• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT - Overdonderend

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een betekenisvolle ervaring met psychedelica had, en het begon weer te kriebelen. Mijn vorige ervaringen met DMT waren echt al een flinke tijd geleden, en ik besloot me hier weer aan te wagen.

Eergisteren werd een klein beetje getest, door 4 mensen, en het was absoluut DMT :)
Gisteren was het dan zover, weer een poging tot extreme geestverruiming.
Mijn vorige 'heftigste' ervaring had een flinke indruk achtergelaten, en ik hoopte stiekem wel dat de plaats waar ik naartoe zou gaan niet dezelfde was als de vorige keer. Dat was namelijk een hele lege, zwarte plaats, die heel eenzaam voelde.

Mijn huisgenoot ging eerst, dit was zijn eerste keer DMT, en hij nam een prima dosis voor een eerste keer. Hij kon genieten van een kamer, compleet gevuld met fractals, en ander visueel vuurwerk.
Toen was het mijn beurt. Ik was zenuwachtig as hell, en nog steeds best bang voor deze stof. Maar ik heb mezelf iets te bewijzen, althans dat dacht ik. Er ging genoeg DMT in voor een retourtje hyperspace, maar ik heb niet alles opgerookt. Had ik uiteindelijk beter toch maar kunnen doen.

Het begint met het uitademen. Ik heb altijd het gevoel dat het daar begint. Ik lag, lekker op mijn bed, en mijn 3 vrienden zitten er naast, op stoelen. Alles begint te trillen als een gek, en ik voel mijn lichaam smelten, zoals een blokje boter smelt in een pan. Ik werd een plas energie, maar niet helemaal. Ik kon me namelijk nog verzetten, en ik weet niet waarom, maar dat is wat ik deed. Ik voelde me misselijk, en wilde niet over mijn bed heen kotsen. Als een golf werd ik overspoeld met kleur. Ik kon het alleen niet meer identificeren als kleur, want alle definities van dingen waren weg. Op mijn computer ging het volgende nummer aan, Prana van Trentemoller, en daar was ik toen heel blij mee. De kleur van dat nummer was overweldigend geel, en de rest van de trip is geel gebleven. Maar ik kon de muziek ook niet identificeren als muziek, alles was gewoon vreemd, en samengeklonterd tot een ervaring. Weer synesthesie dus.
Gelukkig was hier wel leven, en alles bewoog zo razendsnel. De vormen waren te ingewikkeld om te beschrijven, en eigenlijk is een goed tripreport maken van DMT compleet onmogelijk.
De kamer was helemaal weg, ik was ergens anders, maar toch wist ik waar ik was. Ik had echt meer moeten roken.
Ik verzette me nog steeds, mijn hoofd was helemaal vol gedachten. 'Ik doe dit nooit meer', dacht ik, en ik begon weer terug te komen. Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt, en in de DMT wereld slaat niets ergens op. Of beter gezegd, alles slaat nergens op, er is geen snappen.
Ik denk dat ik dit vaker moet doen om te leren hoe ik moet los laten, maar als ik een ding weet, is dat DMT geen speelgoed is. Dit is het hardste wat ik ooit heb gedaan.

Na de trip, die met ongeveer 10 minuten wel voorbij was, was ik in de war. Het introspectieve gedeelte (heb ik het idee) kwam pas een uurtje later, toen ik in bed lag. Ik snapte wat de bedoeling van de trip was, en rust keerde terug in mijn hoofd. Ik ben minder bang voor DMT. En ik besefte me hoe fantastisch het is dat ik dit kan ervaren als ik wil.

De grootste, meest ingewikkelde en realistische collectieve trip is het leven zelf.
En als ik deze niet voortijdig wil beeindigen, kan ik er maar beter wat van maken.

TrippyShit

Badass junkie
Mooie eindzin!

