• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT + LSD .... Wow..

Telefoon

Wijs gebruiker
Wat . 40mg DMT.. ( en 4 uur van te voren 200mics )
Hoe. Pijpje met Staalwol.
Waar. IN een Mooie rustige setting op een matras..
Muziek. Goa => Penta.

Een beetje Zenuwachtig mijn andere dmt pijp was al heel intens en niet op lsd.
ik besloot het toch te doen.

Ik ging liggen en pofte het kussen op zodat ik goed lag.
ik ging zitten en keek mijn sitters. in de ogen en ademde een paar keer goed door.
liet de pijp aan mijn mond zetten en zoog er heel diep aan sloot snel mijn ogen.
en hield de rook zolang mogelijk in. en voordat ik uitblies kwam de eerste grote alien
tevoorschijn die bestond uit armen benen en ogen in zijn armen zaten ogen in zijn benen zaten ogen en ook in zijn hoofd zaten ogen.

Ineens probeerde hij iets te zeggen maar ik verstond hem niet. daarna kwam uit zin borst 2 ogen naar voren die vast zaten aan een buis en die moest toen in mijn gezicht lachen en toen was de grote alien weg. ik kwam in een weereld met liefde en geluk ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven maar in mijn lichaam gloeide een warme gloed van liefde en geluk. ik wist het niet meer ik was zo gelukkig op het moment daarna begon de weereld in elkaar te draaien en ontstond er weer een alien die heel raar begon te doen ik snapte het niet want hij probeerde meiets duidelijk te maken. hij deed het toen voor me opnieuw. ik snapte het ineens en hij was weg daarna heb ik nog rond kunnen zwerven in een geblokt bos achtig iets.

en moest ik mijn ogen openen en kon alleen maar zeggen

vet!

Dmt is heftig en zonder respect voor dit middel kunnen er zware gevolgen aan zitten.

ik wens mensen succes ..

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk. Je hoort dat vaak, dat mensen op dmt een sterk geluksgevoel ervaren.

En alweer aliens!
Is er onlangs een bepaalde alien zone geopend in de dmt-wereld, of worden de verschillende dmt gebruikers beinvloed door elkaars tripreports waarin aliens voorkomen?

J0rrit

Badass junkie
Raar toch dat iedereen zo diezelfde aliens ziet. Trouwens wat gebeurt er als je tijden je trip gewoon je ogen open doet? Wat zie je dan, ben je dan wel gewoon weer op deze wereld?

Telefoon

Wijs gebruiker
tijdens .. weet ik niet

sommige zeggen dat ze dan aliens door de kamer zien springen

ik hou ze lekker dicht...

Spor

Wijs gebruiker
Vet verhaal !

J0rrit zei:
Raar toch dat iedereen zo diezelfde aliens ziet. Trouwens wat gebeurt er als je tijden je trip gewoon je ogen open doet? Wat zie je dan, ben je dan wel gewoon weer op deze wereld?

Dit is ook ZEER extreem ! Echt zieke visuals, niet te vergelijken met andere middelen. Bij andere middelen beweegt alles smooth en vervormt het een beetje enzo. Gaat allemaal geleidelijk en lekker, kun je rustig naar kijken. DMT is het tegenovergestelde het gaat echt KNOERHARD, je omgeving veranderd 20× per seconde, nix vervormt, het verandert gewoon. de eerste keer dat ik dat deed, bij een vriend, vond ik hem te eng om naar te kijken ! mensen gaan er extreem uit zien, kan het omschrijven als of ze uit lagen zijn opgebouwd, en dus ook 20 verschillende gezichten hebben, die alle 20 per seconde langskomen. Je weet dus echt niet wat je overkomt. Een andere keer keek ik naar (een andere) maar van me, en die leek gewoon op een chinese draak, zoeen als je altijd ziet bij de ingang. HEEL, maar dan ook echt HEEL bizar ! Zeker een aanrader. Dit is ook het effect wat je krijgt als je het in een joint doet, alleen is dit vele malen sterker. Ik raad je zeker aan het eerst eens met een joint te doen :)

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Oi spor, hoe kan je dat dan het beste in je joint verwerken? K vind het zo'n gedoe met een pijpje, maar jointjes... hmmmmmmm.... :stoned:

Shroomfan

Belezen gebruiker
Machtig report!
Trouwens wat die aliens betreft : in dat boek DMT : the Spirit Molecule hebben erg veel proefpersonen contacten gehad met aliens en entiteiten.
DMT wordt er ook vergeleken met een 'nucleair kanon' in vergelijking met andere psychedelica. :mrgreen: Super , toch?
Ik heb het nu ook liggen , één van de dagen is het mijn beurt.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
zeer machtig spul inderdaad die DMT, ik voel ook altijd die warme gloed, en heb ook last van wezens die me dingen willen duidelijk maken :grin:
interessant raport
waren er nog LSD invloeden te bemerken?

