DMT, hoe te doseren?

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Yo fellow trippers!

Binnenkort ben ik van plan even heerlijk te gaan trippen op DMT. Maar heb geen weegschaal om de precieze doseren mee weer te geven. Kan iemand mij vertellen hoe ik het kan doseren zonder deze weegschaal (sleutelpuntjes bijv.)?

Alvast bedankt!

Keep on trippin'!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Supermoendo zei:
Ik heb al een halve gram klaar liggen.

Hangt er vanaf wat voor dosis je wil nemen. Ik zou proberen het op het oog te verdelen over 12 gelijke hoopjes. Dan heb je wel leuke dosissen.

Edit: of 4 keer door de helft doen, dan ben je er ook.

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
Supermoendo zei:
Ik heb al een halve gram klaar liggen.

Hangt er vanaf wat voor dosis je wil nemen. Ik zou proberen het op het oog te verdelen over 12 gelijke hoopjes. Dan heb je wel leuke dosissen.

Hmm, ik ga het morgen proberen! Ben echt benieuwd, jullie horen snel van me! Thanks!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Begin heel klein. Dan zie je vanzelf wat wel iets is. Trail eror. Met DMT hangt het er enorm vanaf hoeveel je binnenkrijgt en hoe lang je het binnenhoud. Dosis zegt niet alles.

pascal828

Badass junkie
Zoals Petrovic al zegt kun je het beste klein beginnen. En omdat de tolerantie van DMT al binnen twee uur is verdwenen, kun je het snel met een hogere dosis proberen.

Veel plezier!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sublimo zei:
Koop gewoon een weegschaal... :rolleyes:

Is zo een ontzettend handig ding en kost geen fuck ! :openmouth:

Sluit me hier ook bij aan. Inschatten met je oog zo´n kleine dosis? Zou ook even een weegschaaltje halen op de mg precies. En is inderdaad zoiezo verdomd handig om te hebben. Je hebt ze al voor 30 euro een (redelijk) goede :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
25tolife zei:
Sublimo zei:
Koop gewoon een weegschaal... :rolleyes:

Is zo een ontzettend handig ding en kost geen fuck ! :openmouth:

Sluit me hier ook bij aan. Inschatten met je oog zo´n kleine dosis? Zou ook even een weegschaaltje halen op de mg precies. En is inderdaad zoiezo verdomd handig om te hebben. Je hebt ze al voor 30 euro een (redelijk) goede :wink:

Daarbij weet je ook welke dosis je de laatste keer gebruikt hebt, dus als je meer nodig hebt kun je ook effectief meer nemen. Dan kun je goed vergelijken en de juiste dosis bepalen.
En daardoor verspil je ook minder.

Bovenaan