• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT reportje

Zifnab

Experimenterende gebruiker
Lokatie: thuis, alleen
stof: DMT, 50mg door een bong

Ik probeer het hele weekend al door te breken, maar steeds lukt het me niet. Met mijn laatste beetje dmt gebeurde het...
Ik nam wat hits en had ineens 'contact'. Hallo! Joehoe! Deze kant op, hierheen! Maar ik kwam er niet helemaal en trok de laatste dmt uit de bong, vlam er goed op, alle laatste restjes mee!
En toen was het weer: ja, goed zo! kom maar mee! 'Maar mijn lichaam dan? Die wil ook mee' was mijn reactie... 'Ja, nee, laat dat maar los, dat doet er niet toe, kom gewoon mee' en ik ging mee.
Het bijzondere van deze keer is dat ik onthouden heb van wat ik gezien heb. Het is niet te beschrijven, omdat het steeds verandert. Er zijn vormen, symmetrisch, die komen door je heen, maar ze buigen ook weer om en creëren daarmee weer nieuwe vormen en dingen en dat gaat maar door, het ene na het andere en de rest bestaat niet meer, heerlijk bevrijdend gevoel, te mooi om te omschrijven!
Wat ik ook begrepen heb is dat je dmt echt moet leren gebruiken, het neemt je mee op een reis, maar die reis is niet afgelopen na een tripje, iedere succesvolle trip brengt je verder en het lijkt er bij mij op dat ik steeds door iets of iemand anders wordt meegenomen, net alsof er een heleboel mensen in een rij op je staan te wachten, die je allemaal vanalles willen laten zien, dus wie deze keer niet aan de beurt komt, is de volgende keer aan de beurt en die laat je weer hele andere dingen zien en horen trouwens.
Ik had deze keer twee geluiden: een continu gefluit en een soort van datastroom, net alsof je een fax opbelt, beetje hetzelfde soort geluid, alleen dan wel begrijpbaar. Het was me ook ineens duidelijk dat alle vormen en patronen er wel mooi uitzien, maar het lijkt tevens een bron van informatie, op een heel ander niveau dan we gewend zijn, net alsof je zelf in een optische kabel zit ofzo, je bent onderdeel van die informatie, het is geen specifieke informatie trouwens, wel erg mooi...
Wat ik wel komisch vond is dat ik op een gegeven moment er een beetje uit kwam en geluiden hoorde van buiten en hetzelfde gevoel kreeg als: laat maar los, dat doet er niet toe. Daarna voelde ik ineens lucht mijn longen instromen en werd me langzaam bewust van het feit dat ik nog een lichaam heb en voelde weer een enorme dankbaarheid naar degene die me meenam en me alles liet zien, dankbaarheid voor het lichaam dat ik heb, waarmee ik al dat moois mag aanschouwen, het was fantastisch en ik was graag nog wat langer gebleven :wave:

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Klinkt goed haha!
Ben mijzelf ietwat aan het verdiepen in DMT, ga het nog lang niet gebruiken. Maar het schijnt dat iedereen in een wereld terechtkomt met elfjes enzo? :P Had jij dat ook?
Ik had dit net 2 tellen geleden gelezen, http://www.uitjebol.net/dmt.htm
Ze schrijven het zo dat iedereen hetzelfde ervaart met 'machine-elfjes'..."Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen"
Alsof ze echt bestaan in een andere dimensie! Wordt toch wel erg nieuwsgierig haha. Eerst truffels.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Mooi omschreven, sommige stukjes uit je reportje doen me ook sterk aan een salviatrip denken.
Zoals het gevoel dat iets of iemand wacht om je mee te nemen, dat er 'entiteiten' klaarstaan om je vanalles te laten zien...

Hoop op nog wat meer leesvoer van je!

Adios

Ntronaut

Blijft interessant dit spul.
Veel van wat mensen zien tijdens dit soort trips en Ayahuasca-ervaringen (= is feitelijk DMT trip) komt overeen met nieuwe theoriëen over ons universum (Unified Field, New Thought).
Ik ben er zelf nog niet aan toe om DMT te doen, maar vind het daarom fijn als anderen hun ervaring delen. Zo ben ik toch alvast een beetje op de hoogte.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Blijft een prachtige stof, leuk report! Mooi omschreven
.
Ook eens doen binnenkort weer :wink:

Kijk uit naar een volgend report als die komt !
Grz

Foxtrot

Mooi report! Ik ben zelf heel benieuwd naar DMT. Denk dat ik eerst nog LSD ga proberen

universal*flow

Belezen gebruiker
DMT gaat bij mij binnen zeer korte tijd uitgeprobeerd worden :grin: Ik heb het al in huis... Eerst nog even verhuizen, dan heb ik mijn rust om te experimeneteren!
Ik ga er vanuit dat het net als met LSD een betere ervaring opleverd als je ook wat rust in je hoofd hebt, klopt dat?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Interessante ervaring... het klinkt wel echt ontzettend bijzonder.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
universal*flow zei:
DMT gaat bij mij binnen zeer korte tijd uitgeprobeerd worden :grin: Ik heb het al in huis... Eerst nog even verhuizen, dan heb ik mijn rust om te experimeneteren!
Ik ga er vanuit dat het net als met LSD een betere ervaring opleverd als je ook wat rust in je hoofd hebt, klopt dat?

Klopt. Bij trippen is set en setting altijd belangrijk. Als je er heel zwaar in gaat en je krijgt een breakthrough is je set ( hoe je je voelt) het enige wat nog van belang is aangezien je de setting (omgeving) niet meer meemaakt.
Zorg ervoor dat je lekker uitgerust bent, rustig in je hoofd, vrolijke stemming, en het zo schoon mogelijk doet (geen drank/andere drugs in je systeem hebt). Dan is het het mooitste.

Bovenaan