• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT, the fenix

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
wanneer: dinsdag 17e
wat: DMT
waar: Thuis
Hoeveel: 2 lichtgele kristalletjes

Zoals in de titel staat, dood, uiteengevallen in as-deeltjes, en weer geboren uit de as.

Het is 07:00 wakker geworden van een vrachtwagen, die weer eens de verkeerde straat inrijd, en merkt dat die daar moet keren, en de andere kant op.
Niemand thuis, de hele dag alleen

Buiten komt de zon op, lichtrode wolken, met een vleugje paars, komen op aan de horizon. In de verte een paar meeuwen, die vechten om een boterham. Waarna de herrie ganzen, en de eenden er ook op af komen. Daar ging de stilte.

Snel even onder de douche, gemakkelijke kleding aan. en buiten een sigaretje roken.

Omdat ik nog half slaperig ben, en een beetje naar de overkant loop te staren. Lijkt me het een goed plan, om een beetje in die droomwereld te blijven. Dus maar een joinjte draaien. en deze om mijn gemak in de tuin oproken.

Alles op een lege mag, dus de wereld om me heen begint al een beetje trippy te worden. Ook de kat loopt naar me te mauwen. en te spinnen.

De volgende dag ben ik toch vrij, en ga op zoek naar een ander zakje met wiet. In mijn kamer niet gevonden, maar herrinner ik me ineens dat ik onder de plantenbak, nog een paar DMT kristalletjes heb liggen.

Ik doe de radio aan, en ga op bed liggen. met de kussens in mijn rug. het voelt al erg relaxed. Ik zou eigenlijk niets te hoeven gebruiken voor een chill dagje.

Op een of andere manier, schreeuwt het zakje met kristalletjes naar me. Een stem in mijn hoofd zegt me dat ik er toch maar aan moet geloven( heb ik wel eens vaker last vab, maja...Niets aan te doen)

Ik pak de glazen pijp, en stop een kristalletje erin. De aansteker, en lekker relaxrd gaan liggen.

Als de kristalletjes beginnen te smelten, voelt het al anders aan dan normaal. De kamer wordt lichtblauw. met zilveren vonkeltjes. Dit duurt ongeveer een kwartiertje, geen rare flitsen of damborden die doorelkaar lopen.

Als ik weer terug ben, zie ik dat er maar minimaal uit het pijpje is verdwenen. En hou ik opnieuw de aansteker erbij.

(hier begint dan de trip)

Nu begint het ineens heftig te worden. de rook smaakt bitterzoet, en voelt branderig aan. Bij het uitblazen, ziet het eruit als een donkergrijze rookwolk, die steeds zwarter werd.

De vlammen schieten ineens mijn mond uit. die verandert in een steekvlam, een vlammenwerper, die mij van boven naar beneden verbrand, ik val door een gat in mijn bed. door de vloer heen, en ook door de vloer van de begane grond. steeds sneller, sneller en sneller.

Het gevoel dat je hebt als je in een vliegtuig zit, maar dan heviger, en heviger. Ik lijk sneller dan het licht te gaan, de vuurkolom, die om me heen zat zit steeds verder boven me. Met een enorme knal, breek ik in duizenden stukjes, dezelfde glinsterende vonkelende dingetjes die ik eerder ook heb gezien.

de vonkeltjes veranderen in een soort pilvormige objecten

Die draaien om zich zelf en om elkaar. Geen diepte, het zijn net twee demensionale plaatjes, maar veranderen wel als drie demensionaal.

Steeds sneller, en sneller.. . . ...

Mijn hersenen kunnen het niet bijhouden wat er gebeurd. Een brij van schitteringen, glinstertjes en glanzende bolletjes.

Het houd zichzelf ook niet bij elkaar, en word weer te warm. het verbrand. het wordt zwart, met vallende rodgloeiende stukjes. die langzaam bij elkaar vallen.

Dan denk ik bij te komen, alles zit onder de as, en smaakt naar as. ik stik er bijna in.
Dan ijzige kou. kouder dan ik ooit heb gevoeld, die overgaat naar harde wind, die me wegblaast. Door water heen, met een rotgang door mijn eigen muur.

het is het net of alles in mij kamer zit, de kleuren, de dimensie.

Ik voel me alsof ik in de dimensie zit, en er nooit ben weggeweest. Het dagelijkse leven is niets meer dan iets wat er niet word begrepen. Dit is toch immers alles wat er bestaat? Dit is toch het enige leven? Waarom ben ik weer teruggegaan... Hoe kan ik ze bewijzen dat Dit, ook leven is.

Kleine gezichtjes, zonder neus of oren, zie ik als een soort Jury in een houten bak zitten. de stemmetjes hoor ik één voor één met een piephoog stemmetje, "ja, ja ja, nee, nee, ja, etc" zeggen. terwijl ze in een rood of groen vlakje veranderen.

