Dmt uit tuingras maken?

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Ik heb vorig jaar dmt uit mimosa hostillis gemaakt en las nu dat het ook in Kleine hieveelheden in een paar soorten gras zit
Nu is mijn vraag kun je dmt ook uit gewoon gras uit de tuin halen als je daar grote hoeveelheden van gebruikt?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk niet dat het in gewoon gras zit, maar probeer anders eens de phalaris arincundinae

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Weet iemand waar ik dit kan kopen/vinden want ik ben pas 15 dus op internet bestellen gaat niet?
zijn er ook nog Andere planten die ik in belgie kan vinden die dmt bevaten?

Fool

Badass junkie
Eerlijk gezegd lijkt het me niet zo heel verstandig om op je 15e DMT te gaan roken, waarom wil je dat nu al? :)

Fool

Badass junkie
Het gaat ook niet om de frequentie, DMT is een zo heftig middel dat het je belevingswereld op je 15e levensjaar nogal in de war zou kunnen schoppen, ook prima met 1 of 2 keer per jaar. Waarom wil je persé DMT nu al gebruiken? :)

En hoe was je ene keer, kun je die eens beschrijven?

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Het was vorig jaar in mei bij een vriend zen thuis hij bleef nuchter ik deed 23 mg in een crackpijp na een trek pakte hij de pijp over helaas was ik wel mijn ogen vergeten dicht te doen maar het balkon veranderde in een tempel waar ik op zat en beneden in de tuin zag ik een piramide en gele tegels op de grond waar rare mensen over liepen na tien minuten was alles weer zogoed als normaal en was ik weer bij bewustzijn

Fool

Badass junkie
Ja, en het kan allemaal nog veel extremer als je niet helemaal goed oppast. :P

Ik raad je echt aan om nog een paar jaartjes te wachten met dergelijke zware tripmiddelen. :wink:

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Dat weet ik ik zal ook niet meer als 20mg nemen maar ik zou toch nog wel eens een kleine hoeveelheid willen nemen daarom wil ik het nog eens maken

Fool

Badass junkie
Mja, in dat geval success. Zorg wel dat je weet wat je doet, zomaar met chemicaliën prutsen kan heel goed verkeerd aflopen. Bij de extractie van DMT worden best wat agressieve/gevaarlijke stoffen gebruikt.

ganjafarmer10

Belezen gebruiker
Een vriend die wat ouder is heeft het al vaker gemaakt maar woont nu samen met zijn vriendin dus kan het niet meer doen maar zij als ik de spullen kocht hij me wel wou helpen lijk vorige keer

Bobsacamano

Badass junkie
Jij hebt echt niemands hulp nodig van hier he. Super cool om te zien hoe vet slim jij bent en hoeveel je weet van alles. Je bent een soort drugs held. En je bent nog maar 15 ongelofelijk.

ganjafarmer10 zei:
Een vriend die wat ouder is heeft het al vaker gemaakt maar woont nu samen met zijn vriendin dus kan het niet meer doen maar zij als ik de spullen kocht hij me wel wou helpen lijk vorige keer

Bovenaan