Lijkt me een vette trip. Maar jij ervaarde het met je ogen open neem ik aan? Als ik het zo lees.
Dat wil ik ook nog wel eens meemaken. Mijn dmt is eindelijk bijna in my hands :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
ik ben nog steeds bang voor het roken van DMT

hoest hoest,, vieze rook,,, vette lichtbruine kristallen,, bah
ik kan die rook niet inhouden,,, lang niet genoeg,, ik voel me fokking vaag in me hoofd,, en een beetje visuals als ik met open ogen bv naar de muur staar,,
dat fokking vaage gevoel in me hoofd,, dat is eng,,
binnen een paar minuten lijkt het helemaal weg,,,

ik doe het liever zo,,kristallen Met het vlees van de goden erbij,als voedsel voor me ziel,,
http://www.youtube.com/watch?v=zBRo6V_x-O4
Shamanism - Other Worlds - Ayahuasca Documentary (2/:sunglasses:

http://www.stamcel.org/html/epifyse.htm

Wat de samenhang is tussen de (psychoactieve) hormonen, de elektrische neuronenactiviteit en de diverse kristallen - is voor zover ons bekend, nooit beschreven. Wel bestaan er publicaties over deze elementen afzonderlijk. Over de functie van de hersenzandkorrels is nog niets bekend, behalve dat de grootten en hoeveelheid ervan geen samenhang vertonen met de menselijke leeftijd, in tegenstelling tot wat lang gedacht is.

Ik denk dat ik dit vaker moet doen om te leren hoe ik moet los laten, maar als ik een ding weet, is dat DMT geen speelgoed is. Dit is het hardste wat ik ooit heb gedaan.

ik denk dat ik hier heel moeilijk vanaf kom,, ik moet echt leren om die giftroep kwijtteraken,
maar als ik één ding weet is dat kwik en fluor geen speelgoed zijn. Dit is het hardste wreedste wat ze me hebbe aangedaan met die gifzooi, (medische zowel ''''''fysiek als mentaal'''' gezien)
spiritueel gezien is het een andere verhaal,

hieronder kan je lezen dat trippen, een soort dromen is ,, en dat je je daardoor verbonden kan voelen met de natuur,,,heb met de droom oftewel tripfrequentie te maken(shumann's resonance)
(hartslag van de aarde) (heartbeat from gaia,,holy frequency)
The pineal gland translates environmental information, such as light or temperature, into signals that are transmitted to other parts of our brain and body. This is mainly achieved through the cyclic secretion of these tryptamine neurotransmitters. We also know that each stage of the circadian rhythm cycle has a corresponding predominant neurotransmitter and associated brain wave frequency measured in cycles per second or Hz. The frequency known as theta (~7 - 9Hz) is associated with stage 5 REM sleep, which is the stage known to be predominated by the methylated tryptamines; 5-MEO-DMT, DMT, 5-HO-DMT, Harmine, & Harmaline. In the 1950''s a man named Henry Schumman measured the earth''s average magnetic resonance. He found it to average ~7.83Hz. At this point I must in all honesty announce a departure from science, because t he methodology or mythology of science has not as of yet to my knowledge confirmed (or denied) what I am about to say. This is also the point where indigenous knowledge about hallucinogens and science can come to an agreement. Is it possible to believe that the similarity between the associated frequencies is not just a coincidence? Dr. Lovelock''s now famous Gaia hypothesis says the earth is alive and intelligent. Could these plants and the biochemistry they contain be considered communication pheromones allowing various species to align themselves with the Gaian mind? Are the entheogenic tryptamines essential nutrients similar to essential amino acids? Are we communicating at the cellular level with the planet on a daily basis? Have indigenous cultures through the use of plants like Anadenanthera; found a way to align their intent with the higher intent of the planet. If so, does this catalyze a relationship characteristic of symbiotic mutualism rather than symbiotic parasitism? This also brings up the possibility that mind is truly a non-local phenomenon. In other words could the brain be considered a receiver rather than a generator of mind, similar to a radio? Jonathon Ott has catalogued nearly 4,000 combinations of plants, which would yield chemical complexes similar to those discussed above. It is beginning to appear that tryptamines are everywhere and earth is trying to tell us something. Will we listen? In summary, the use of plants for healing takes on many forms depending on who is using them. The worldview of the people using the plants should be considered an important aspect of the healing process and the mythology surrounding the plants should be viewed with an open mind. Entheogenic plants, like those represented in the genus Anadenanthera, may be considered ambassadors and teachers. They may some day be seen as aids to communication and learning not to hallucination but in fact catalysts to perceive more of the information already present. An understanding of this knowledge will be important for maintaining balance and harmony between people and the earth.
Works Cited

http://www.lila.info/document_view.phtml?document_id=89

J0rrit

Badass junkie
Je zegt dat je dacht het nooit meer te doen enz..., waarom zeg je dan ik had zeker weten meer moeten roken?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
J0rrit zei:
Je zegt dat je dacht het nooit meer te doen enz..., waarom zeg je dan ik had zeker weten meer moeten roken?

