NICE! Ik ga het binnekort maken. Straatwaarde van een gr dmt-kristal is tussen de 300-350 eu. Aangezien je maar 50-60 milligram nodig hebt voor een harde trip, kom je neer op ongeveer 20 euro per trip. Ivm met dat weinig mensen het maken en het in kleine hoeveelheden word verkocht denk ik dat het zo duur is. Ik geef het tot nu toe weg aan vrienden
Voor het maken van Ayahuasca ben je wel even bezig en heb je de benodigde kennis nodig.
Voor de Caapi (50 gr) =12,50
Voor de Psychotria Viridis (2x50gr)= 38,-
Dit is mijn receptje voor 2 personen. Dit is exclusief de pannen en het gasverbruik. Je bent namelijk zeker 18 uur het goedje aan het koken en bijvullen met water op de laagste temperatuur.
Mijn advies is het drinken ervan. Roken duurt maximaal 10 minuten, en met een naspace van 30-45 minuten. Drinken duurt minimaal 5,5 uur.
Ken het dieet dat je moet volgen! Er zitten mao-remmers in die dodelijk gevaarlijk kunnen zijn. Met andere woorden, check het lijstje van wat je wel en niet tijdens moet eten/drinken. En nog 1 tip, heb geen sex/pagga-acties 3 dagen ervoor. Je sexuele energie is je levensenergie. Deze kun je sublimeren (onderverdelen) in allerlei dingen. Mannen meestal in een paar dingen, Vrouwen meestal in heel veel dingetjes. Als je dit dus 'spaart' focus je je met al je energie op de trip. Dat gaat onbewust dus verder geen omme kijken meer naar als je het 3 dagen loslaat.
Hier een lijstje van wat je wel en niet mag eten:
Zeer gevaarlijk
Antidepressiva die Selective Serotonine Reuptake Inhibitors (SSRIs) bevatten, zoals het kruid Kanna (Sceletium tortuosum) en pillen zoals paroxetine (Seroxat), fluoxetine (Prozac), citalopram (Cipramil), fluvoxamine (Fevarin) en sertraline (Zoloft)
Slaapmiddelen
Narcosemiddelen
Medicijnen tegen migraine, allergie en verkoudheid
Cocaïne
Amfetamine (speed)
MDMA (XTC)
Mescalinecactussen (peyote en san pedro)
Alcohol
Efedra/efedrine
Pseudoefedrine
Macromerine
Fentermine
Kan hoofdpijn of duiziligheid veroorzaken
Bewerkte zuivelprodukten (yoghurt, zure room en karnemelk)
Oude en overjarige kaas, boerenkaas of andere ongepasteuriseerde kaassoorten (kwark en jonge kaas toegestaan)
Gedroogde en gefermenteerde worst (salami, cervelaat, corned beef, lever, etc.)
Vlees, vis en eieren die niet vers zijn
Zure haring en met zout gedroogde vis
Vleesextracten
Gistprodukten zoals bijv. Marmite (brood is toegestaan)
Zuurkool
Fruit (vijgen, bananen, ananas, avocados, rozijnen, pruimen en frambozen)
Pinda's en andere noten
Tuinbonen, peultjes, soyabonen, linzen, etc.
Soyasaus
LSA (morning glory en baby Hawaiiaanse woodrose zaadjes)
Aan MDA verwante kruiden (kalmoes en nootmuskaat)
Chocola
Caffeïnehoudende producten (koffie, thee, cola, energiedrankjes, etc.)
Guarana
Ginseng
Sint Jan's kruid
Neussprays (Vicks Sinex, Prevalin of Otrivin)