• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT. Mijn laatste trip. Te hard gegaan

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Ik was thuisgekomen en een paar vrienden van me zaten al op de bank. Het moment was aangebroken! We hadden besloten dit eens allemaal samen te doen.

De DMT werd klaar voor gebruik gemaakt. Ik begon met een hele diepe trek. En ik voelde het over mijn longen gaan en binnen no-time was ik weg.

Op het moment dat ik realiseerde dat ik ging trippen wist ik dat ik teveel had genomen. Mijn geest ging uit mijn lichaam en werd opgezogen door de grond. Mijn vrienden werden naar boven gezogen. Dit was heel angstig want ik kon er niks tegen doen. Net als bij verdrinking; je weet dat je sterft maar je kunt er niks tegen doen. Ik kwam in een totaal nieuwe dementie en ik had een 4D beeld mee gemaakt. Ik keek van boven en onder naar mezelf.

Sorry voor mijn geweldige paint talenten :P maar ik zal het plaatje even uitleggen. De pijlen geven waar ik naar toe keek. En het mooie paarse bolletje dat ben ik :P Dus zo keek ik van boven en onder naar mezelf.

Ik had nergens controler meer over. Me lichaam was verdwenen. Ik ging steeds meer dichterbij kijken vanaf de positie's waar ik keek. Dat was heel fijn. Mijn zicht kwam zo dichterbij dat het in me geest ging. En daar kwam het mooiste van mijn trip. Toen ik in mijn geest ging heb ik kleuren gezien die ik nog nooit had gezien. En niet zo'n kleur als lichtroze maar echt totaal nieuwe kleuren! Ik kan ze ook echt niet uitleggen! Het leek ook niet op een kleur van de aarde! Het had geen enkel verband met andere kleuren! Totaal nieuwe kleuren zag ik! Ik ging steeds dichter in mijn geest. Tot ik bij een soort matrix lijn was. Het was een grote lijn met andere kleuren die ik nooit had gezien. Ik zat midden op die lijn en geloof het of niet ik kon de tijd stoppen (klinkt raar maar zo voelde het echt zo) die lijn was voor mij de bron. Het was de lijn van alles! Alles wat onder die lijn zat was verleden en wat boven die lijn was was de toekomst. Ik hield mij aan die lijn vast want als ik los had gelaten was ik in het verleden gevallen! Die lijn moest ik mijn hele trip vast houden tot een groot aarts licht weer op mij kwam en ik kwam weer op aarde. Al mijn vrienden stonden om mij heen. Niemand zal ooit snappen wat ik heb meegemaakt. Dit was mijn laatste DMT trip. Dieper kan ik toch niet.

Nouja miss dat het jullie amuseerd :P
Gratz Wromtrax

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Re: DMT. Mijn laatste trip. Nieuwe dementsies ontdekt

Je laatste DMT trip? geloof me, het kan nog veel dieper.. :)
DMT blijft me echt verbazen, elke trip weer..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is ook niet slim om zomaar wat in je pijp te doen. Als je iets teveel DMT neemt kan het inderdaad snel te heftig voelen, daarom moet je het ook afwegen. Het is best jammer dat je zo'n mooi middel als DMT nu niet meer gaat doen omdat jij een fout hebt gemaakt door het niet af te wegen...

Tripper

Wijs gebruiker
Leg is uit:

Wat voor een pijp?
Hoe zag het eruit?
Deed je as onder en boven of met tabak, thee??
Hoeveel ervaring heb je met DMT?
Wie was de guru bij jullie (meest ervaren)?
Waar zat het screentje in de pijp (onder of bovenin?
Doe je het normaal wel met een weegschaal?
Als je ervaren was dan weet je ongeveer wel hoeveel meer het was dan anders, dus hoeveel? Vraag anders aan je guru..
Hoeveel hits nam je?
Hoe was de onset?
Was zag je als eerst voor je breakthrough?
Hoelang duurde het allemaal?
Hoelang is een chinees?
Wie is zijn hondje?
Hoe heet zijn zus?

Wromtrax

Bewuste gebruiker
:) kgeef zo wel antwoord op de vraag van:

Wat voor een pijp?
Hoe zag het eruit?
Deed je as onder en boven of met tabak, thee??
Hoeveel ervaring heb je met DMT?
Wie was de guru bij jullie (meest ervaren)?
Waar zat het screentje in de pijp (onder of bovenin?
Doe je het normaal wel met een weegschaal?
Als je ervaren was dan weet je ongeveer wel hoeveel meer het was dan anders, dus hoeveel? Vraag anders aan je guru..
Hoeveel hits nam je?
Hoe was de onset?
Was zag je als eerst voor je breakthrough?
Hoelang duurde het allemaal?
Hoelang is een chinees?
Wie is zijn hondje?
Hoe heet zijn zus?

Moet zo weg. Maar in idd ik heb geprobeert de kleuren die ik zag bij een kleurenpaneel op internet te zoeken. Maar niks gevonden. het waren echt nieuwe kleuren.

Tripper

Wijs gebruiker
Wromtrax zei:
Moet zo weg. Maar in idd ik heb geprobeert de kleuren die ik zag bij een kleurenpaneel op internet te zoeken. Maar niks gevonden. het waren echt nieuwe kleuren.

Probeer die kleuren is te omschrijven..

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm ik heb de indruk dat je nog niet echt ervaren bent met tripmiddelen in het geheel?
Maar geen nood, je bent duidelijk al onder de indruk van die nieuwe kleuren en dimensies, misschien wil je nog dieper into the rabbit hole ? If so, zal je het wel verantwoordelijker moeten gebruiken, afwegen, deftige sitter(of toch zo deftig mogelijk), Opzoekwerk doen, ...

Maar, het is ZEKER de moeite waard (ik heb het hier over de psychedelica in zen geheel)

You need to ask yourself, how deep down the rabbit-hole do you wanna gow? :sunglasses:

Spor

Wijs gebruiker
Wromtrax zei:
het waren echt nieuwe kleuren.

Whehe ik had laatst les in kleur (ik doe een opleiding als vormgever) en ik was me nog aan het bedenken dat het zo jammer is dat we alle kleuren al kennen. Best diep over nagedacht, ook dat er zeg maar dat je met rood-geel-blauw (bijna) alle kleuren kan maken, en dat sommige een "echte" naam hebben (rood, geel, groen, blauw, etc) sommige zo'n "halve" namen (lila, vermillion, beige, etc) maar voor de meeste kleuren hebben we niet eens een echte naam. Bepaalde tint donker rood, is dus wel vermiljoen, mäar "gewoon" donker rood, is gewoon donker rood...

Nouja, anyways, ben zeer benieuwd naar die kleuren :grin:

Wromtrax

Bewuste gebruiker
haha :P naja we zijn nog lang niet klaar :) gewoon DMT nemen :P

dr zijn nog zoveel. En ik herinner nog alle kleuren. Maar die nieuwe dementie vond ik het mooiste

Hans

Wijs gebruiker
BULLSHIT! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.

:wave:

Tripper

Wijs gebruiker
Hans zei:
BULLSHIT! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dit houdt weinig verband met de rest van je posts. Je weet niet eens wat ritalin en LSA is. Als je cool wilt doen met DMT doe je dat maar tegen je 14 jarige vriendjes. Ga nou maar stiekem in het schuurtje je eerste jointje roken.

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: +1

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hans zei:

Hans samen met Drientje for Co president !!!

Drientje

DF-koning
lysergine25 zei:
Hans zei:

Hans samen met Drientje for Co president !!!
:hearteyes:

Bovenaan