:) Dan had ik niet eens de kans gekregen om over een volgende poging na te denken.

@ Vogel:

Sorry dat ik het vraag, maar zou je alsjeblieft willen ophouden met in IEDER topic over kwik en fluor raaskallen? Dat het giftig is weet inmiddels iedereen wel, dat je het graag uitkotst ook. Nu is het tijd voor nieuwe hobby's, nieuwe informatie en bij god een beetje ABN. (wat jij leuk vind om te typen is helaas niet wat andere mensen leuk vinden om te lezen, dus als je je stijl aanpast zullen er meer mensen serieus met je willen discussieren. Zou je dat niet fijn vinden ?)

Ik geil echt niet op mijn eigen topics, maar ik zou het wel waarderen als mijn topic over mijn trip, of over soortgelijke trips van andere mensen gaat. En niet over die constante herhaling van informatie die jij geeft. Dankjewel !

Atropa

Bewuste gebruiker
Damn, goed beschreven. Vooral de laatste 2 alinea's.

Ik snap je angst precies, alsof je bang bent verpletterd te worden onder een reusachtige steen. Terwijl ik 'daar' al ben geweest. Je bonkende hart en versnelde ademhaling door de gedachte "Ik ga het NU roken" zijn gewoon moelijk te temperen.

Zelf neem ik enkele trekjes van een sigaret en rook het ook met een bedje tabak. Het komt dan harder aan dan puur alleen en m'n nerveusiteit is minder. Tabak en DMT is een echt goede combi op een of andere manier. De Indianen weten dit ook.

Maar echt, volledig weg zijn is veel minder zwaar dan een klein lichaam dat ergens in deze wereld nog bestaat. Alleen moet je jezelf direct door de kop schieten.

Dat van die boter is ook veelzeggend, een gefractaliseerde wereld in een oneindig universum van vloeibare materie. Hoe dunner de vloeistof, des te dieper je bent. De werking is zo heftig en intens dat ik mezelf plechtig belooft heb nooit wat sterkers te nemen dan DMT. Wat mij betreft de absolute grens als ik voor mezelf spreek.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Damn, goed beschreven. Vooral de laatste 2 alinea's.

Ik snap je angst precies, alsof je bang bent verpletterd te worden onder een reusachtige steen. Terwijl ik 'daar' al ben geweest. Je bonkende hart en versnelde ademhaling door de gedachte "Ik ga het NU roken" zijn gewoon moelijk te temperen.

Zelf neem ik enkele trekjes van een sigaret en rook het ook met een bedje tabak. Het komt dan harder aan dan puur alleen en m'n nerveusiteit is minder. Tabak en DMT is een echt goede combi op een of andere manier. De Indianen weten dit ook.

Maar echt, volledig weg zijn is veel minder zwaar dan een klein lichaam dat ergens in deze wereld nog bestaat. Alleen moet je jezelf direct door de kop schieten.

Dat van die boter is ook veelzeggend, een gefractaliseerde wereld in een oneindig universum van vloeibare materie. Hoe dunner de vloeistof, des te dieper je bent. De werking is zo heftig en intens dat ik mezelf plechtig belooft heb nooit wat sterkers te nemen dan DMT. Wat mij betreft de absolute grens als ik voor mezelf spreek.

Dankjewel :)

Ik heb het een keer gehad, dat ik zo veel heb gerookt dat er geen kwestie meer was van verzet. Er was uberhaupt geen kwestie meer van een 'ik', maar achteraf kon ik me er nauwelijks iets van herinneren. Net zoals nu, en daar baal ik echt van, je voelt in de minuten daarna de herinneringen weggaan, totdat ik me nog maar een paar 'sleutelwoorden' van de trip herinner. Waarom mag je het niet meenemen ? Is dat te makkelijk ?

