DMT walktrough

maxrelax07

Belezen gebruiker
Sinds kort krijgen m'n hersenen een drang naar alles rond DMT...
Helaas kan ik nergens echt volledige informatie vinden.
kunnen jullie mij de kunst der DMT leren?

*hopelijk juiste subforum

DreamWeaver

Badass junkie
Wil je informatie over hoe je het moet extraheren? Of wil je een handleiding over hoe je het moet gebruiken? Op het forum is al redelijk veel info te vinden over beide, gebruik de zoekfunctie (bovenaan links op de pagina).

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Gaaf boek idd!

Voordat je DMT gaat gebruiken:

Ik zelf deed meteen 40mg en had een van de beste ervaringen uit mijn leven, ik kan redelijk goed loslaten en ben al wel redelijk bekend met verschillende psychedelica, anders zou ik gewoon rustig met 20mg beginnen.

Koop 3 ijzere pijpjes, schroef ze aan elkaar en doe een laagje as (wierrookas werkt beter merkte ik) erin, doe vervolgens wat DMT erin (goed afwegen!) en vervolgens nog een klein laagje as over de DMT.

Set & Setting:
- Geen of hele rustige zachte ondoorbroken muziek opzetten
- Iedereen is stil, geen harde geluiden van buitenaf
- Altijd met tripsitter aan het begin, het liefst iemand die het eerder gedaan heeft, hij kan je hand vastpakken als dat nodig is en je pijp overpakken en zorgen dat je je zelf niet bezeert (kleine kans op dat laatste)
- Glimlach!
- Houd heel de tijd je ogen dicht, als je ze open doet veranderd dat de trip nogal
- Zorg voor een donkere kamer met weinig licht, een beetje schemering gewoon
- Glimlach!
- Zorg dat je lekker kan liggen
- Neem een momentje van dank: Wow ik heb het voorrecht om DMT te roken! Weinig mensen krijgen en nemen die mogelijkheid in hun leven
- Rustig ademhalen en even zitten, neem zo lang je maar wilt, een laatste glimlach!
- Pak je pijp en houd de vlam erbij, rustig alle damp inademen, zo lang mogelijk inhouden, uitblazen en eventueel meer nemen als je dat lukt/fijn vind, dan lekker wegzakken, ontspan je en accepteer alles wat langs komt vliegen, je kan er niet tegen vechten en je bent zo weer terug, je bent in goede handen

Dit is ongeveer wat ik de eerste keer heb gedaan, ging perfect!

Adreno

Bovenaan