. Na veel diepe ervaringen met plantaardige middeltjes komt de euforie en verlichting van Acid of DMT weer hard aan.

Ik denk ook dat je DMT heel laks moet opvatten, niet echt plannen maar gewoon uit het niets zeggen: "Over een uurtje ga ik het roken" als je het lange tijd niet gehad hebt. Op een of andere manier gaven zalige verwachtingen bij mij slechts een zwak effect terwijl wanneer ik luchtig dacht: "Nou, 1 pijpje dan" er echt een complete opzuiging door een tien dimensionale dimensie ontstond.

tomz0r

Badass junkie
Spelen psychedelics niet een te belangrijke rol in je leven?
Als je je kut voelt en je kan je alleen goed voelen door DMT te nemen, hecht je er dan niet te veel waarde aan?

Verder leuk beschreven, vond het boeiend om te lezen :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
tomz0r zei:
Spelen psychedelics niet een te belangrijke rol in je leven?
Als je je kut voelt en je kan je alleen goed voelen door DMT te nemen, hecht je er dan niet te veel waarde aan?

Verder leuk beschreven, vond het boeiend om te lezen :)

Het ging niet om een goed gevoel maar om een inzicht. Dat inzicht was heel simpel en was gewoon het zien van de kracht die al in mezelf zit. Ik neem drugs niet om me een goed gevoel te geven maar om meer inzichten te krijgen, is wel een verschil. :) verder weet ik niet of het een te belangrijke rol is in m'n leven. Voor mij voelt het goed zoals het nu is, trip al veel minder maar doe veel meer met de inzichten tijdens trips. Dus ja het speelt wel een belangrijke rol, maar te belangrijk niet denk ik.

Verder ben ik nog steeds erg blij dat ik die keuze gemaakt heb om dmt te roken. Voel me nu, 3 dagen later nog steeds supergoed. Sta op met een grote glimlach op m'n gezicht en voel me heerlijk en opgeruimd.

Inhale

Bewuste gebruiker
Had je denk je niet het zelfde kunnen bereiken zonder DMT te gebruiken? (met wat meer geduld mischien)

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ligt aan de situatie denk ik. Als je, je om onbekende redenen kut voelt dan maakt het niet zo veel uit. Maar als je, je slecht voelt door je eigen gedrag of dat je dingen verneukt en dan DMT gaat roken om je weer goed te voelen lijkt me niet de beste manier.

Goeie vraag van tomz0r.

Drientje

DF-koning

TheGhost zei:
[SF] Safiertje zei:
Mooi report *****. Fijn dat je je nu weer beter voelt :)

misschien namen weghalen :P voor dat mensen het zien die het niet mogen zien :P (politie para)

Ruth benoemd altijd iedereen bij de echte naam, dat is nou eenmaal Ruth... :wink:

Mooi Dumpy! Toch knap van je dat je na de ceremonie weer blij kunt zijn.
Acceptatie van wie je bent kan een harde leerschool zijn...

Binnenkort wil ik eens wat tijd vrij maken om ook weer te roken. veel te lang geleden. Doe het het liefst in een omgeving met mensen die het snappen en meeroken tegelijk. Ik ga Tripper maar weer eens contacten binnenkort... :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
hodgepodge zei:
Ligt aan de situatie denk ik. Als je, je om onbekende redenen kut voelt dan maakt het niet zo veel uit. Maar als je, je slecht voelt door je eigen gedrag of dat je dingen verneukt en dan DMT gaat roken om je weer goed te voelen lijkt me niet de beste manier.

Goeie vraag van tomz0r.

Ben ik met je eens. Die negativiteit kwam niet perse door mn eigen gedrag maar de ervaringen in de ceremonie. Die negativiteit was heel erg beklemmend en erg aanwezig, ik was er dus veel over aan het denken hoe ik deze negativiteit weg kon halen bij mezelf. Toen ik op een gegeven moment op mn bed lag en er weer over aan het nadenken was hoe ik dit op kon lossen kwam opeens die stem 'DMT zou goed voor je zijn' in me op. Ik heb dus geluisterd naar die gedachte omdat dat op dat moment goed voelde.

En of ik mezelf niet beter kon laten voelen op mijn eigen kracht, tuurlijk kan ik dat en dat had vanzelf ook wel gebeurd. Maar omdat die gedachte om dmt te doen op dat moment juist voelde heb ik het gedaan. De dingen die ik nu leer zitten allemaal in mezelf en die had ik ook zonder psychedelics kunnen leren. Hallucinogene middelen zijn sleutels die deuren in jezelf openen, de ruimtes waar die deuren naar leiden zitten allemaal al in jezelf.