Mag ik ook vragen hoe jij DMT in combinatie met tabak rookt ? Ik gebruikte een standaard glazen basepijpje. En ik heb de laatste ongeveer 6 jaar zware shag gerookt, en heb juist enorm het idee dat de DMT mij liet zien dat ik er NU direct mee moet stoppen. Het heeft ook zo'n indruk gemaakt dat ik direct mijn pakje shag heb weggegeven.
Is het normaal om tijdens de trip misselijk te zijn ? Ik heb wel glorieus lopen nekken toen ik weer terug was.

Oh, en wat beschouw jij als sterker dan DMT ? Het enige wat ik me kan bedenken is dezelfde stof, in combinatie met MAO-remmers.
De jongen die me dit keer en ook eerder begeleidde, heeft het spul echt vele tientallen keren gerookt, en beweert dat de combinatie met alcohol goed te doen is.

underworld zei:
goed beschreven, in hoever je een dmt trip kan beschrijven inderdaad..
die eindzin is geniaal :)

Dank je ! Ik heb echt bewondering voor de mensen die dit vaker doen. Zomaar 'casual' even je lichaam verliezen en doodgaan. :openmouth:

Atropa

Bewuste gebruiker
In dat geval zou ik er idd bij wegblijven. Ben zelf een niet roker. Ook geen wiet met tabak.

Vaak leg ik de DMT op het gaasje van een glas pijp, met wat tabak erover heen. De vlam een fractie erlangs om de tabak te laten schroeien en direct de HELE trits in 1 rustige inhalerende teug naar binnen. Dan leg ik de pijp weg en hou ik me adem net zolang in terwijl ik in de foetus houding lig. Vaak ga ik out terwijl ik de rook uitblaast. Dan is alles met een klap zwart, vol fractals.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb mezelf al genoeg voor de gek gehouden door te denken dat het 'wel ok' was als ik tabak in mijn joints rookte. Het is nu helemaal afgelopen :) Maar interessante techniek, absoluut. Misschien ooit, als mijn longen weer schoon zijn.

Oh en iemand had gevraagd of ik mijn ogen wel of niet open had. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik ze dicht had. Er zaten mensen naast me en ik kon het niet verdragen om naar ze te kijken.

tomz0r

Badass junkie
Goed geschreven. Al lijkt zo'n ervaring me haast onmogelijk uit te leggen omdat je op zo'n moment heel anders denkt dan normaal.

vogel

Bewuste gebruiker
RSW zei:
J0rrit zei:

:) Dan had ik niet eens de kans gekregen om over een volgende poging na te denken.

@ Vogel:

Sorry dat ik het vraag, maar zou je alsjeblieft willen ophouden met in IEDER topic over kwik en fluor raaskallen? Dat het giftig is weet inmiddels iedereen wel, dat je het graag uitkotst ook. Nu is het tijd voor nieuwe hobby's, nieuwe informatie en bij god een beetje ABN. (wat jij leuk vind om te typen is helaas niet wat andere mensen leuk vinden om te lezen, dus als je je stijl aanpast zullen er meer mensen serieus met je willen discussieren. Zou je dat niet fijn vinden ?)

Ik geil echt niet op mijn eigen topics, maar ik zou het wel waarderen als mijn topic over mijn trip, of over soortgelijke trips van andere mensen gaat. En niet over die constante herhaling van informatie die jij geeft. Dankjewel !

ik heb een hekel aan vrienden gekregen,, zeker toen ik ging vermageren door die kwikziekte,
ik word steeds gevoeliger voor prikkels van buitenaf,,,,ik kan geen mensen meer om me heen verdragen,,,,
zolang ik nog niet genezen ben van die kwikziekte;;; heb ik scheit aan julie drugssukkels :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
niemand neemt me toch serieus en dat boeit me niet,;;;;;;;;;
want ik weet jullie zijn niet ziek;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
de zieke mensen die er zijn nemen ,me wel serieus,, en die zijn waarschijnelijk op één hand te tellen,,,,,,,,,,,, whhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
kots ik de rest lekker onder :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
zoolang ik niet genezen ben van die kwikziekte blijf ik kotsen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik kots over alles heen wat me niet aanstaat
ik ben een nieuwetijds-joch,, de oudewereld dient te worden afgebroken;;

