• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT: korte kennismaking

spacelord

Wijs gebruiker
wie: ik
waar: parkje
wat: DMT (20-25mg)
sitters: 2

Na lang zoeken heb ik eindelijk de stof der stoffen kunnen aanschouwen. Ik sprak af met de persoon die het mij zou geven (had gelijk een gram gekocht) en wilde het eerst even testen.
Zo gezegd zo gedaan liepen we naar een park waar ik een goeie hit tot mij zou nemen.

DMT op de weegschaal welke mij vertelde dat ik voor een kennismaking 20-25 mg tot mij zou nemen. Mijn hart ging als een gek tekeer toen ik de vlam in de pijp zette.
Ik nam 1 diepe inhalatie (welke uiteindelijk toch nog dieper mocht zijn :P) en zowat gelijk kickte een enorme power door mijn lichaam.

Binne de 10 sec smolt mijn lichaam helemaal weg en viel achterover tegen een boom.
De rook viel goed binnen te houden maar de smaak was niet te harden, wat een stank zeg!
Ik ademde uit en zag heel mijn gezichtsveld wegtrekken.

Ik had even een gevoel van onrust, beetje vergelijkbaar met mijn salvia ervaring, een soort korte paniek/angst. Hierna werd ik overdonderd door de intense opkomst van de CEV: ik zag een soort gordijn, overwegend oranje en geel dat wapperde en waarna ik in een tunnel kwam met langs 2 kanten vrouwelijke priesters (leken erg inca-achtig). Mijn lichaam was weg, wist zelfs niet meer dat het nog bestond. Ook nam ik een vreemd geluid waar, een soort hoge toon en voelde dat deze 2 wezens me iets wilde vertellen. Maar ik had te weinig genomen en ze verdwenen snel weer.

Ik deed mijn ogen open en aanschouwde een compleet nieuwe wereld. Het leek wat op lsd maar NOG intenser en geometrischer. Het was echt ongelofelijk mooi en zo extreem bizar, zo vreemd dat je in zo een korte tijd in een gestoord harde trip kan komen.
Ik staarde voor mij uit, denkend aan niets en had het gevoel dat ik op een vlot dreef en ik helemaal nat was (zou niet de eerste keer zijn dat ik denk tijdens een trip dat ik in mn broek geplast had :grin: (wat natuurlijk nooit gebeurd is:tongueout:)). Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).

Voor je het doorhebt is het voorbij, ik snapte niet wat er gebeurd is en herinner me nog bitter weinig. Deze week komt er zeker nog een beurt, ik kijk er al naar uit! Deze stof is zo waardevol, zo iets mooi dat je het moet ervaren om het te begrijpen, om er ontzag voor op te wekken. Er is meer dan wij met onze zintuigen kunnen waarnemen, daar ben ik nu wel van overtuigd!

greetz :wave:

spacelord

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
DMT staat toch ook hoog op mijn verlanglijstje. :hearteyes:

en terecht, het gaat verder dan je verste trips :P. Mijn kleine dosis verbleekt natuurlijk bij een volwaardige ervaring maar het is me al duidelijke dat deze shit echt niet om mee te lache is.

spacelord

Wijs gebruiker
Tripper zei:
Hoeveel ga je de volgende keer nemen?

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)

yxes

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Tripper zei:

Geen idee het worden eyeballdoseringe vrees ik, kan wel ong inschatte hoeveel het is. Voor een weegschaaltje heb ik momenteel geen geld :(.

In ieder geval ga ik voor een volwaardige trip volgende keer (zal liggen tussen 40 en 60 mg)

klinkt interessant, zal ook wel iets voor mij in de toekomst zijn. eerst maar lsd :)

spacelord

Wijs gebruiker
yxes zei:
spacelord zei:
Tripper zei:

klinkt interessant, zal ook wel iets voor mij in de toekomst zijn. eerst maar lsd :)

Ja dat raad ik idd ook eerst aan, het is echt enorm heftig. Zelfs deze kleine dosering was heftiger dan wat ik ooit met lsd meegemaakt heb. Zal ook wel te maken hebben met die plotse opkomst van de ongelofelijke rush.

yxes

Bewuste gebruiker
ik kan me nog wel de 1e keer dragons dynamite herinneren. dit was als nooit tevoren, ik was ook echt van het ene moment op het andere keihard aan het spacen, dit ongeveer 10 min na innamen ofzo. het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.

spacelord

Wijs gebruiker
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.

yxes

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
yxes zei:
het ging toen zo snel dat ik ook niet wist of ik het wel of niet fijn vond. uiteindelijk vond ik het wel fijn maar het ging zo snel dat het ineens heel heftig was.