J0rrit

Badass junkie
Spor zei:
Vet verhaal !

J0rrit zei:

Dit is ook ZEER extreem ! Echt zieke visuals, niet te vergelijken met andere middelen. Bij andere middelen beweegt alles smooth en vervormt het een beetje enzo. Gaat allemaal geleidelijk en lekker, kun je rustig naar kijken. DMT is het tegenovergestelde het gaat echt KNOERHARD, je omgeving veranderd 20× per seconde, nix vervormt, het verandert gewoon. de eerste keer dat ik dat deed, bij een vriend, vond ik hem te eng om naar te kijken ! mensen gaan er extreem uit zien, kan het omschrijven als of ze uit lagen zijn opgebouwd, en dus ook 20 verschillende gezichten hebben, die alle 20 per seconde langskomen. Je weet dus echt niet wat je overkomt. Een andere keer keek ik naar (een andere) maar van me, en die leek gewoon op een chinese draak, zoeen als je altijd ziet bij de ingang. HEEL, maar dan ook echt HEEL bizar ! Zeker een aanrader. Dit is ook het effect wat je krijgt als je het in een joint doet, alleen is dit vele malen sterker. Ik raad je zeker aan het eerst eens met een joint te doen :)

Ik heb al 3 dmt ervaringen ongeveer, maar helaas nooit die echte breakthrough!

Spor

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Oi spor, hoe kan je dat dan het beste in je joint verwerken? K vind het zo'n gedoe met een pijpje, maar jointjes... hmmmmmmm.... :stoned:

Gewoon jointje draaien, en als de wiet erop ligt leg je een streepje dmt. 100mg in een joint ofzo, vooraan stukje overlaten, en achteraan een wat groter stukje, daar komt het wel terecht bij het aankloppen. Laagje shag erbovenop zodat je weet dat de dmt ook echt in het midden zit en dicht draaien die hap. En ik heb het al een paar keer uitgelegd maar doe het hier nog wel eens, we hebben het tenslotte over DMT en niet over zomaar een drug :grin: zou jammer zijn die te wasten:

Als je de joint gedraaid hebt zou ik hem met 2 mensen als volgt roken: Als je hem aangestoken hebt haal je een paar keer goed adem, dan neem je 3, 4, 5 trekjes van de joint en trekt voor de rest je hele longen vol met lucht, en dit houd je zo lang mogelijk in. In de tussentijd geef je de joint aan je mede tripper die het zelfde doet. Tegen de tijd dat hij klaar is blaas jij weer uit en dat herhaal je tot hij op is, al zal het op het laatst wel wat "zwaarder" worden ivm met de toch redelijk heftige ervaring. (die hierboven beschreven is)

J0rrit zei:
Ik heb al 3 dmt ervaringen ongeveer, maar helaas nooit die echte breakthrough!

Ik heb al meer als een gram weggerookt zonder breaktrought, of zelfs closed eye visuals. Alles met ogen open gerookt en geloof me dat was het ook zeker waard !

J0rrit

Badass junkie
Dat niet eens? IK had wel zeker zeer hevige Open Eyed Visuals, alles vervormde zeer snel en zzer hevig, opeens had me hele kamer een blauwe gloed, toen weer groen toen rood. Toen ik me ogen dicht deed zag ik een tunnel voor me met een soort van allemaal rare kubussen enzo.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zo zeg.

Ik had al over DMT gelezen en was er gelijk erg benieuwd naar. (In 'Uit Je Bol')
Lijkt me een erg gave ervaring!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
Gewoon jointje draaien, en als de wiet erop ligt leg je een streepje dmt. 100mg in een joint ofzo, vooraan stukje overlaten, en achteraan een wat groter stukje, daar komt het wel terecht bij het aankloppen. Laagje shag erbovenop zodat je weet dat de dmt ook echt in het midden zit en dicht draaien die hap. En ik heb het al een paar keer uitgelegd maar doe het hier nog wel eens, we hebben het tenslotte over DMT en niet over zomaar een drug :grin: zou jammer zijn die te wasten:

Ik heb zo mijn twijfels omtrent deze methode van DMT-roken, hoewel ik tot hier toe enkel maar de light bulb-methode uitgeprobeerd hebt.