ik heb drugsforum toch altijd al raar gevonden;;;;
nou ik hoop dat ik de normale mensen hier heb leren kennen;;;
dan kan ik nu de rest ondergekotst :kots: :kots:
vaarwel zeggen;;;;

goudzoekers en hoedemakers (mad hatter),, klinken ook vaak vreemd en boos;.
het is die persoonlijkheid gewoon die zo gevormd word door die gifzooi;

ik zal de volgende keer aleen maar lieve complimentjes maken over degene zijn triprepport
ik ben immers hippie,,,,,ik moet gewoon nog ff flink die giftroep uitkotsen :kots: :kots:
nadat ik alles uitgekotst heb,, ben ik vast een normalere hippie met kwik&fluorloze berichten;
snappie dat,,, wat er in zit komt er uit,,,
ik zal proberen minder giftroepzooi op df te dumpen
Sorry luitjes voor de giftroepvervuiling,, ik zal beter letten op waar ik de giftroep dump
als ik alle die gifzooitroep gedumpt heb,, blijft er alleen nog maar pure zuiver lieve liefde over

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

vogel

Bewuste gebruiker
Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry sorry sorry :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Excuzes voor het feit dat ik je tripreporttopic heb vervuild,,
ik zit voor zulk soort dingen hier helemaal op de verkeerde plaats,,

vogel

Bewuste gebruiker
Excuzes RSW voor het feit dat ik je topic heb vervuild,,,,
ik denk dat ik een beetje boos ben en dat dus op de verkeerde mensen op de verkeerde plaats afreageer :confused: :P :wink: :rolleyes: :wave:

Wat dacht je van deze;;;;;;;;op deze wacht ik nog steeds,, ik lijd ook nog steeds,,,
Op Deze Excuzes Wacht iK NOG Steeds
Excuzes voor het feit dat we kwik in je moeders kiezen hebben gestopt waardoor jij anders geboren ben
Excuzes voor het feit dat we je fluoridetabletjes hebben laten slikken,,,
Excuzes voor het feit dat we je immuunsysteem nog verder kapot hebben gemaakt met die vaccins

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja euh, je hebt je excuses al aangeboden zie ik. Waarom maak je niet gewoon een apart kwik/fluor topic aan waar je al je gal er over kan spuwen? Het lijkt me duidelijk dat je er problemen mee hebt maar om dat nou in elk topic waar je een kans ziet neer te zetten...
Een beetje heel erg vervelend. Vooral die belachelijke hoeveelheid kots smilies is echt irritant gewoon. Gebruik alsjeblieft wat meer duidelijkheid.

Goed, dan nu waar het eigenlijk over gaat in dit topic:

Vet report. Lijkt me ook echt verwarrend!
Ook best freaky dat je je lichaam voelde smelten.
Echt bizar hoe dissociatief psychedelica kunnen zijn zeg, dat dingen gewoon niet meer te beschrijven zijn zoals muziek waar je het over hebt enzo. :grin:
Dit wil ik ook wel heel graag een keer proberen!

J0rrit

Badass junkie
Heb dr zelf ook last van wel, een beetje die angst voor de dmt, binnenkort wordt het toch wel weer eens tijd, heb er wel echt zin in! :)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
RSW zei:
Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt.

Dit ervaar ik zelf ook, mijn intuïtie zegt dat het samenhangt met perfectionisme. Waarom kan ik je ook niet uitleggen.

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
RSW zei:
J0rrit zei:

@ Vogel:

ik heb een hekel aan vrienden gekregen,, zeker toen ik ging vermageren door die kwikziekte,
ik word steeds gevoeliger voor prikkels van buitenaf,,,,ik kan geen mensen meer om me heen verdragen,,,,
zolang ik nog niet genezen ben van die kwikziekte;;; heb ik scheit aan julie drugssukkels :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
niemand neemt me toch serieus en dat boeit me niet,;;;;;;;;;
want ik weet jullie zijn niet ziek;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
de zieke mensen die er zijn nemen ,me wel serieus,, en die zijn waarschijnelijk op één hand te tellen,,,,,,,,,,,, whhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
kots ik de rest lekker onder :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
zoolang ik niet genezen ben van die kwikziekte blijf ik kotsen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik kots over alles heen wat me niet aanstaat
ik ben een nieuwetijds-joch,, de oudewereld dient te worden afgebroken;;

