• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT trip

Rivered

Newbie
Ik en 2 vrienden (allemaal 16)
hadden eigenlijk nog nooit tripmiddelen gebruikt.
Totdat ik op de site uitjebol het stukje zag staan over DMT dit leek me echt te vet dus ik het hun vertellen en hun helemaal mij uitlachen aliens die zingen :confused: :grin: najah ik had dus hun die site laten zien en later gingen
wij de stad in. Eenmaal bij de smartshop aangekomen wij vragen of hun DMT verkochten, Eerst kregen we waarschuwing dat dit sterk spul was enz. eenmaal thuis gingen we nog verder zoeken over DMT waar tot mijn verbazing redelijk weinig over te vinden was maar er stond wel dat je het moest eten met MAO-remmers en die hadden wij niet.
Toen zagen we ergens een zelfgemaakte vaporizer dus wij ook namaken :stoned: en die was helemaal gelukt. Iedereen wel een beetje zenuwachtig eerste keer hallicunerende drugs. Najah ik ging als eerste ik hield de vlam onder de DMT en de walm ingeademt en tijdje in me longen gehouden en weer uitgeademt. Ik viel langzaam weg terwijl ik M ook al zag zuigen aan de vaporizer. Ik had echt het gevoel alsof ik meters door de grond heen zakte en toen zag ik een soort witte gloed waar ik doorheen ging. Eenmaal doorheen zag ik een soort fabriek (moeilijk te omschrijven) zeg maar een hele wereld met alleen maar bewegende wezentjes en ik hoorde ook een soort harmonie. De lucht op die 'planeet' was rood met geel en blauw en liep rustig door elkaar heen en over elkaar.
Is echt heel moeilijk te omschrijven maar het was geweldig mooi. daarna werden alle aliens stiller en gingen beetje richting mij kijken ik voelde me toen echt verward raar maar ik vond het echt gewoon heel mooi toen kreeg ik zelf ook een beetje controle ik kon me bewegen en ik liep tussen de aliens door ik had zelfs het gevoel dat 1tje zij geniet van liefde houdt van elkaar in een vreemde onverstaanbare taal na zoon 3 uur gevoelstijd in die ruimte kwam ik weer in de normale rustige omgeving bij me vrienden ik had maar een trip gehad van 20 minuten maar het was zeker de moeite waard alleen het voelt heel onwerkelijk als je dan weer bij bewustzijn komt je denkt hoe kan dit is dit (waar je zelf echt in leeft) wel echt. Me leven opzich is er niet veel door veranderd maar ik ben wel anders over de realiteit gaan denken gewoon meer schijt aan alles hebben. Ik heb echt respect voor deze drug. En ik raad iedereen die eens een mooie hele rare trip wil maken dit aan. Trek je niks aan van mensen die zeggen dat je eerst moet opbouwen met paddo's enzovoorts hoeft echt niet het is alleen moeilijk te beseffen maar met een goede sterke mind kom je er zo weer bovenop en doe je het zo nog een keer.
Binnekort ga ik het weer doen maar nu met nog meer mensen.
Ik hoop echt dat jullie deze drug ook een keer gaan proberen want het is gewoon echt de moeite waard om een keer te doen in je leven.

mvg, Bastiaan.

azgaza

Badass junkie
DMT kristallen worden voor zover ik weet niet gewoon los verkocht; dat moet je extraheren uit planten, wat hadden jullie nou precies gekocht?

whiterose

Experimenterende gebruiker
Hoe je de trip beschrijft lijkt me echt heel mooi! Ik wil nou ook zeker een keertje proberen!
Maar is het niet eng aan ene kant ofzo om die aliens te zien of niet.. Lijkt mij wel in ieder geval :P
Maargoed, maakt niet uit je hebt het beschreven dat het leuk is, dus dat is beter :P

Rivered

Newbie
het was een bazaar met daarin een smartshop en hun zelf hadden echt alle soorten drugs zelf hadden ze ook een extraheermachine kon hem zo zien staan zeg maar een soort groothandel voor drugs het DMT was wit maar wel wat aan de dure kant hoor 60 mg voor €25 euro, maar zeker de moeite waard, :hearteyes:

Rivered

Newbie
jaah het was ook zeker wel eng :P maar onder druk bij al je vrienden doe je het gewoon en nadat je hebt gedaan is er geen stoppen meer aan en ga je er helemaal in op echt prachtig

azgaza

Badass junkie
Dan zijn er twee vreemde dingen; ten eerste is DMT illegaal en ten tweede heb ik nog nooit gehoord van extracties die plaats vinden in een .. machine? Lijkt me meer iets wat handmatig gebeurd in een laberatorium of als je de spullen hebt gewone kamer.

