DMT Wassen

Lucy100

Belezen gebruiker
Beste mensen.
Nog de beste wensen. (Mag nog wel toch)
Sins een paar maanden weet ik af van het bestaan van DMT. Ik ben me erin gaan verdiepen wat het precies is, en wat het met je doet.. En dat heeft mij heel nieuwsgierig gemaakt. Dus na heel veel lezen heb ik besloten het een keer te doen. Maar ik kan het echt nergens kopen. Dus ben verder gaan lezen en kwam er achter dat je het vrij makkelijk met een extractieproces uit bepaalde planten kunt halen..
dus dat heb ik gedaan. En dat is heel goed gelukt. Mooie witte kristallen. Alleen na het vries proces en het laatste beetje verdampen blijft er een plakkerige substantie achter tussen de kristallen. Ik vertrouw het niet. Ik denk dat het aan de terpentine ligt die ik heb gebruikt. Die is wat vettig denk ik.
Ik had van tevoren testjes gedaan op glasplaatjes en toen bleef er niets achter. Na de extractie nog een test gedaan. En met wat meer terpentine op het glaasje, en nu bleef er wel residu achter. Beetje plakkerig spul wat erachter blijft. Heb nu wasbenzine aangeschaft. En daar mee aanzienlijk minder residu. Kan ik mijn DMT kristallen daar weer in oplossen? Of heeft iemand een beter alternatief of betere methode?

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik al verschillende merken terpentine heb getest. En allemaal laten ze plakkerige substantie achter. Bij wasbenzine is dat heel veel minder. Zeker geen plakkerig zooitje. Wel iets van oli of vettigheid. Maar dat is echt heel weinig. Zijn er meer die hier last van hebben? Of gebruik ik de verkeerde producten??

Chr0nic

Bewuste gebruiker
de plakkerige substantie is ook dmt, en plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. Gewoon alles los schrapen met een scheermesje en dan een re-ex uitvoeren met wasbenzine. Hiermee clean je het product waardoor je het meeste van dat plakkerige spul eruit filtert.. Mits je 100% zeker weet dat je de extractie clean hebt uitgevoerd kun je dat plakkerige spul gewoon laten drogen, choppen tot fijne stukjes en mixen met de rest van je dmt. maar ik raad een re-ex aan van je opbrengst voor de zekerheid. Is een heel simpel proces. google maar re-ex dmt naptha. Mocht je er niet uitkomen mag je mij ook DM'en.. dan leg ik het je wel verder uit.. maar ik zou je gehele dmt opbrengst van de extractie gewoon door een re-ex halen, misschien zelfs 2x.

Mocht ik hiermee de forum regels verbreken biedt ik hierbij alvast mijn excuses aan...

Lucy100

Belezen gebruiker
de plakkerige substantie is ook dmt, en plantenvetten die ook psychoactieve alkeloiden bevatten. Gewoon alles los schrapen met een scheermesje en dan een re-ex uitvoeren met wasbenzine. Hiermee clean je het product waardoor je het meeste van dat plakkerige spul eruit filtert.. Mits je 100% zeker weet dat je de extractie clean hebt uitgevoerd kun je dat plakkerige spul gewoon laten drogen, choppen tot fijne stukjes en mixen met de rest van je dmt. maar ik raad een re-ex aan van je opbrengst voor de zekerheid. Is een heel simpel proces. google maar re-ex dmt naptha. Mocht je er niet uitkomen mag je mij ook DM'en.. dan leg ik het je wel verder uit.. maar ik zou je gehele dmt opbrengst van de extractie gewoon door een re-ex halen, misschien zelfs 2x.

Mocht ik hiermee de forum regels verbreken biedt ik hierbij alvast mijn excuses aan...

nice! Ik kom er straks even op terug. Ben nog volop aan het werk. Bedankt alvast voor je moeite. 😊

Lucy100

Belezen gebruiker
@Chr0nic bedankt voor je reactie! Oké dat had ik ook al gelezen dat dat plakkerige gewoon DMT is. Alleen het blijft een beetje ruiken naar wasbenzine. Dus vertrouwden ik het niet. Ik heb een Re-ex uitgevoerd. En dan blijft het nog steeds een beetje ruiken naar wasbenzine. Maar heel weinig. Ik weet niet of dat bij meer mensen zo is? Ik heb trouwens wel een bovengemiddeld reukvermogen. Dus misschien ben ik wat zeikerig? 😊

Chr0nic

Bewuste gebruiker
ik laat het na re-ex altijd zeker 1 hele dag tot 1,5 dag staan tot ik geen wasbenzine meer ruik. het hoort alleen naar dmt te ruiken.. dus nog langer laten staan denk ik dan.

Bovenaan