ik heb drugsforum toch altijd al raar gevonden;;;;
nou ik hoop dat ik de normale mensen hier heb leren kennen;;;
dan kan ik nu de rest ondergekotst :kots: :kots:
vaarwel zeggen;;;;

goudzoekers en hoedemakers (mad hatter),, klinken ook vaak vreemd en boos;.
het is die persoonlijkheid gewoon die zo gevormd word door die gifzooi;

ik zal de volgende keer aleen maar lieve complimentjes maken over degene zijn triprepport
ik ben immers hippie,,,,,ik moet gewoon nog ff flink die giftroep uitkotsen :kots: :kots:
nadat ik alles uitgekotst heb,, ben ik vast een normalere hippie met kwik&fluorloze berichten;
snappie dat,,, wat er in zit komt er uit,,,
ik zal proberen minder giftroepzooi op df te dumpen
Sorry luitjes voor de giftroepvervuiling,, ik zal beter letten op waar ik de giftroep dump
als ik alle die gifzooitroep gedumpt heb,, blijft er alleen nog maar pure zuiver lieve liefde over

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

vogel jij vertoont echt alle symptonen van een schizofreen.
(heb mijn eindwerkstuk van de havo over schizofrenie gedaan)

maar als je het zelf niet wilt geloven, dan red je jezelf maar :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx

als jij ff in de medische literatuur gaat kijken,, zie je dat de beschrijving van kwikvergiftiging vrijwel helemaal overéén komt met de beschrijving van autisme,,,

trouwens er lopen hier echt mensen rond met een kwikbek,,
trouwens in de USA hebben ze veel meer vaccins,, en dan ook nog met Thimoresal erin
Daar in de USA zijn er veel meer zieke kids,, ASD, ADD,, ADHD,,
gNuxx jij moet wel klinische helemaal gek zijn, als jij geen verband ziet tussen de giftige stoffen die we in ons lijf stoppen , en de ziektes daarvan als een resultaat,,,
Trouwens als ik schizofreen zou zijn,,,,,zou ik dus lichamelijk gezond zijn,,,
Maar de kwik heeft mijn immuunsysteem onderdrukt,,, kom maar kijken hier naar me zieke hoofd en lijf,,, dan zie je meteen dat ik zeker niet aan schizofrenie lijd,,,
Trouwens ik heb autisme,, en daarbij komt het voor dat er antistoffen zijn tegen lichaamseigen myeline,,,
myeline is de stof die impulsen door onze zenuwbanen leiden,,
dat is de oveéénkomst tussen Autisme en Multiple Sclerose,,
ik heb dus MS in me hoofd,,, dat is heel iets anders als schizofrenie,,,
Schizofrenie is een soort bezetenheid ,, (een soort ongecontroleerd sjamanisme)
psychooses is meer een soort onbelans van de ziel zelf, (zonder bezetenheid)

gNuxx fok joe met je psychiatrische uitspraken,, ga leren op een normale manier,, wat heb je voor me in de aanbieding, seroquel , haldol, Zyprexa,
ja hallo,, ik ben mager door die giftroep, en misselijk en ziek,,ik heb wel effe wat gespecialiseerdere dingen nodig dan die psychiatrischeklotedingen
ga eens wat leren van de planten,, Neem AYAhusca,,
ik als Sjamaan projecteer zelfgenezend vermogen op mijn cliénten,,,
jij ziet je cliénten liever als patienten , en stopt ze vol met antisjamanismespul,(antipsychotica)
ik maak liever een trip met me cliént,,,

De sjamaan en de cliént zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeén van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.

In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.

