Dmt, wat is het nou precies?

Paikea

Belezen gebruiker
Hallo,

zoals je ziet ben ik hier een nieuwe gebruiker. Ik kom hier al een hele tijd, vaak tripreports lezen. Meestal die van gebruikers die LSD of paddo's namen. Nu heb ik een vriend van me hier ook geintroduceerd, een tijdje geleden. Hij wees me na een paar dagen hier wat rond gelezen te hebben, op DMT. Ik ging ook wat tripreports lezen en meestal kom ik er dan wel uit. Maar nu zijn er juist meer vragen bij mij ontstaan en ik dacht; laat ik eens even registreren en direct vragen:

Wat is DMT nou precies?

- Hoe koop ik het/ waar kan ik het kopen?
- Is roken de beste manier om het in te nemen? Of kun je het beter eten/drinken zoals in het topic van 'Bonie'?

Andere vragen omtrent DMT, over de werking en dergelijke, zijn voor mij opzich wel beantwoord na het lezen van enkele topics hier. Natuurlijk kan ik dit makkelijk zeggen als onwetende, dus hou je niet in.

Het lijkt me een prachtige 'drug' om een keer te proberen. Ik heb zelf enkele keren paddo's gehad, en zeer binnenkort de volgende keer. Ik wil DMT dus nog niet heel binnenkort al gaan doen, maar ik ben er nu over aan het denken gezet, dus ik wil wel graag wat meer weten over deze potentieel prachtige drug :P Heb ook al wat rondgekeken op mijn favo erowid.org, maar wilde van de ervaren en wijze gebruikers van DF in mijn eigen taaltje wat goede tips en adviezen lezen :hearteyes: Alvast bedankt.

Mvg.

Tripper

Wijs gebruiker
DMT kun je legaal bij smartshops krijgen in vorm van Ayahuasca, dit is een combo van een MAO remmer en een DMT bevattende plant. Ook kun je het in de vorm van zaad krijgen in de smartshop, dit heet Yopo. Yopo moet je fijnmalen en snuiven. DMT in cristalvorm is illegaal. DMT in cristalvorm moet je roken of in combo met een MAOi oraal nemen.

De combo met een MAOi duurd ongeveer 5uur
Een DMT hit werkt tussen de 10 en 30min

Tripper

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
DMT is een stuk krachtiger als paddo's

Ik denk dat het moeilijk te zeggen is wat heftiger is. Alle halluciogenen zijn heftig in meerdere maten. Ik ben hard op alle soorten gegaan.

Paikea

Belezen gebruiker
Tripper zei:
DMT kun je legaal bij smartshops krijgen in vorm van Ayahuasca, dit is een combo van een MAO remmer en een DMT bevattende plant. Ook kun je het in de vorm van zaad krijgen in de smartshop, dit heet Yopo. Yopo moet je fijnmalen en snuiven. DMT in cristalvorm is illegaal. DMT in cristalvorm moet je roken of in combo met een MAOi oraal nemen.

De combo met een MAOi duurd ongeveer 5uur
Een DMT hit werkt tussen de 10 en 30min

DMT roken is beter/meer aan te raden dan ayahuasca? Althans die indruk krijg ik. Natuurlijk is dat dan weer illegaal hè :P

wat is een MAOi? Is die 'i' erachter gewoon een typfoutje?

Is dit een manier om DMT kristallen te krijgen? zie http://psilocyber.awardspace.com/index. ... 2&Itemid=2

Mvg.

Tripper

Wijs gebruiker
MAO staat voor: Monoamine oxidase. Deze enzymen zitten in je lichaam en gaan de werking van DMT tegen. MAOi staat voor : Monoamine oxidase inhibitor. Deze verhinderd de werking
Wat eigenlijk hetzelfde is als MAO remmer, wat gewoon duidelijker is

http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51

En ja dat is een manier om te extracten. begin er niet aan, want dat is levensgevaarlijk ivm brand.

Paikea

Belezen gebruiker
Kristallen krijgen is dus gewoon een kwestie van de juiste contacten? gezien de legale status ervan. Het komt over alsof het roken ervan vele malen intenser/sterker is dan in ayahuasca. Is dat ook zo, op het tijdsbestek na?

Verder bedankt voor al je info
:)

Tripper

Wijs gebruiker
Paikea zei:
Kristallen krijgen is dus gewoon een kwestie van de juiste contacten? gezien de legale status ervan. Het komt over alsof het roken ervan vele malen intenser/sterker is dan in ayahuasca. Is dat ook zo, op het tijdsbestek na?

Verder bedankt voor al je info
:)

Nee, dat is niet zo. Op Ayahuasca kun je ook erg hard gaan. Allen voelt het harder met een hit om dat de piek heel snel komt (binnen40 sec)

Paikea

Belezen gebruiker
De meeste DMT liefhebbers hier op DF, hebben zij het over DMT kristallen over het algemeen of wordt hier ook meer de ayahuasca 'variant' gebruikt? Een vraag aan iedereen, niet zozeer 'tripper' alleen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
dmt kan je niet vergelijken met paddo's

het is anders, maar toch wel en hallucinogeen.

net als speed en mdma, je word van beiden actief maar het werktallebei anders.

Tripper

Wijs gebruiker
Paikea zei:
De meeste DMT liefhebbers hier op DF, hebben zij het over DMT kristallen over het algemeen of wordt hier ook meer de ayahuasca 'variant' gebruikt? Een vraag aan iedereen, niet zozeer 'tripper' alleen.

Hier op DF is het Roken van cristallen of oraal nemen van de Ayahuasca.

Hebben ze het over DMT dan bedoelen ze daarnee het roken van de cristallen.
Hebben ze het over Ayahuasca dan hebben ze het daar over..

U don't look for DMT, DMT will find u..

Daniel

Experimenterende gebruiker
kijk wel uit hiermee, ik zou vooral de eerste keer 40% nemen van de ayahuasca nemen die je normaal zou nemen.
Want het is hartstikke leuk, maar ik vind het persoonlijk veel intenser dan paddos, er komt ook tijdens een trip heel vaak angst naar boven, dit kan heel eng zijn. Ook kan de sterkte van de trip je enorm verrassen.
En het is trouwens onweis vies, dus maak ALTIJD meer dan je nodig hebt, de kans dat je moet kotsen of een van je vrienden is best groot, zo heb je nog een beetje om het dan nog een keer te proberen.
Over het roken van DMT heb ik te weinig ervaring om er iets van te kunnen zeggen...

Shroomfan

Belezen gebruiker
Ik wil dolgraag DMT proberen. Ik heb al veel ervaring met hoge doses paddo's. Maar eerlijk gezegd zie ik een beetje tegen de misselijkheid en het kotsen op die gepaard gaat met ayahuasca.
Ik rook niet , dus ik weet niet of het roken van DMT-kristallen gaat lukken...
Kan iemand misschien verder wat tips geven van hoe tewerk te gaan?
Of is LSD misschien interessanter in mijn geval?

Bovenaan