• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dmt tripjes

Raboy

Newbie
Mn eerste keer was heftig,.. ik was erg zenuwachtig.. maar ik besloot het toch te doen, ik heb al heel lang een soort psychose, dat ik bang ben voor angst, haha klinkt mischien raar, maar soms raak ik een spinsel in mijn hoofd, en de eerste dmt trip heeft dat op voorgrond gezet: Ik voelde een enorme druk op mn hoofd en bewustzijns, echt niet fijn. Er werd verteld terwijl er een groen ,niet visueel entiteit in mn hoofd zat te plukken, dat ik eerst van deze spinsel af moet om een goeie les te krijgen. Voor de rest heb ik wel veel extreem gave visuals en Superlieve entiteiten meegemaakt dat wel haha. :hearteyes:

Ik heb nu net een halfuurtje geleden weer 3 flinke suckies genomen :hearteyes: :stoned:
Voordat ik hieraan begon, kalmeerde ik mezelf met de gedachte: laat het dit keer lekker gaan, en let goed op je boodschap.

Haha, veel gelachen omdat ik 'ze' nu ook begrijp

Hihi,, deze keer toen ik overspoeld werd met ó zó mooie kleurijke water, dat onverwoordbaar door me heen ging in de vertrouwde symmetrieën, besefte ik me dat dmttje je brengt vlak bij thuis. Onze lieve thuis. En ik vroeg, aan de trolletjes, buddha achtige wezentjes en gasvormige spookies een vraag die ik niet meer kan verwoorden, waarbij het antwoord tegelijkertijd kwam: ''Je hoeft niet op ons te letten, wij letten juist op jouw".

En toen het diepe gevoel van éénheid me overweldigde, besefte ik me dat alles in mijn trip, kleine deeltjes van mijzelf waren. Net als mijn broeders die me zaten te observeren toen ik achterover de stoel hing. Maar de diepste boodschap was, dat ik me op dit moment, ieder moment besef dat ik Thuis altijd al bij me heb. Het is Ik, dus nu ben ik op aarde, en ik ga hier nu dapper zijn, want ''daar'' ben ik altijd al dapper geweest.

Na jaren zweven en alleen bezig houden met spirituele dingen, ben ik heel paranormaal geworden... ik weet ook wel zeker dat er mensen zijn op dit forum.. die wel dagelijks dingen tegenkomen wat met elkaar verbonden is, of dat je gedachtes kan lezen, of de toekomst voorspelt, en lucide dromen natuurlijk, en noem maar op.

Dit heeft mij ook in deze spinsel gezet in mn hoofd, Zoveel verwarring, zoveel giffen en mind blowers. Maar nu ik wakker ben uit het systeem, en ik geprezen ben met een dmt-ervaring, weet ik dat ik me nu geen zorgen daar meer over hoef te maken.

Want deze boodschap was intenser dan wát ik ook heb gelezen over de regering of spirituele wetentjes!!: Ik ben nu op aarde! haha,.. dus ik ga lekker gewoon werken, ipv thuis zitten en ergeren aan babylon.. Ik heb vele hobbys en veel vrienden. Genoeg gevochten. Left en right brain zijn united. En ik blijf dapper tot dit ook met de mensheid is gebeurd :grin:

Love

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
waaaaw dit is zooo mooi,echt!
ik heb al gelijkaardige ervaringen gehad en deze hebben mijn leven en mijzelf positief veranderd, je staat zo sterk in het leven en je bent zo een gelukkig tevreden iemand na zo een ervaring, dit positievisme draag je je hele leven mee... deze ervaring heeft me verrijkt en me op een hoger niveau van bewustzijn gebracht.
peace brother

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Haha erg mooi beschreven! Ik ga het binnenkort ook met 2 vrienden gebruiken. En één van die 2 vrienden moest de vorige keer huilen van geluk. Dus ben benieuwd! Bedankt voor de leuke tripomschrijving!

Bovenaan