In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de Cliént verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliént om de cliént
emotieneel te leren kennen,,
Terwijl de cliént zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliént later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken,

RSW sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld van de onzin in jouw topic,,,,,
ik ben ziek ,, let niet op mijn,,, ik ben vreemd en prikkelbaar blijkbaar ook buiten mijn trance,
ik kan niet tegen kritiek,,
dan ga ik weer sjamazin dingen typen, als mensen mijn gekkie noemen,,
hou op gNuxx met je dogmatische corrupte psychiatrische opleiding,,
die ziekte zit in me hele lijf,, ik wou dat ik niet zo mager was,,, dat beetje autisme in me hoofd daar kan ik nu wel mee omgaan,,, ,de geest is krachtiger als het lichaam,,,
de geest verjongt voortdurend, yeah me geest heb het gif overwonnnen,,,,
shiiiit me lijf word ouder en zwakker ,, shiiit ,, ik wil die gif weg ,, :kots: :kots: :kots:

gNuxx wil je een paar shotjes thimoresal,, dan kan je erachter komen dat psychische ziektes vaak een biochemische en /of immunologische oorzaak hebben,,
sommige mensen worden eerst ziek in het hoofd en daarna in de buik,,, maar in werkelijkheid werden ze eerst ziek in de buik en daarna in het hoofd,,
andere mensen maken een ritueel of trauma mee, en kunnen daardoor bezeten of in onbelans raken,,

sorry sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld RSW,,ik ben prikkelbaar,,
van deze sjamaan krijg je gewoon een grote bek terug als je mijn beledigd met me schizofreen of gek te noemen

vogel

Bewuste gebruiker
RSW zei:
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een betekenisvolle ervaring met psychedelica had, en het begon weer te kriebelen. Mijn vorige ervaringen met DMT waren echt al een flinke tijd geleden, en ik besloot me hier weer aan te wagen.

Eergisteren werd een klein beetje getest, door 4 mensen, en het was absoluut DMT :)
Gisteren was het dan zover, weer een poging tot extreme geestverruiming.
Mijn vorige 'heftigste' ervaring had een flinke indruk achtergelaten, en ik hoopte stiekem wel dat de plaats waar ik naartoe zou gaan niet dezelfde was als de vorige keer. Dat was namelijk een hele lege, zwarte plaats, die heel eenzaam voelde.

Mijn huisgenoot ging eerst, dit was zijn eerste keer DMT, en hij nam een prima dosis voor een eerste keer. Hij kon genieten van een kamer, compleet gevuld met fractals, en ander visueel vuurwerk.
Toen was het mijn beurt. Ik was zenuwachtig as hell, en nog steeds best bang voor deze stof. Maar ik heb mezelf iets te bewijzen, althans dat dacht ik. Er ging genoeg DMT in voor een retourtje hyperspace, maar ik heb niet alles opgerookt. Had ik uiteindelijk beter toch maar kunnen doen.

Het begint met het uitademen. Ik heb altijd het gevoel dat het daar begint. Ik lag, lekker op mijn bed, en mijn 3 vrienden zitten er naast, op stoelen. Alles begint te trillen als een gek, en ik voel mijn lichaam smelten, zoals een blokje boter smelt in een pan. Ik werd een plas energie, maar niet helemaal. Ik kon me namelijk nog verzetten, en ik weet niet waarom, maar dat is wat ik deed. Ik voelde me misselijk, en wilde niet over mijn bed heen kotsen. Als een golf werd ik overspoeld met kleur. Ik kon het alleen niet meer identificeren als kleur, want alle definities van dingen waren weg. Op mijn computer ging het volgende nummer aan, Prana van Trentemoller, en daar was ik toen heel blij mee. De kleur van dat nummer was overweldigend geel, en de rest van de trip is geel gebleven. Maar ik kon de muziek ook niet identificeren als muziek, alles was gewoon vreemd, en samengeklonterd tot een ervaring. Weer synesthesie dus.
Gelukkig was hier wel leven, en alles bewoog zo razendsnel. De vormen waren te ingewikkeld om te beschrijven, en eigenlijk is een goed tripreport maken van DMT compleet onmogelijk.
De kamer was helemaal weg, ik was ergens anders, maar toch wist ik waar ik was. Ik had echt meer moeten roken.
Ik verzette me nog steeds, mijn hoofd was helemaal vol gedachten. 'Ik doe dit nooit meer', dacht ik, en ik begon weer terug te komen. Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt, en in de DMT wereld slaat niets ergens op. Of beter gezegd, alles slaat nergens op, er is geen snappen.

Na de trip, die met ongeveer 10 minuten wel voorbij was, was ik in de war. Het introspectieve gedeelte (heb ik het idee) kwam pas een uurtje later, toen ik in bed lag. Ik snapte wat de bedoeling van de trip was, en rust keerde terug in mijn hoofd. Ik ben minder bang voor DMT. En ik besefte me hoe fantastisch het is dat ik dit kan ervaren als ik wil.

