DMT poging rectaal 200 mg ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
klote ik snap het niet .....

ik was er helemaal klaar voor 1 uur lang als een loden knikker door een flipperkast heen gaan als een maniac.

Wat nu ?

:hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Waarom zou het rectaal wel zonder MAO remmer werken terwijl het oraal gewoon niet werkt? Het MAO enzym zit toch in heel je lichaam dus ik vind het wel logisch dat het niet lukte... Volgende keer gewoon die smerige rook binnenhouden stonie :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou volgens mij hoef je niets extra te nemen ... gewoon injecteren en gaan.

Ik moet het ff opzoeken.

Stonie

pythregius

Bewuste gebruiker
Stonie ik heb van iemand anders begrepen, je weet wel van welke blonde jongen, dat je een speciale oplossing moet maken wil je het rectaal doen, omdat de dmt niet oplost in deze vorm, ik weet niet meer precies hoe die heet, mischien die meneer even vragen :wink:

Telefoon

Wijs gebruiker
Normaalgesproken is DMT - dat onder meer wordt gevonden in Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea - niet werkzaam wanneer het oraal ingenomen wordt. Dit komt doordat het wordt afgebroken door Monoamine oxydase (MAO). MAO is een belangrijk enzym dat bepaalde chemische substanties in het lichaam afbreekt, zoals drugs en gifstoffen.

MAO-remmers (of MAO-inhibitors) gaan de actie van het MAO enzym tegen waardoor zij het afbreken van chemische stoffen zoals DMT stoppen. Dit maakt het effectief wanneer het oraal ingenomen wordt. De combinatie van een DMT bevattende plant en een MAO-remmer is ook wel bekend als ayahuasca (of yage).

MAO-remmers moeten met grote voorzichtigheid gebruikt worden want ze kunnen in principe onschadelijk voedsel giftig maken. De gevolgen daarvan zijn niet gering: hoofdpijn, misselijkheid, en zelfs bewusteloosheid en de dood. In sjamanistische tradities worden MAO-remmers voornamelijk gebruikt na ten minste een dag vasten. Het wordt geadviseerd deze traditie te volgen.

MAO-remmers zijn onder andere:

Syrian rue (Peganum harmala)

Banisteriopsis caapi

Passiebloem

Yohimbe

en sommige anti-depressiva.

pieter-b

Wijs gebruiker
tja..het zou idd best wel eens kunnen dat dat meisje van neurosoup zich vergist mbt de anale werkbaarheid.

Roken word ongelovelijk snel opgenomen,...vandaar het effect zonder mao remmers.. het word alleen weer heel snel afgebroken, en daarom duurt het effect zo kort bij roken.
de opnamesnelheid bij anale toediening zal bij 200mg wel minder snel zijn dan de natuurlijke afbraak.

anale inname geeft zowiezo meer een lichaamshigh bij de meeste drugs,..vandaar waarschijnlijk het stonede gevoel.

't meisje van neurosoup heeft 600 mg toegedient, en is in de veronderstelling dat ze ook een 600mg trip had meegemaakt, maar wellicht is dit niet het geval geweest.

Ik weet bv dat 5meo-dmt oraal actief is vanaf een bepaalde dosis zonder mao remmer.. misschien dat nn dmt dit ook is bij grote dosissen, en dat anale toediening daarom met hele grote hoeveelheden(zoals 600mg) wel werkt.

ik heb ergens trouwens eens gelezen dat het smerige van dmt roken kan worden vermeden als je het hetzelfde behandelt als bv versterkte salvia,..dus 5x, 10x etc.maar dan bv in wiet of tabak soaked.

weet iemand of mao-b remmers ook de afbraak van dmt tegengaan?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zal het probleem wel is voor leggen op het juiste forum waar de dmt jukns gatheren.

Het moet beter kunnen, ik kon de DMT wel degelijk voelen maar het drukte gewoon niet door xzoals toen met dat ene trekje.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik ben zwaar berispt door mijn Guru Boom Boom Shakar ..

DMT is een base ... die lost nooit op in water.

Wel in vet ... de boter mag niet warmer zijn dan 35 graden

Meltpoint DMT is 40 graden

200 mg witte keiharde cristallen vergalt ... ik kan wel janken.

Stonie

pieter-b

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Ok ik ben zwaar berispt door mijn Guru Boom Boom Shakar ..

DMT is een base ... die lost nooit op in water.

Wel in vet ... de boter mag niet warmer zijn dan 35 graden

Meltpoint DMT is 40 graden

200 mg witte keiharde cristallen vergalt ... ik kan wel janken.

Stonie
DMT is een hydrofoob ... die lost nooit op in water.

basisch of zuur bepaald niet de oplosbaarheid in water, maar de mate waarin je je anus ermee naar de knoppen helpt.

