DMT snuiven... ?

Spor

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

ik heb al een paar keer geprobeerd om dmt te roken, maar ik heb nog niet het echte effect met elfjes enzo gehad, wel sterkte visuals en harde trip, maar niet the real deal.

Nou kreeg ik van iemand een link van de jellinek site, waarvan ik dacht dat ie wel betrouwbaar was:

jellinek zei:
DMT wordt meestal gerookt of gesnoven.

Heeft iemand hier ervaring mee ?? ik heb er zelf nooit wat over gelezen op dit forum, en wel veel over niet gelukte pogingen dus dan lijkt het me al stuk dat niemand het hier ooit geprobeerd heeft ofzo...

dus, iemand ?

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha in de neusspray met dat spul! (Nee, heb er zelf totaal geen ervaring mee).. Kun je trouwens niet gewoon iets meer roken om 'the real deal' te ervaren?

Spor

Wijs gebruiker
whehe hij snapt het :wink:

Jawel, maar stel je eens voor, op een goa feestje, een spraytje van je dmt-spray en dan trippen. Als je daar met een dmt pijp en naar plastic stinkende zooi gaat roken, worden ze niet blij daar

Nee, maar gewoon, mn neus is al vernaaid, mn longen moet ik nog even mee doen...

Meer roken kan wel, maar sniuven is sowiso makkelijker... Bovendien, geloof t of niet, heb ik echt een probleem met een plek zoeken waar het kan, thuis is uitgesloten met die plastic lucht, en dat geld voor de meeste plekken. Niemand wil dat zn huis naar plastic stinkt. En buiten vind ik maar nix

Spor

Wijs gebruiker
henkie84 zei:
kun je waarschijnlijk ook je neusspray-busjes voor gebruiken..

Hey das wel weer een strak plan ! Mss maar eens proberen, en dan het voordelen lijstje aanvullen

markdj

Experimenterende gebruiker
In yopozaden is werkzame stof toch DMT? Deze worden volgens mij vaak gesnoven.

Spor

Wijs gebruiker
markdj zei:
In yopozaden is werkzame stof toch DMT? Deze worden volgens mij vaak gesnoven.

Ja volgens mij is dat ook wat die bosjesmannen bij elkaar in de neus blazen met pijpjes tijdens het een of andere vage ritueel

Maar iemand enig id dan wat de dosis nasaal zal zijn ? echt veeeeeel meer dan roken ?

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Ik heb vraag weer even voorgelecht aan me vriend in Antartica, en hij berichte mij het volgende. :wink:

DMT. is wel degelijk te snuiven, het probleem is echter dat de DMT een base is en dus toch wel een beetje zeer zal doen. :(
Je zou natuurlijk de base om kunnen zetten in een zout, maar het probleem is dat DMT HCI. niet terug komt in een poedervrorm, maar als een olie en dus dan niet te snuiven is.
Als je DMT gaat snuiven raad ik je alleen wel aan om hiervoor het puurste(witte)product te gebruiken, wat minstens twee keer is geherkristaliseerd om er zeker van te zijn dat er geen NaoH meer in zit. Want anders valt je neus er zeker af. :P

De dosis licht tussen de 60 en 100 mg.

Maar zelf heb ik dit natuurlijk nog nooit gedaan. :mrgreen:

:wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
^ pcies, in deen neusspray flesje gaat die base(rookbare) vorm niet oplossen, lijkt me dan slim om die olie op te lossen ion een milde vloeistof en die snuiven.

en verder op goa feestjes, die geur komt bij een aantal tot veel goa's wel bekend voor :grin: dat is niet het probleem, en wat breaktrough's betreft totaal in die andere wereld, pak een weegschaal en weeg 70 mg af, rook deze op de juiste manier op en hou dhet zo lang mogelijk in.
dan wil ik je nog wel eens horen praten :wink:

Bovenaan