Alles word ineens groen, ik wordt door het groene vlak heen getrokken, om dan op bed te belanden

Wakker worden met een zware trilling, het hele huis schud er van, kopjes en glazen rinkelen.

Met bijna een astma achtige ademhaling, kom ik bij. pas als ik weer begin te ontspannen kan ik weer ademhalen.

In het midden van mijn gezichtsveld, zie ik nog een klein stipje, met rood/groene knipperende blokjes. die alsof er een soort poort zit, langzaam verdwijnen.

Ik kijk op de klok, het is 08:00

Weer naar beneden lopen, de tuin in, en een sigaret opsteken. Aouto's rijden op de weg, de vogels zijn nog steeds aan het vechten om het brood, wat door voorbijfietsende scholieren word neergekwakt.

De krantenjongen fietst langs.

De fabriek maakt weer lawaai.

Alsof de wereld om me heen niet is veranders, of niets door heeft, wat er zich bevind, onder hun, of naast hun.

Het voelt buiten nu net zo aan als binnen, alsof er een muur om me heen staat waar ik me in bevind. Net of ik nog in bed lig, met de lakens over me heen

Een zo onwerkelijke wereld, die zo echt is.

---

09:00 Tijd voor ontbijt.

Als ik weer naar boven loop, zie ik dat er nog steeds geel verbrande kristalletjes in de pijp zitten.

Ik kan me er niet toe aanzetten, om weer terug te gaan. Om weer een hijs te nemen De wereld om me heen zou wel eens kunnen verdwijnen, in de vergetelheid, in een mist, die noit meer optrekt.

De afgelopen maand een BDE door lsd. een déjavu van hasj
Nu valt alles samen.

Pas tegen 16:00 begin ik weer na te denken, zoals we horen te doen, of zoals me "moeten" doen.
De tv aan, en me ergeren aan de tv-reclames. Me afvragen of er nog e-mail is. de koelkast checken of er nog boodschappen gedaan moeten worden.

Nu ben ik weer thuis.

Bijlagen

• pilledingetje.JPG
    pilledingetje.JPG
    11,5 KB · Weergaven: 1.279

timmaniac

Bewuste gebruiker
mooi rapport!

leuk geschreven.
loadrunner zei:
Pas tegen 16:00 begin ik weer na te denken, zoals we horen te doen, of zoals me "moeten" doen.
De tv aan, en me ergeren aan de tv-reclames. Me afvragen of er nog e-mail is. de koelkast checken of er nog boodschappen gedaan moeten worden.

.

ik zou eerder zeggen: zoals we geporgrammeerd zijn om te denken.

Tripmiddelen zijn als een verandering in je manier van informatie verwerking (computer analogie), zoals meditatie dat bijvoorbeeld ook kan zijn (of yoga, en dan niet alleen die populaire posities, maar het hele systeem :wink: ).

Oh no, i''m rambling again

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik zou eerder zeggen: zoals we geporgrammeerd zijn om te denken.

Tripmiddelen zijn als een verandering in je manier van informatie verwerking (computer analogie), zoals meditatie dat bijvoorbeeld ook kan zijn (of yoga, en dan niet alleen die populaire posities, maar het hele systeem ).

Oh no, i''m rambling again

Inderdaad zoals we zijn geprogameerd

En als je er tegenin gaat dan is ineens iedereen in verwarring.

-Zelfs een keer in de supermarkt. ipv in de rij achter de andere karretjes aan te rijden. gewoon ineens de andere kant op lopen (5 meter breed gangpad, en mensen kijken je alsnog vreemd aan als je dan ineens tegen "het verkeer" ingaat)

-Door weg te lopen bij die dingetjes waar ze gratis cola of gratis sleutelhangers uitdelen( ipv begerig in de rij te gaan staan) "wil je dan geen gratis cola??? -nee

-De computer altijd uit te zetten, dmv de stekker eruit ( werkt veel sneller, en na 2 jaar nog steeds geen problemen ermee)

-Als fietser stoppen bij een zebrapad

Hoe meer je van deze dingen bewust doet, hoe meer je ineens helderder en anders door de mensenmassa loopt.
Je bent dan niet een deel van de massa, maar een apart onderdeel, die door de massa heen loopt. Zoals bij een evenement in de stad, stampvol, gewoon een keertje lans de kraampjes lopen zonder ernaar te kijken. Alleen maar tussen de mensen door lopen. Op den duur ziet men je niet lopen. En botst echt iedereen tegen je op, of schrikt ervan dat er ineens iemand voor hen staat, of naast.