Ik had gister gelezen dat de plugsubstantie zo goed mogelijk dezelfde ph moet hebben als in je kont, anders zou dit schadelijk kunnen zijn.

Jammer van je 200mg man :/

teebo

Bewuste gebruiker
waarom steek je 200mg in je heu zelf als je maar 2-15 mg nodig hebt bij roken en 5-20 mg bij snuiven?

pythregius

Bewuste gebruiker
je had er een bepaalde base van moeten maken met water en azijn ken het procces verder niet, anders zul je idd geen effecten hebben :wink:

sunshine

Experimenterende gebruiker
^met een verlaagde ph door azijn lost het inderdaad op in water, maar of dat dan niet extra pijn doet? eerst maar een beetje azijn oplossing zonder dmt erin in de kont doen dus? Dmt is niet hydrofoob btw, als HCLzout trekt het juist water aan als een malle.

teebo

Bewuste gebruiker
ok dus omdat je met 5 niet ver komt steek je er 200 van in je hol
maar soit, je zult wel weten wat je doet (dit zou sarcastisch kunnen zijn maar is het niet)

pieter-b

Wijs gebruiker
sunshine zei:
Dmt is niet hydrofoob btw, als HCLzout trekt het juist water aan als een malle.
jaaaaaa....maar das als zout.

dit meisje lost het ook op in vet
http://www.youtube.com/watch?v=_6EbDZnkmVw
ik denk dat stonie daar zn 200mg ook vandaan heeft..ik bedoel..dat meisje stopt dr 600mg in :wink:

**toch denk ik dat zei zich vergist en dat er wel degelijk mao remmers nodig zijn voor pluggen. monoaminen breken o.a. neurotransmitters af. en dit gebeurt in je hele lichaam en je hoofd en niet specifiek in je maag. De reden waarom zij zo lang tript is volgens mij doordat de toevoer van dmt gewoon groter is dan de snelheid waarop dit door monoaminen kan worden afgebroken..ze neemt echt ONWIJS veel meer dan de minimale werkzame hoeveelheid. En zoals ik al eerder zei is orale inname van een super dosis 5meo dmt ook mogelijk zonder mao remmers.

neti

Badass junkie

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
en combi heb ik gedaan 200 rectaal, en 50 gerookt... tegen de tijd dat de eerste rush aan het afzwakken was nam de tweede me terug. (rectaal een half uur van te voren, en dan een hijs nemen.)

of op het moment dat je denkt, ik begin "door" te zakken maar niet verder komt, even een extra zetje door een beetje te roken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
loadrunner zei:
en combi heb ik gedaan 200 rectaal, en 50 gerookt... tegen de tijd dat de eerste rush aan het afzwakken was nam de tweede me terug. (rectaal een half uur van te voren, en dan een hijs nemen.)

of op het moment dat je denkt, ik begin "door" te zakken maar niet verder komt, even een extra zetje door een beetje te roken.

Ok Loadrunner vertel is exact hoe en wat ?

dit is wat ik moet leren en weten ....

Stonie

Tripper

Wijs gebruiker
Oh nee. Dit heb ik een tijdje geleden ook gedaan. Ik dacht rustig aan beginnen. Ik had 50mg rectaal in mijn kluis gestopt. 15 min gewacht en bijna geen effect. Nog is 80mg in de kluis en wachten. HELEMAAL NIKS!! Alleen een fucking brandende gevoel in mijn kluis. Ik heb daarna 2uur in bad gezeten om het gevoel te verzachten. De hele dag een beetje aan de dunne geweest. Dit doe ik never nooit meer. Ik denk dat het wel opneemt, maar te langzaam. Die 3x 200mg van dat meisje waar ik mijn idee van had was denk ik gewoon erg veel waardoor heb wel werkt. Toch gewoon houden bij een goed dieet en dan een MAOi met 80mg DMT.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
frituurvet, dan die stolt onder de 20 graden. zetpilletje van kneden, en die inbrengen.

Een eetlepel frituurvet, smelten(je kan net je vinger erin houden), dmt erbij , roeren lepel op een ijsblokje leggen. dan met een theelepel ervanaf schrapen op een vloetje, daarvan een pilletje kneden...

als je een beetje de trillingen voelt, dan 50 mg inhaleren(pijpje)

Tripper

Wijs gebruiker
Met Babycreme. Ik dacht het is redelijk dun en zonder chemische zooi. Er is weinig over te vinden op het net, want er zijn maar een paar freaks zo gek. Met vet is het niet de juiste oplossing. Misschien met een water oplossing ph5. Maar ik ben voorlopig genezen.

Bovenaan