Het is dus niet dat ik altijd een middel neem als ik me even niet goed voel om dat op te lossen. Deze keuze voelde voor mij op dat moment gewoon aan als de juiste, en zo voelt het nog steeds. :)

Maar snap dat het voor jullie misschien fout over kan komen, wil echter benadrukken dat ik niet als ik een probleem heb of me even niet lekker voel meteen denk aan een drug om het op te lossen. Alleen deze keer zei mn gevoel dat dit de juiste was.

Tripper

Wijs gebruiker

Drientje zei:
Binnenkort wil ik eens wat tijd vrij maken om ook weer te roken. veel te lang geleden. Doe het het liefst in een omgeving met mensen die het snappen en meeroken tegelijk. Ik ga Tripper maar weer eens contacten binnenkort... :hearteyes:

Je bent altijd welkom!

Nice report, Dumpy. Dikke vette ervaring. Was het nou een break of niet?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

Tripper zei:
Drientje zei:

Je bent altijd welkom!

Nice report, Dumpy. Dikke vette ervaring. Was het nou een break of niet?

Ja, alhoewel het wel weer heel anders voelde dan mn vorige breaktrough. Toen was het ook op 50mg, bij deze dosis ging 't allemaal wat sneller.

TrippyShit

Badass junkie
Mooi, intressant report!
Ik kan niet wachten op mijn 1e keer die over 3 weken gaat plaatsvinden :grin:

Blijf schrijven, vind je reports altijd intressant!

Mindgamer

Badass junkie
Hey Dumpy,

Een prachtig report wat je daar hebt geschreven man! Toppie!

En wordt het misschien niet eens tijd om een paar maanden afstand te nemen met het openen van deuren? Wedden dat je dan enorm veel gaat nadenken en echt iets gaat doen met je inzichten? Tijd zorgde erbij mij voor dat de inzichten zich goed in mij gingen nestelen en ik het prima kan verwoorden met mijn huidige staat van mijn vocabulaire. Zo ging dat in ieder geval bij mij. Daarom gebruik ik een drug en wacht ik totdat ik helemaal niet meer bezig ben met datgene wat ik van mijn ervaring heb geoogst, zodat er weer genoeg tijd is om een inzicht helemaal te analyseren, exploreren, het opdelen in lagen en dit weer toevoegen aan wat je werkelijk kan gebruiken. Inzichten neem ik altijd mee in mijn momenten van zelfreflectie, waaruit gedragsverandering kan ontstaan :)

Plimu

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Hey Dumpy,

En wordt het misschien niet eens tijd om een paar maanden afstand te nemen met het openen van deuren? Wedden dat je dan enorm veel gaat nadenken en echt iets gaat doen met je inzichten? Tijd zorgde erbij mij voor dat de inzichten zich goed in mij gingen nestelen en ik het prima kan verwoorden met mijn huidige staat van mijn vocabulaire. Zo ging dat in ieder geval bij mij. Daarom gebruik ik een drug en wacht ik totdat ik helemaal niet meer bezig ben met datgene wat ik van mijn ervaring heb geoogst, zodat er weer genoeg tijd is om een inzicht helemaal te analyseren, exploreren, het opdelen in lagen en dit weer toevoegen aan wat je werkelijk kan gebruiken. Inzichten neem ik altijd mee in mijn momenten van zelfreflectie, waaruit gedragsverandering kan ontstaan :)

goeie :stoned:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mindgamer zei:
Hey Dumpy,

Klopt ja, ik merk ook dat na deze grote sessie (sante maria, zweethut, ayahuasca, paddo's) ik ook even niet meer toe ben aan ayahuasca. Normaal kreeg ik na 2 weken alweer zin om Ayahuasca te drinken maar er zijn nu nog veels te veel processen bezig van de vorige ceremonie. Pas als ik deze weer geïntegreerd heb ga ik weer ayahuasca drinken denk ik...

Plimu

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Klopt ja, ik merk ook dat na deze grote sessie (sante maria, zweethut, ayahuasca, paddo's) ik ook even niet meer toe ben aan ayahuasca. Normaal kreeg ik na 2 weken alweer zin om Ayahuasca te drinken maar er zijn nu nog veels te veel processen bezig van de vorige ceremonie. Pas als ik deze weer geïntegreerd heb ga ik weer ayahuasca drinken denk ik...

jeeej dan wil ik ook weer mee met u :)

(kijkt met puppy ogen)

rustig aan

Bovenaan