Kan je dan op deze wijze op ongeveer dezelfde kansberekening als de normale methode een break-through krijgen?

Het lijkt me wel een makkelijke huis-tuin-en-keuken methode, maar ik vrees niet de meest efficiënte. Temeer omdat de verbrandingstemperatuur in een joint al gauw boven de 100° C oploopt, terwijl DMT gevaporiseerd dient te worden rond de 50° C.
100 mg lijkt me waanzinnig veel. Op 40mg met de conventionele methode zou je garantie hebben voor een breakthrough.

Zelf ben ik nog steeds zoekende naar de meest ideale methode van DMT-consumptie...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een joint is zeker niet de ideaale methode. Een joint is vooral erg leuk tijdens een trip op een andere stof, de effecten van DMT worden dan in de normale visuals opgenomen. Maar een echte DMT trip krijg je niet.

De meest ideale methode die ik nu gezien heb is in een glazen pijp met aan de bovenkant staaldraad. Op het staaldraad leg je de dmt en je verhit de glazen pijp van de zijkant totdat de DMT in het staaldraad smelt. Als de DMT helemaal gesmolten is en in het staaldraad zit, hoef je het staaldraad maar even te verhitten. Het staaldraad word namelijk van zichzelf heel snel warm waardoor de DMT in 1 keer verbrand. Hierdoor hoef je maar 1 hit te nemen voordat de pijp leeg is.
Normaal neem je met een glazen vaporizer 3 hits, maar bij de 2e en 3e hit heb je eigenlijk al tollerantie. Dus als je zo'n pijp in 1 keer leeg krijgt is dat het meest krachtigst.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Toffe trip Tellie! Had zelf die avond ook mijn meest heftige trip :grin:

J0rrit zei:

In Afrika noemen ze het geesten, in de middeleeuwen elfen... Het is maar net wat voor een vorm wij 'ze' geven, hun vorm doet er ook niet toe, maar wat ze met je doen, je leren en overbrengen, vind ik.

@Dumpy: Vond die DMT joint ook niks, tijdens het trippen (mescaline) :rolleyes: nog maar is uitproberen, maar nuchter voelde het een beetje fout, of iig niet echt waarvoor ik DMT rook. Ik rookte het en dacht: nou oke, ik voel me nu wel heel relaxed maar dit is gewoon net drugs :P

Adreno

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
@Dumpy: Vond die DMT joint ook niks, tijdens het trippen (mescaline) :rolleyes: nog maar is uitproberen, maar nuchter voelde het een beetje fout, of iig niet echt waarvoor ik DMT rook. Ik rookte het en dacht: nou oke, ik voel me nu wel heel relaxed maar dit is gewoon net drugs :P

Adreno

Klopt, ik heb het ook gehad met nuchter DMT joints nemen. Maar tijdens een trip vind ik het wel erg vet...

Telefoon

Wijs gebruiker
ja vind ik ook DMT is echt .. geen drugs..

het is een zelfverrijkings middel waarje Diepe Diepe respect voor moet hebben..

en een joint is niet de goede instelling

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Telefoon zei:
ja vind ik ook DMT is echt .. geen drugs..

het is een zelfverrijkings middel waarje Diepe Diepe respect voor moet hebben..

en een joint is niet de goede instelling

Couldn't agree more

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
^Ik draai meestal alleen eerst een jointje om mensen die het proberen willen te introduceren met DMT. IMO. zijn mensen dan toch beter voorbereid op de intensiefiteit, en ook zeker op de smaak van dmt. In mijn ervaring gaat het roken van de eerste pijp dan een stuk soepeler bij de meeste mensen.
En natuurlijk tijdens het trippen is het ook wel aardig indrukwekkend. :beer:
But you can't beat the pipe. :stoned:

Atropa

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
Leuk. Je hoort dat vaak, dat mensen op dmt een sterk geluksgevoel ervaren.

Ga voorbij de grenzen van de uiterste expansie en het lijkt alsof je een injectie krijgt met een hele vial vol LSD en een gram MDMA. :wink:

Bovenaan