DMT

Tripper

Wijs gebruiker
Ik geloof echt dat de dimensies waar je komt met DMT en Mescaline wel degelijk realiteit zijn. Het zou ook niet raar zijn dat er multi dimensions zouden zijn, maar dat het allemaal zo complex in elkaar zit, had ik niet verwacht. Hoe de entiteiten op je reageren is echt bizar. Ik denk dat iedreen wil weten hoe complex het allemaal is. Ik raad het de meeste mensen aan die normaal functioneren. Ook al zou je een bad trip krijgen, het is zo weer voorbij. Iemand btw wel eens een bad trip op DMT gehad? Ik niet. Als het een aantal keer goed gaat is de kans klein dat je er een krijgt, denk ik.

I love DMT

edit: Dit was een reply op iets, met mijn stomme kop iets bovenin ingevuld.. sry

Mr.rhythm

Experimenterende gebruiker
ik ben er wel echt ontzettend nieuwsgierig naar, nu 3 maal paddo's genomen, laatste keer behoorlijk bad gegaan, maar wat je zegt, een enorme leerzame ervaring erbij ookal dacht ik dat dood was en heb me nog nooit zo kut gevoeld. soms moet je gewoon leren van enorm kutte ervaringen, die horen erbij, en na ze meegemaakt te hebben, ben je er minder angstig voor, en ik denk dat je ze vooral krijgt door de angst zelf.
DMT wacht ik voorlopig nog even mee, ik wil eerst nog aantal keer de magische paddestoeltjes ervaren, dan richting de lsd, als ik daar beetje ervaren mee ben zal zeker de DMT volgen. :mrgreen: :rolleyes:
en ik heb nog tijd zat met mn 16 jarige leeftijd dus ik geef het zijn tijd, ik ben er gewoon weg nu nog niet klaar voor denk k.

over die verschillende dimensies en dat het realiteit is ben ik het zeker eens, en dat je droomwereld die je eigenlijk in wakkere status ervaart in een trip als je hoofd nog wakker en helder erbij is kom je gewoon een stuk verder en meer te weten over die wereld.
ik ben benieuwd of de mens ooit het geheel zal kunnen ervaren, in levende status, laten we het hopen :)

Mr.Rhythm

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Wat ik geloof is dat dmt en mescaline een poort tussen je bewustzijn en je onbewustwijn opent, net zoals dromen dat doen
de drugs kan natuurlijk niet voor zichzelf denken, en wat ik vaak heb ervaren is dat het gene wat je beleefd een boodschap van je onbewustzijn is, en zo gebruik ik dit soort drugs, gewoon puur om er zelf van te leren en in een mooie harmonie met mezelf te komen :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een tv met antenne ontvangt beeld en geluid die voor het blote oog onzichtbaar zijn, door de juiste frequentie om te zetten, kan je tv kijken.

DMT kan er voor zorgen dat je hersenen een andere frequentie kunnen waarnemen, je ziet dus dingen die je met het "normale oog" niet ziet. :wink:

maja, dit is mijn theorie erover( erg beknopte versie)

jcutter

Badass junkie
Ik heb het 1 keer gerookt en ik scheet hem 1000 kleuren. Binnenkort ga ik er wat vaker mee aan de gang, want dit is toch meer mijn drug; beter dan lsd vind ik zelf. Wat ik kreeg te zien is puur de werking van je hersens, maar nu wil ik eens dieper gaan reizen en entiteiten ontmoeten, want die zitten volgens mij niet in je hersens :P Ik zou graag een biologische verklaring hierover willen krijgen. De werking van DMT en wat dat nou is wat je te zien krijgt. Dit is een aanrader voor mensen die verder willen dan lsd en salvia :wave: En mystieke ervaringen willen mee maken!

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik denk van niet. Hersenen zijn zeer complex en tot ongelooflijk veel in staat. Dat is ook de reden waarom drugs zo leuk is: de complexiteit van de hersenen zorgt voor al die mooie effecten :)

pythregius

Bewuste gebruiker
Dmt laat in mijn ogen je hersen achter en je komt op je pure ziel of iets dergelijks uit, die ziel kan dan ook aardig nar de klote gaat en de ultieme trips is daar de core van te vinden, stukje verder dan een breaktrough dus.

ook vind ik dmt op lager dan 30 - 40 mg een beetje recreatief, je blijft in je lichaam ookal kan die behoorlijk raar voelen, en je merkt meestal nog dat je adem haalt, heb lol gehad aan zulke tripjes maar vind het ook onrespectvol daar is dit middel niet voor bedoeld, dmt moet je een tijd laten verwerken en in mijn ogen gebruiken wanneer je niet meer met de vorige ervaring stoeit, je sult minimaal 40 - 50 mg moeten nemen, en het macht best doodseng zijn je mag sterven dat hoort erbij.

Dmt is geen grap weet wat je gebruikt je hebt werkelijk geen voorstelling van het goedje, zelfs niet als ervaren tripper, die snappen de boel nuchter zelf nog nouwelijks.

greetz

Bovenaan