Ja dat effect heb je bij salvia ook en zeker bij DMT, echt alsof je een knal in je kop krijgt en ineens alles van voordien weg is. Maar het is te kort om er echt bad ofzo op tegaan, je ervaart het gewoon.

klinkt zeer en zeer interessant :)

cheiron

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.

pascal828

Badass junkie
spacelord zei:
Tripper zei:

Bij DMT zit het 'm echt in het inhaleren en binnenhouden. Je zou dezelfde dosis kunnen pakken en gewoon nog dieper inhaleren en langer inhouden. Dan kom je ook aardig ver.

Leuk report overigens. :)

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!

KoxBox

Badass junkie
Harderstyles zei:
Ik vind het apart dat veel mensen tijdens hun trip vaak inca-achtige en egyptische figuren zien.
Verder kort maar krachtig report, wil dit ook wel 'ns proberen maar is het dus wel iets om mee uit te kijken!
Zegt al genoeg over die Inca's en andere volkeren. Zo zie je maar van waar ze de inspiratie voor hun kunst vandaan haalden.

spacelord

Wijs gebruiker
cheiron zei:
spacelord zei:
Wat ik erg raar vind is dat je gehoor tijdens DMT nog compleet normaal is (kan je dus ook erg naar de realiteit terugtrekken).

Mooie report! Sounds good. Wat ik me afvroeg: ik heb nog nooit DMT gerookt, wel ayahuasca gebruikt. Wat ik met ayahuasca heb, ik dat ik wel steeds een soort besef houdt van waar ik ben. Dat ik ergens nog een lijf heb, dat ik op een te vertrouwen locatie ben, dat ik op een stoel zit. Tegelijkertijd ga ik heel diep, en kan mijn lijf oplossen en kan ik reizen door andere werelden.

Ik vroeg me af of dat met het roken van DMT ook zo is, dat je ergens nog een soort van besef hebt: ik zit in een parkje en heb twee sitters bij me die op me letten.

Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.

cheiron

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Met mijn dosis nog wel, ben nog maar in een beginnertje he . Bij een volwaardige 2 à 3 inhalaties is al je besef verdwenen en ben je alles kwijt over jezelf. Je smelt gewoon over in een ander universum.

Ik begrijp dat ze dat ervan zeggen. Het lastige van taal is alleen dat het zo beperkt is. Als ik mijn ervaringen met ayahuasca opschrijf, dan beschrijf ik ook hoe ik oversmelt in een ander universum. Tegelijkertijd is het wonderlijke dat ik een soort van besef blijf houden, dat ik ook hier ben. Het is een soort van vrijwillige keus om mee te gaan naar daar, vanuit vertrouwen. Tegelijkertijd weet ik dat ik ook weer helemaal terug kan komen door mn ogen te openen.

Vandaar dat ik eigenlijk meer geïnteresseerd ben in iemand die het direct heeft ervaren, dan in hear-say.

Spor

Wijs gebruiker
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is

cheiron

Bewuste gebruiker
Spor zei:
dmt is zo leuk ! Gisteren 3x gerookt, en toenstrax weer, mijn pijp met 75mg nn en 4mg 5 meo (ja, ik doe dmt roken als beroep :wink: ) staat al te wachten in een ongelofelijke spacekamer, met spacemuziek :) moet alleen even wachten tot mn vorige hit weer ruim een uur geleden is
toemaar, toemaar :) nog een reportje van je trips?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Spor zei:

Kun je meerdere malen DMT achter elkaar roken ? Mij hebben ze namelijk verteld dat je tolerantie opbouwd.

cheiron

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Kun je meerdere malen DMT achter elkaar roken ? Mij hebben ze namelijk verteld dat je tolerantie opbouwd.

Ik geloof dat dat nauwelijks aan de orde is.
Strassman deed tolerantietesten waarbij mensen vier keer DMT toegediend kregen in 4 uur tijd. Daar was nagenoeg geen sprake van tolerantie. Ook bij de Santo Daime drink je meerdere keren: als de eerste dosis begint uit te werken drink je een tweede en soms derde keer. Komt net zo hard (zo niet harder) aan als de eerste.

Veel andere psychedelica (LSD, paddos) hebben een cyclische tolerantie: als je de dosis opbouwt, kun je na twee of drie dagen zo ongeveer elke dosis nemen zonder veel effect. Ik vermoed dat dat bij DMT niet zo is, wellicht ook door de lichaamseigen oorsprong van DMT.

En00

Newbie
Jow speeslord, leuk reportje :stoned: Ik was 1 van de sitters volgens mij, en leuk dat het je zo bevallen is!!