Rivered

Newbie
Bij de bazaar lag genoeg illegale drugs paddos waren er ook volop en dat zijn ook harddrugs en de DMT lag in een lade met nog wat andere shit en het was een rondvormig apparaat ik weet ook niet precies hoe het werkt ik ben daar echt geen expert in ofzo :sunglasses:

Doerak

Bewuste gebruiker
Wat is dit nou weer voor vaag verhaal... Er klopt echt geen hout van :grin:

Rivered zei:
Totdat ik op de site uitjebol het stukje zag staan over DMT dit leek me echt te vet dus ik het hun vertellen en hun helemaal mij uitlachen aliens die zingen :confused:
Dat gaat over freebase DMT, niet de zoutvorm in planten (Mimosa Hostilis, Psychotria Viridis...) De trips zijn vergelijkbaar, maar toch totaal verschillend. Bij ayahuasca (het brouwsel van DMT- en MAOI-bevattende planten) heb je een lange trip die veel weg heeft van een paddo trip. Het het roken van de freebase stop je dezelfde dosering in een trip van een kwartier. De trip is (daarom) ook veel intenser en schijnt meer weg te hebben van LSD (daar heb ik geen ervaring mee).

Rivered zei:
eenmaal thuis gingen we nog verder zoeken over DMT waar tot mijn verbazing redelijk weinig over te vinden was maar er stond wel dat je het moest eten met MAO-remmers en die hadden wij niet.
Je leest dus eerst dat je het moet eten met MAO-remmers en je gaat het daarna verdampen...? Er is ontiegelijk veel te vinden over DMT op het net. Als je de moeite had genomen de drie letters D, M en T achtereenvolgend in de vrij bekende zoekmachine "Google" in te voeren, dan had je kunnen lezen dat je ofwel een ayahuasca brouwsel maakt met DMT en MAO-remmers óf je verdampt het en neemt geen MAO-remmers. Er zijn wel interessante rookbare mixjes te maken van MAOI en DMT, maar ik denk niet dat je daarop doelt.

Rivered zei:
Najah ik ging als eerste ik hield de vlam onder de DMT en de walm ingeademt en tijdje in me longen gehouden en weer uitgeademt. Ik viel langzaam weg terwijl ik M ook al zag zuigen aan de vaporizer.
Ik ken niemand en heb nog nooit gehoord dat je van DMT met één hijs doorbreekt. Ikzelf heb er minimaal 3 nodig en ik brak echt niet door de eerste keer... Je bent blijkbaar erg bijzonder.

Rivered zei:
ik had maar een trip gehad van 20 minuten maar het was zeker de moeite waard alleen het voelt heel onwerkelijk als je dan weer bij bewustzijn komt je denkt hoe kan dit is dit (waar je zelf echt in leeft) wel echt.
Ook dit betwijfel ik, maar je kunt je natuurlijk vergissen in de tijd. Een DMT-ervaring duurt misschien 20 minuten, maar dan ben je echt niet constant aan het trippen. De piek duurt maximaal 10 minuten. Daarna kan ik het niet echt trippen noemen. Een ontzettend stoned gevoel, eerder.

Wat heb je nou precies genomen en hoeveel? Wat voor vaporizer heb je gebruikt?

EDIT:

Rivered zei:
het was een bazaar met daarin een smartshop en hun zelf hadden echt alle soorten drugs zelf hadden ze ook een extraheermachine kon hem zo zien staan zeg maar een soort groothandel voor drugs het DMT was wit maar wel wat aan de dure kant hoor 60 mg voor €25 euro, maar zeker de moeite waard, :hearteyes:
Dus jullie hebben 75 euro neergeteld? Voor een trip die jij beschrijft heb je minimaal 50mg nodig. Je beweert dus dat een smartshopeigenaar, die geen harddrugs hoort te verkopen, 3 16-jarigen DMT verkoopt? En dat is zogenaamd uit een machine gekomen die je zo kon zien staan?!? Ten eerste is het extreem illegaal om DMT te extraheren en zullen mensen dat nooit publiekelijk doen. Ten tweede kun je DMT niet met een machine extraheren, omdat dit in meerdere processen gebeurd. Bovendien is er geen vast schema waarin gewerkt wordt omdat elke grondstof (de DMT-bevattende plant) anders is. Het heeft dus geen zin om dit met een machine te doen...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm dit klinkt redelijk vreemd. Wat je beschrijft laat me direct denken aan Terrence Mckenna die voor zen eerste keer DMT rookte. Het kan wel dat je gelijkaardige ervaringen hebt van DMT, dat geloof ik gerust.

Kvind het wel fout om niet op te bouwen en gewoon te doen. Natuurlijk kan alles goed gaan, maar voor hetzelfde geld kan ook alles fout gaan. En ik denk niet dat DMT hét middel bij uitstek is voor te beginnen met hallucinogenen.

DMT puur is inderdaad illigaal dacht ik. En dat dat je zei over MAO-Remmers erbij nemen is Ayahuasca.

En dat extraheren in een machine klopt ook niet echt zoals azgaza zegt..

Rivered

Newbie
IK zei ik zag alleen een extraheermachine staan :P maar dat zal dan wel een kweekmachine zijn geweest om plantjes te kweken kan ik toch niet weten ben blij dat jullie het me vertellen.. :wink:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
hahha gast je lult zo über hard uit je nek ik kom niet meer bij
dank je, je geeft mijn redenlijk saaie avond een mooie draai

leuke fake report trouwens je citeert bijna het hele stukje uit uitjebol.
net zoals ik een boekverslag zou maken door een uitreksel te kopieren en in mn eigen taal te zetten.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
toen zag ik een soort witte gloed waar ik doorheen ging.

Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet

Eenmaal doorheen zag ik een soort fabriek (moeilijk te omschrijven) zeg maar een hele wereld met alleen maar bewegende wezentjes en ik hoorde ook een soort harmonie.

Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. je ziet intelligente wezens in allerlei vormen.

vreemde onverstaanbare taal

Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :beer: :wave:

pepito

Bewuste gebruiker
LOL. Direct duidelijk dat dit een verschreven report is uit uijebol. Extraheermachines, drugs bazaars........bijna jammer dat t uit de grote duim komt....... :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Nou vraag ik me af, wáárom een nepreport? Wat is daar leuk aan, om zoiets te schrijven, echt waarom?

DreamWeaver

Badass junkie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Nou vraag ik me af, wáárom een nepreport? Wat is daar leuk aan, om zoiets te schrijven, echt waarom?

Dat vraag ik me nu ook wel af... Waarom zou je daar je tijd insteken ? Wat brengt dat op ? Misschien aandacht ? een plaatsje in het archief proberen krijgen van TvdM ?

Doodkapje

Wijs gebruiker
mensen ik vind dat jullie nogal oordelen en paranoia zijn hoor.

gelijk iemand zitten afkammen dat ie nep dingen schrijft...

en dat van de generatie die voor love and peace is... beetje zielig hoor!

:wave:

azgaza

Badass junkie
Zou jij iemand geloven die beweert een illegaal en bovendien zeldzaam middel in een smartshop te hebben gekocht? En spreekt van een extraheer machine?
DMT is nou eenmaal illegaal en moeilijk te vinden, dus 'erover lezen en het maar eens even gaan kopen' is zo... .. onmogelijk.

Doodkapje

Wijs gebruiker
maar hoeft toch daarom niet persé gelogen te zijn? net zoiets al dat paddo-snuiven en roken, gilde ook iedereen dat kan niet...

MindTraveler

Belezen gebruiker
ik ben ook van mening dat dit report dikke zever is. Ten eerste omdat ik zelf al verscheidene dmt-ervaringen achter de rug heb, ten tweede omdat het simpelweg lachwekkend is om te lezen hoe je over die smartshop vertelde. ik heb zelf al een dmt extractie gedaan (mimosa) en dat hele verhaal met die extraheermachine is zooo ongeloofwaardig. bovendien snap ik deze uitspraak al helemaal niet:
als dit report echt zou zijn dan zou je zoiets niet zeggen

azgaza

Badass junkie
Doodkapje zei:
maar hoeft toch daarom niet persé gelogen te zijn? net zoiets al dat paddo-snuiven en roken, gilde ook iedereen dat kan niet...

Dat vind ik heel anders en eigenlijk onvergelijkbaar, het punt is dat je paddo's snuiven kan proberen en als je er genoeg in gelooft kan je een placebo effect ervaren waardoor je denkt dat je het voelt.

DMT is echter illegaal en zelfs op de illegale markt moeilijk te krijgen; extraheermachine's bestaan bovendien niet. Het punt is dat dit niet echt kán zijn omdat dmt in kristalvorm dus illegaal.

Delirium

Badass junkie
azgaza zei:
Zou jij iemand geloven die beweert een illegaal en bovendien zeldzaam middel in een smartshop te hebben gekocht?

Dat is op zich niet zo heel gek. De smartshop hier heeft ook een tijd Explosion/Exposion (Methylon dus) verkocht toen het al illegaal was :)

azgaza

Badass junkie
Delirium zei:
azgaza zei:
Zou jij iemand geloven die beweert een illegaal en bovendien zeldzaam middel in een smartshop te hebben gekocht?

Dat is op zich niet zo heel gek. De smartshop hier heeft ook een tijd Explosion/Exposion (Methylon dus) verkocht toen het al illegaal was :)

Al illegaal betekend wellicht dat ze nog een voorraad overhadden, ik vind het toch een andere situatie dan bij dmt kristallen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik volg toch azgaza bij dit onderwerp..

MindTraveler zei:
bovendien snap ik deze uitspraak al helemaal niet:

als dit report echt zou zijn dan zou je zoiets niet zeggen

Dat vind ik ook. Voor zover ik weet is DMT een heel persoonlijke ervaring waar je toch niets aan andere mensen hebt. Verbeter me als ik fout ben, heb geen ervaring met dmt dusja

TripOfreaK

Uhmz omg waarom :confused: ? was wel grappig om te lezen kheb me egt kapot gelachen natuurlijk nadat ik jullie berichten had gelezen want ik dacht dat het eerst misschien nog wel kon toen nog een keer gelezen echt zwaar zielig :wave: Ban die gozer ofzo :stoned:

TripOfreaK

misschien moet ik maar niet aan tripdrugs beginnen :P als ik daarzo €1650 zie staan lijkt het me toch wel gevaarlijk duur en verslavend :P :beer:

Bovenaan