Ik en 2 vrienden (allemaal 16)
hadden eigenlijk nog nooit tripmiddelen gebruikt.
Totdat ik op de site uitjebol het stukje zag staan over DMT dit leek me echt te vet dus ik het hun vertellen en hun helemaal mij uitlachen aliens die zingen
najah ik had dus hun die site laten zien en later gingen
wij de stad in. Eenmaal bij de smartshop aangekomen wij vragen of hun DMT verkochten, Eerst kregen we waarschuwing dat dit sterk spul was enz. eenmaal thuis gingen we nog verder zoeken over DMT waar tot mijn verbazing redelijk weinig over te vinden was maar er stond wel dat je het moest eten met MAO-remmers en die hadden wij niet.
Toen zagen we ergens een zelfgemaakte vaporizer dus wij ook namaken
en die was helemaal gelukt. Iedereen wel een beetje zenuwachtig eerste keer hallicunerende drugs. Najah ik ging als eerste ik hield de vlam onder de DMT en de walm ingeademt en tijdje in me longen gehouden en weer uitgeademt. Ik viel langzaam weg terwijl ik M ook al zag zuigen aan de vaporizer. Ik had echt het gevoel alsof ik meters door de grond heen zakte en toen zag ik een soort witte gloed waar ik doorheen ging. Eenmaal doorheen zag ik een soort fabriek (moeilijk te omschrijven) zeg maar een hele wereld met alleen maar bewegende wezentjes en ik hoorde ook een soort harmonie. De lucht op die 'planeet' was rood met geel en blauw en liep rustig door elkaar heen en over elkaar.
Is echt heel moeilijk te omschrijven maar het was geweldig mooi. daarna werden alle aliens stiller en gingen beetje richting mij kijken ik voelde me toen echt verward raar maar ik vond het echt gewoon heel mooi toen kreeg ik zelf ook een beetje controle ik kon me bewegen en ik liep tussen de aliens door ik had zelfs het gevoel dat 1tje zij geniet van liefde houdt van elkaar in een vreemde onverstaanbare taal na zoon 3 uur gevoelstijd in die ruimte kwam ik weer in de normale rustige omgeving bij me vrienden ik had maar een trip gehad van 20 minuten maar het was zeker de moeite waard alleen het voelt heel onwerkelijk als je dan weer bij bewustzijn komt je denkt hoe kan dit is dit (waar je zelf echt in leeft) wel echt. Me leven opzich is er niet veel door veranderd maar ik ben wel anders over de realiteit gaan denken gewoon meer schijt aan alles hebben. Ik heb echt respect voor deze drug. En ik raad iedereen die eens een mooie hele rare trip wil maken dit aan. Trek je niks aan van mensen die zeggen dat je eerst moet opbouwen met paddo's enzovoorts hoeft echt niet het is alleen moeilijk te beseffen maar met een goede sterke mind kom je er zo weer bovenop en doe je het zo nog een keer.
Binnekort ga ik het weer doen maar nu met nog meer mensen.
Ik hoop echt dat jullie deze drug ook een keer gaan proberen want het is gewoon echt de moeite waard om een keer te doen in je leven.
mvg, Bastiaan.
hadden eigenlijk nog nooit tripmiddelen gebruikt.
Totdat ik op de site uitjebol het stukje zag staan over DMT dit leek me echt te vet dus ik het hun vertellen en hun helemaal mij uitlachen aliens die zingen
wij de stad in. Eenmaal bij de smartshop aangekomen wij vragen of hun DMT verkochten, Eerst kregen we waarschuwing dat dit sterk spul was enz. eenmaal thuis gingen we nog verder zoeken over DMT waar tot mijn verbazing redelijk weinig over te vinden was maar er stond wel dat je het moest eten met MAO-remmers en die hadden wij niet.
Toen zagen we ergens een zelfgemaakte vaporizer dus wij ook namaken
en die was helemaal gelukt. Iedereen wel een beetje zenuwachtig eerste keer hallicunerende drugs. Najah ik ging als eerste ik hield de vlam onder de DMT en de walm ingeademt en tijdje in me longen gehouden en weer uitgeademt. Ik viel langzaam weg terwijl ik M ook al zag zuigen aan de vaporizer. Ik had echt het gevoel alsof ik meters door de grond heen zakte en toen zag ik een soort witte gloed waar ik doorheen ging. Eenmaal doorheen zag ik een soort fabriek (moeilijk te omschrijven) zeg maar een hele wereld met alleen maar bewegende wezentjes en ik hoorde ook een soort harmonie. De lucht op die 'planeet' was rood met geel en blauw en liep rustig door elkaar heen en over elkaar. Is echt heel moeilijk te omschrijven maar het was geweldig mooi. daarna werden alle aliens stiller en gingen beetje richting mij kijken ik voelde me toen echt verward raar maar ik vond het echt gewoon heel mooi toen kreeg ik zelf ook een beetje controle ik kon me bewegen en ik liep tussen de aliens door ik had zelfs het gevoel dat 1tje zij geniet van liefde houdt van elkaar in een vreemde onverstaanbare taal na zoon 3 uur gevoelstijd in die ruimte kwam ik weer in de normale rustige omgeving bij me vrienden ik had maar een trip gehad van 20 minuten maar het was zeker de moeite waard alleen het voelt heel onwerkelijk als je dan weer bij bewustzijn komt je denkt hoe kan dit is dit (waar je zelf echt in leeft) wel echt. Me leven opzich is er niet veel door veranderd maar ik ben wel anders over de realiteit gaan denken gewoon meer schijt aan alles hebben. Ik heb echt respect voor deze drug. En ik raad iedereen die eens een mooie hele rare trip wil maken dit aan. Trek je niks aan van mensen die zeggen dat je eerst moet opbouwen met paddo's enzovoorts hoeft echt niet het is alleen moeilijk te beseffen maar met een goede sterke mind kom je er zo weer bovenop en doe je het zo nog een keer.
Binnekort ga ik het weer doen maar nu met nog meer mensen.
Ik hoop echt dat jullie deze drug ook een keer gaan proberen want het is gewoon echt de moeite waard om een keer te doen in je leven.
mvg, Bastiaan.