De grootste, meest ingewikkelde en realistische collectieve trip is het leven zelf.
En als ik deze niet voortijdig wil beeindigen, kan ik er maar beter wat van maken.

Mooi Beschreven RSW,, het zal wel een byzondere levenservaring voor je zijn geweest, :)

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
J0rrit zei:
Heb dr zelf ook last van wel, een beetje die angst voor de dmt, binnenkort wordt het toch wel weer eens tijd, heb er wel echt zin in! :)

Veel succes :) En niet te weinig nemen hehe

Kees Klapkaak zei:
RSW zei:
Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt.

Dit ervaar ik zelf ook, mijn intuïtie zegt dat het samenhangt met perfectionisme. Waarom kan ik je ook niet uitleggen.

Zou het ? Sommige dingen wil ik wel zo goed mogelijk doen, maar bij een heleboel andere dingen heb ik dit juist weer totaal niet. Echt ambitie heb ik ook niet, als je het over betaald werk hebt tenminste.

Als het zo is wat je zegt, dan zou perfectionisme in ieder geval iets slechts zijn, aangezien het mij belemmert om me onthechten van materiele zaken.

En @ Vogel. Het zij je vergeven, opdat je snel innerlijke rust mag vinden. Het zal wel 24/7 chaos zijn in jouw hoofd.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik herken echt heel veel van jouw trip in mijn eigen ervaringen met DMT. Samen met een vriend heb ik eens een beetje DMT gerookt zonder al teveel effect. Toen ik thuis kwam was ik een soort van teleurgesteld en vroeg me af of de DMT nog wel zijn volle sterkte had. Hierop vulde ik mijn lamp, die ik gebruik om DMT te roken, vol met een flinke lading DMT...

Ik heb toen een soortgelijke ervaring gehad als jij beschrijft. Ik weet dat ik in de eerste paar minuten ergens ben geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren. Een zwart gat in mijn geheugen. Toen ik weer enigzins bij bewustzijn kwam leken mijn benen alsof ze van een soort spaghetti gemaakt waren. Ze voelden raar aan en zagen er totaal niet uit als benen. Hier schrok ik nogal van, maar ik kon me ook niet herinneren hoe ze er dan wel uit moesten zien. Dat vind ik altijd zo raar aan DMT.. je hebt het gevoel dat er iets niet klopt, maar wat het is weet je niet. Ik weet nog dat ik opstond en met een hand in mijn haar geshockeerd stond te kijken naar mijn omgeving (ik was toen dus alleen). Alles was zo vreemd.. Ik wist niet meer wie ik was, wat ik normaal gesproken deed.. De meest intrigerende vraag vond ik nog wel waarom ik er uberhaupt was. Wachtte ik op iemand?

Sindsdien ga ik op de een of andere manier nu altijd all-the-way met DMT. Het lijkt net alsof ik weet op welke frequencie ik moet zitten om de volledig lading te krijgen. Ik voel me nu ook meer op mijn gemak in de DMT wereld. Doordat ik minder overweldigd ben heb ik de ruimte en energie in mijn hoofd om mezelf te vertellen dat ik drugs heb gebruikt en dat de entiteiten die ik zie niet kwaadaardig zijn. De trui op je bed reikt niet echt naar je.. het is gewoon een trui en hij ligt op bed :)

Je verhaal is goed geschreven en voor mij dus heel erg herkenbaar. Een verdiende nominatie voor Tripreport van de Maand! :)

Plimu

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
In dat geval zou ik er idd bij wegblijven. Ben zelf een niet roker. Ook geen wiet met tabak.

Vaak leg ik de DMT op het gaasje van een glas pijp, met wat tabak erover heen. De vlam een fractie erlangs om de tabak te laten schroeien en direct de HELE trits in 1 rustige inhalerende teug naar binnen. Dan leg ik de pijp weg en hou ik me adem net zolang in terwijl ik in de foetus houding lig. Vaak ga ik out terwijl ik de rook uitblaast. Dan is alles met een klap zwart, vol fractals.

en dan opeens, uit het niets, BOEM :hearteyes: :flushed:

Bovenaan