Een keertje op een onverwacht moment, 20 seconden stil gaan staan, in de stad(lopend dan) Dan is het net of het programma ineens in de war is. Je ziet voor je mensen ineens stoppen of opzij stappen voor iemand die er niet loopt. fietsers die bellen voor iemand die er niet loopt. En dan die vreemde blikken als je dan er ineens wél loopt.(op een andere plek)

Of met een indringende blik naar een nieuwslezer gaan kijken, heel vaak verspreken ze zich dan.

Spontane dingen doen, die helemaal niet in je straatje passen

mak de progammeur knettergek

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mooi report, vind alleen sommige stukjes een beetje moeilijk te volgen.

loadrunner zei:
Hoe meer je van deze dingen bewust doet, hoe meer je ineens helderder en anders door de mensenmassa loopt.
Je bent dan niet een deel van de massa, maar een apart onderdeel, die door de massa heen loopt. Zoals bij een evenement in de stad, stampvol, gewoon een keertje lans de kraampjes lopen zonder ernaar te kijken. Alleen maar tussen de mensen door lopen. Op den duur ziet men je niet lopen. En botst echt iedereen tegen je op, of schrikt ervan dat er ineens iemand voor hen staat, of naast.

Een keertje op een onverwacht moment, 20 seconden stil gaan staan, in de stad(lopend dan) Dan is het net of het programma ineens in de war is. Je ziet voor je mensen ineens stoppen of opzij stappen voor iemand die er niet loopt. fietsers die bellen voor iemand die er niet loopt. En dan die vreemde blikken als je dan er ineens wél loopt.(op een andere plek)

Ik heb me nog nooit deel van de massa gevoeld, ik ben altijd al dat aparte onderdeel geweest zoals je dat beschrijft. En daar ben ik blij om.
Maar het gebeurt mij nou nooit dat ze tegen me aanlopen, of me niet zien. Denk dat ik daar teveel voor opval, ook omdat ik juist niet deel uitmaak van die massa.

Verder vind ik jullie beeld van dat we allemaal geprogrammeerd zouden zijn wel interesant, en daar zie ik wel wat in. Zoals als je al zei, zoals we moeten denken.

geDaante

Newbie
Dit is niet een heel serieuze comment, maar als je de stekker van je computer eruit trekt, dan gaan de dingen die nog draaien (ook al staat je computer uit), gebruik maken van je interne batterij, en als die op raakt, kost dat blijkbaar erg veel geld om te vervangen. Ik heb niks tegen eigenzinnigheid hoor ^^ maar het is toch echt beter voor je computer en uiteindelijk voor je portemonnee om hem normaal af te sluiten :P Ik zal later op je trip report reageren (als ik het niet vergeet) :wink:

Drientje

DF-koning
Prachtig geschreven!
Ik herken het 'door je bed heen val' gevoel. Dat heb ik nuchter ook wel eens net 3 seconden voordat ik in slaap val. Soms schrik ik wakker soms ook niet.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Geweldig reportje!
Klinkt als een heftige trip, en leuk dat je er nog iets uit hebt kunnen leren.
Mooi geschreven :wave:

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:
Prachtig geschreven!
Ik herken het 'door je bed heen val' gevoel. Dat heb ik nuchter ook wel eens net 3 seconden voordat ik in slaap val. Soms schrik ik wakker soms ook niet.
Juist 'm! Dat moment waarin je in slaap dreigt te vallen, het overgangsmoment tussen wakker zijn en bewusteloos worden. Dat ervaarde ik ook bij salvia.
Ook heerlijk trouwens, die inzichten over (voor)programmering van de maatschappij.. 1 van de renenen waarom The Truman Show zo geweldig is!
Ben zelf heel benieuwd naar DMT, wil heel graag heftige visuals ervaren sinds ik bij 2cb milde closed eye visuals heb gehad. Zou je misschien kunnen zeggen dat DMT de heftige inslag van salvia heeft, en de visuals van LSD (maar dan misschien sneller en heftiger)? Zou iemand kunnen zeggen of ik een beetje in de juiste richting denk? (Alhoewel een trip natuurlijk altijd subjectief blijft..) Wordt heel nieuwsgierig van dit soort reports.. :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Na een bepaalde hoeveelheid, ben je bang de controle te verliezen. Als je daar doorheen gaat, kom je erachter dat je nooit controle hebt gehad. Dan begin je spontaan dingen te doen die je nooit eerder doet. Zoals je straat een keer via de andere kant binnen rijden.

Zolang het niet naar paranoia en achtervolgingswaanzin leid. Komt alles wel goed.

De puzzeldoolhof: 1 beginpunt 25 eindpunten. waarvan 1 de juiste is, bij die andere zie je plaatjes van enge beesten of hekken e.d. ipv 25 keer de puzzel te bekijken, kan je meteen de lijn zetten, als je bij het eindpunt begint.

Bovenaan