• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT trip de pan uit

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ik ben niet zo'n hele ervaren tripper, maar ben toch al een hele tijd gefascineerd door DMT, of wat ik er over gelezen heb. een paar maanden geleden heb ik een succesvolle extractie gedaan, maar in de tussentijd nog niet de moed gevonden om het daadwerkelijk te proberen tot vorige week.

had bij de smartshop een speciaal DMT pijpje gekocht, dus het moest er maar eens van komen.

pijpje gevuld, aanstekertje eronder tot dat het smelt, volle vlam d'r op en inhaleren maar. de rook was wel zwaar maar binnen te houden. direct voelde ik dat ik in een andere state of mind werd gezogen, ik blies de rook uit en nam vervolgens een tweede er achteraan. een enorme rush door me lichaam en zag het plafond naar beneden komen. de muren begonnen te bewegen, zoals in een paddotrip, maar 10 keer zo sterk.

Nam nog een 3e hijs, maar was al bijna niet meer in staat het pijpje en de aansteker bij elkaar te laten komen. na die hijs werd het echt gekkenhuis.
ik kon niet meer rechtop zitten en ging op de bank liggen.

ik zag overal patronen in elkaar overlopen in diverse kleuren. de patronen leken wel diegene van een ouderwets bloemetjesbehang bij je oma, maar nu bewogen ze door elkaar. ook wanneer ik m'n ogen dicht deed zag ik dezelfde bewegende patronen.

daarnaast hoorde ik heel snel hele hoge geluiden die ik niet kon thuisbrengen. het leek wel een vogel, maar dat kon het toch echt niet zijn!
het was meer het geluid van een helikopter maar dan heel hoog. daarnaast was het complete chaos in m'n hoofd. de stem op TV was niet meer te volgen, het leek wel of de vrouw continue stotterde. het zweet brak me uit en ademen werd een opave op zich. snoeihard ging ik!
alles, maar dan ook alles leek in elkaar over te lopen.
de verf van een schilderij aan de muur begon te druipen en relief van het spuitwerk op het plafond kronkelde door elkaar als een bak met maden.

ik keek naar buiten en zag dat de bomen menselijke vormen hadden aangenomen. jeweetwel, net als in een sprookje. ze hadden een gezicht, de takken waren armen en leken steeds dichter bij te komen. de cactussen in het venster leken inmens groot.

na een minuut of tien begon het effect al weer iets af te nemen en kwam m'n lijf weer iets tot rust. het hoge geluid werd lager en leek nu sprekend op een helikopter. de muren gofde maar niet meer zo heftig. de bomen werden weer gewoon bomen en het programma op de TV iets begrijpelijker. de maden op het plafond gingen steeds minder kronkelen.

na 30 minuten was alles weer normaal, geen kater, alleen een stevige hoest.
van een zogenaamde Breakthrouh was geen sprake, geen elven, geen tunnel. maar wel snoeihard trippen voor 10 minuten.
de volgende keer proberen toch weer iets verder te gaan, kijken of ik dan met elfjes kan praten in vreemde talen, hehe.
ik heb geen enkele angst gehad en ook geen enkele mindfuck, wat ik bij shrooms toch wel ervaar.

zeker een aanradertje voor iedereen en zal uiteraard weer verslag doen, wanneer er een volgende, nog veel heftigere DMT-trip voorbij komt!

erwin krol

Bewuste gebruiker
Verdomd goede eerste poging! Vanwege de zwaarte vd rook lukt het mij niet ( zeer zuivere d, dat wel) maar de ayahuasca versie ken ik wel goed. bedankt voor het report!

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Aaaah maden op het plafond, haha.

Hm lijkt me zwaar zo'n ervaring (voor mij zou het denk ik te intens zijn in te korte tijd). Ik ben benieuwd naar je volgende reizen, naar wat je nog meer kunt meemaken met dit middel!

Tof verslag zeg. Ik had nog nooit iets over DMT gelezen tot nu toe. Ik had alleen altijd van die verhalen gehoord dat het supersterk is. Een van de sterkste tripmiddelen. Leuk om te lezen dus! Ben benieuwd of je volgende keer iets verder kunt gaan. Misschien kan iemand je helpen het pijpje vasthouden zodat je een 4e hijs kunt nemen.

azgaza

Badass junkie
Interessant report, lijkt me ook vet als het zo sterk is. Maar is het niet achteraf erg 'verwarrend' dat het zo kort duurt of is tijdsbesef anders?

boterkoek17

Bewuste gebruiker
in die 10 tot 20 minuten had ik geen enkel tijdsbesef. in die korte tijd ga je zo hard je pan uit en ben je zo overdonderd wat er allemaal afspeelt dat je daar geen oog meer voor hebt. na de piek van 5 a 10 minuten kom je snel weer terug en na 20 minuten ga je weer verder met de afwas bij wijze van.

teebo

Bewuste gebruiker
zijn er onaangename, irritante kanten aan de trip,
zoals de chaos in je hoofd ofzo?
dit zou ik nu zeer graag eens weten zie :tongueout:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
teebo zei:
zijn er onaangename, irritante kanten aan de trip,
zoals de chaos in je hoofd ofzo?
dit zou ik nu zeer graag eens weten zie :tongueout:

tja, wat is chaos...

de rush die je ervaart komt zo snel op dat het beangstigend kan zijn, in tegenstelling tot het oraal innemen van tripmiddeltjes. al moet ik zeggen dat ik (nog) geen ervaring heb met LSD of mescaline ( :cry: ), chaotisch is het wel in de zin van dat het sterk visueel veranderend is en lichamelijk een enorme bodyload met zeer snelle hardslag en zweten als een otter!
wat ik niet ervaren heb met DMT is de mindfuck die ik met paddo's wel heb.

het is echt een visuele trip, met nauwelijks een naeffect.

zoals ik al eerder beschreef heb ik nog niet de beoogde "breaktrough" ervaren. misschien dat er dan toch wel andere effecten waarneembaar zijn.