Het is ook gewoon te leuk om het niet te doen, see ya in hyperspace!

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Sublimo zei:
[

mijn ervaring is dat ik na het nemen van een normale dosis DMT het de eerste anderhalf uur daarna niet nog eens hoef te proberen. het vreemde is dat ik dan visueel helemaal niets zie maar wel de bodyrush ervaar en het typische DMT geluid hoor.

meestal wacht ik dus 2 uur om zeker te zijn niks van dit goedje te verspillen aan een hit :)

En00

Newbie
Scherp hoor Sublimo, maar mijn korte termijnsgeheugen is zo ernstig aangetast dat ik het niet meer weet :stoned: Eigenlijk doelde ik erop dat er 3 mensen bij waren, en volgens het tripreport waren er 2 sitters, dus misschien was ik meer bijzaak dan sitter :rockband:

spacelord

Wijs gebruiker
En00 zei:
Scherp hoor Sublimo, maar mijn korte termijnsgeheugen is zo ernstig aangetast dat ik het niet meer weet :stoned: Eigenlijk doelde ik erop dat er 3 mensen bij waren, en volgens het tripreport waren er 2 sitters, dus misschien was ik meer bijzaak dan sitter :rockband:

nee die derde was mijn maat maar die kent nagenoeg niets van dmt ,dus rekende ik jullie als sitters

Heb het vandaag nog 2 keer gedaan maar ik merkte dat een freebase pijp of 'the machine' nodig is want uit een wietpijpje is het erg lastig. Heb wat verspild maar lachgas heeft me over de grens getrokken . 2e keer was eigenlijk de overschot van wat er een uur geleden in was blijven zitten. Had het wel een beetje misrekend:tongueout:

spacelord

Wijs gebruiker
trojan.exe zei:
Sublimo zei:
[

mijn ervaring is dat ik na het nemen van een normale dosis DMT het de eerste anderhalf uur daarna niet nog eens hoef te proberen. het vreemde is dat ik dan visueel helemaal niets zie maar wel de bodyrush ervaar en het typische DMT geluid hoor.

meestal wacht ik dus 2 uur om zeker te zijn niks van dit goedje te verspillen aan een hit :)

Bij mij hetzelfde, als ik een half uur later terug een hit neem voel ik de dmt wel maar zijn de visuals afwezig. Maar een lachgasje kan wonderen doen :) vaak zelf nog tot enkele uren na de dmt, is lachgas enooooorm powerful

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
wat ervaar je dan met lachas na een dmt hit?
heb je dan weer het complete dmt gevoel ofzo, hoe moet ik dat zien?

spacelord

Wijs gebruiker
trojan.exe zei:
wat ervaar je dan met lachas na een dmt hit?
heb je dan weer het complete dmt gevoel ofzo, hoe moet ik dat zien?

Nee eerder richting lsd aan. Lachgas tijdens dmt is zo heftig dat ik me gewoon niets meer herinner dus dat is zonde. Maar als de dmt uitgewerkt is en dan lachgas is het alsof je een ballon midden in je lsd trip doet echt geweldig :hearteyes:

Exilis

Newbie
Klinkt interessant! Heb binnenkort ook een grammetje tot mijn beschikking en ik kan niet wachten.
Nu ik zo lees over het pijpje dat je gebruikt hebt zat ik ook na te denken wat nou eigenlijk het beste is.
Zo'n typisch crack pijpje lijkt mij ideaal?

Ervaren persoon die misschien kan vertellen wat hij/zij voor 'pijpje' had gebruikt?

Tevens nieuwe user, gegroet iedereen. :P :wave:

spacelord

Wijs gebruiker
Exilis zei:
Klinkt interessant! Heb binnenkort ook een grammetje tot mijn beschikking en ik kan niet wachten.
Nu ik zo lees over het pijpje dat je gebruikt hebt zat ik ook na te denken wat nou eigenlijk het beste is.
Zo'n typisch crack pijpje lijkt mij ideaal?

Ervaren persoon die misschien kan vertellen wat hij/zij voor 'pijpje' had gebruikt?

Tevens nieuwe user, gegroet iedereen. :P :wave:

Ik ga zo een klapboempijp kopen want met een gewoon metalen wietpijpje is het echt verspilling.

spacelord

Wijs gebruiker
Even ter aanvulling: een goede pijp is ALLES! Het draait echt om de pijp en de inhalatie. Het lastige is alleen dat je de neiging hebt je pijp weg de leggen als je de DMT voelt opkomen. Meestal voel je na 2 hits al evenveel als op 500ug lsd en denk je 'fuck moet ik NOG een trek nemen'

Bovenaan