Delirium

Badass junkie
DMT lijkt me super mooi. Ik durf alleen niet zelf een extractie te maken en te roken (onzuiver, en de rook lijkt me sowieso al hels om in te ademen), dus het is wachten tot ik eens wat kristallen tegen het lijf loop :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Delirium zei:
DMT lijkt me super mooi. Ik durf alleen niet zelf een extractie te maken en te roken (onzuiver, en de rook lijkt me sowieso al hels om in te ademen), dus het is wachten tot ik eens wat kristallen tegen het lijf loop :)

Same here, Alhoewel ik binnekort op unief zit en misschien leer ik daar wat mensen kennen in de chemie :P

Heel mooi verslag! Meer DMT verslagen ! :)

boterkoek17

Bewuste gebruiker
bedankt voor alle reacties!

nu nog ergens mescaline of LSD weten te scoren. ben zeer benieuwd naar andere stoffen!

peace

DMT

DMT is interessant, Ayahuasca laat de mooiere, interessante leerweg zien.
DMT roken is zeker een aanrader, pas wel op met de hoeveelheid!
Ayahuasca heeft samen met Santa Maria (Marihuana) een hele schone, liefdevolle kant. Het leert je dingen door je zelf in een proces te brengen en daarin leer je om het te verwerken. Het is eigelijk een soort medicijn, als je het op de goede manier gebruikt. :) :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Na mijn eigenervaring lees ik je rapport echt met andere ogen, een nieuw beter inzicht, ik snap je rapport beter dan ooit.

Stonie

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ik zou nog ff laten weten wanneer ik weer een keer DMT zou gaan doen. nou vorige week was het weer eens zover. zelfde setting (thuis op de bank, maar nu de TV uit) middagje vroeg van m'n werk.

De eerste hit haalde ik naar binnen. in een wenk zag ik de glazen pijp vibriberen als een zoemende bij. de accellerende hartslag voelde vertrouwd aan. na lang de eerste binnengehouden te hebben, tijd voor een tweede hit. de rush werd steeds heftiger, maar de derde hit kwam er snel achteraan. dit zou mij de beloofde breaktrough gaan brengen, dacht ik nog.

Na die derde hit, kon ik niets anders doen dan onderuit te gaan zitten en de ogen sloten automatisch. de smaak van de DMT op mijn lippen stoorde enigsinds, maar konde pret die ik toen zag niet drukken. het gevoel dat ik mijn ademhaling niet meer onder controle had was minder, dan de vorige poging, maar nog wel aanwezig.

met mijn ogen dicht kwamen er beelden van chinese tekeningen voorbij, die elke keer van kleur veranderden en in en uit elkaargetrokken werden. ik werd afgeschoten en het leek alsof ik een een supersonische achtbaan zat. deze voerde mij langs een snelweg, met veel bochten voorzien van verkeersborden. wat er op die verkeersborden stond, was niet te lezen, maar de snelweg leek op de weg waar ik iedere dag rijd om naar mijn werk te gaan. zeer chaotisch kwamen er beelden flitsend snel voorbij, die ik me niet duidelijk kan herinneren. het was een grote chaos, dat weet ik wel.

ik denk, na pak m beet 5 minuten werden mijn ogen weer geopend, alsof de innner eye world een gepaasseerd station was. de huiskamer waar ik ben ziet er uit alsof ik in een bal ben. de muren, kasten echt alles is uitgestrekt en loopt opgebold in een punt naar boven. de vertrouwde maden op het plafond en golvend vloerkleed zijn weer nadrukkelijk aanwezig. de bomen, zijn zoals de vorige keer, tekenfilmachtig, maar lijken erg ver uit elkaar te staan, maar dan in de diepte. moeilijk te beschrijven, maar fantastisch om te zien.

het effect zwakt geleidelijk af en brengt me weer in de normal state of mind. de smaak van de vieze DMT wordt ook minder.

ik ben nog wat versuft, maar dat is snel voorbij. geen mindfuck, geen nasleep. ben weer normaal en ga ff een hapje klaarmaken.

Dit was tot nu toe de heftigste tripervaring die ik gehad heb. meer zullen er ongetwijfeld volgen.

koekie

boterkoek17

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Na mijn eigenervaring lees ik je rapport echt met andere ogen, een nieuw beter inzicht, ik snap je rapport beter dan ooit.

Stonie

gezien mijn ervaringen tot nu toe, raak je meer vertrouwd met het gevoel en ga je meer en meer plezier beleven van dit unieke goedje. de chaos die je ervaart is groot, maar leert het snel te handelen.

Joey

Newbie
DMT is waanzinnig leuk spul, is overigens ook nog een van de weinige drugs die ik niet regelmatig gebruikt heb.
Inderdaad het is gewoon een hele fijne ontspannen soort sprookjes wereld vaak..

Allerlei vrolijken kleuren, en "wezentjes" die geluidjes maakten die ik niet kon verstaan maar wel begreep? (ja ik weet het)

Zeker de moeite waard om te ervaren DMT, ik ga zelf binnenkort ook maar weer eens een poging wagen :grin:

Bovenaan