DMT

ik vroeg me af...

na een tijdje geleden een hit dmt gehad te hebben vroeg ik me af wat een goede hit is? Ik voelde me in een bol komen maar meer dan dat was het ook niet. volgens 'uit je bol' moet ik elven en shit tegenkomen, dit is natuurlijk met een hoop zout te nemen, maar toch...

wie kan me uitleggen wat ik de volgende keer goed moet doen of wat ik de vorige keer vergeten ben. het is gedaan met een rietje, alufolie en een aansteker, chinezen heet dit als ik me niet vergis. jammer van het spul maar ik voelde dus weinig.

is het spul duur? ik heb het gekregen en weet dus niks over verkoopprijzen en andere zaken, wie kan me vertellen of het zoiezo in omloop is en/of het makkelijk verkrijgbaar is. uit je bol heeft me toch nieuwsgierig gemaakt en ben dus ook op zoek naar een 2de goeie keer dmt.

oja ik ben nieuw hier en volgens mij schrijf ik volgens de regels van het forum, zo niet dan hoor ik het denk ik snel genoeg. alvast bedankt voor de info en reacties.

en misschien kun je je eigen ervaring vertellen aangezien ik wel benieuwd ben naar de uitwerking.

Wacky

Badass junkie
Het spul kost 80 tot 160 euro per gram, afhankelijk of je een relaxte hippie of commerciele dealer getroffen hebt. Vragen over de verkrijgbaarheid gaat eigenlijk net over het randje van wat we toestaan hier op het forum.

Een hit is 20 tot 60 mg.

Veel mensen hebben aardig wat pogingen nodig om het goed voor elkaar te krijgen, Je moet het goed verdampen zonder te verbranden, en gelijk goed zien te inhaleren en binnenhouden. een goede pijp en aansteker is wel een belangrijk begin. Om echt ver te gaan kun je 2 of 3 keer diep inhaleren.

Zelf heb ik niet genoeg ervaring om je te vertellen wat je moet zien.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vroeger eigenlijk veel te veel dmt gerookt en heb ook zo beetje alle manieren geprobeerd om te kijken wat nou het beste werkt.

Voor mij werkt het beste een puurpijpje met een lange dunne staaf waardoor het wat minder heet is en dat er lekker veel vacuum heeft, zo krijg je namelijk héél veel binnen.

Het beste kan je onderin as doen, dan de dmt en dan weer een laagje as zodat de dmt niet verbrand want dan schijnt de dmt kapot te gaan (merk zelf geen verschil eerlijk gezegd). Dan helemaal uitademen, vlam erboven en dan heel langzaam inhaleren want de rook komt wel en zo krijg je veel binnen.

Dmt is exclusief en ook behoorlijk prijzig (100-200 euro per gram = 20 sterke dossisen en 40 minder sterke). Het is heel makkelijk zelf te maken, maar daar ga ik je niet in helpen (google is je vriend).

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De kosten om een gram te maken bedragen zo'n 25 euro en twee uur tijd (wel veel wachttijd).

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of deze vraag al is beantwoord, maar ik kon het iig niet vinden.
Ik wil graag een keer DMT proberen en ik las hier dat het het beste is om het met een lange dunne pijp te doen. Ik heb zelf een glazen pijp van 30 cm, ik vraag me af of deze goed is om ervoor te gebruiken of dat ik juist de hele DMT-ervaring verpest. Ook heb ik een bong, maar is dan de kans om de DMT te verbranden groter of kan ik deze ook gebruiken?

Ik heb geen idee hoe ik aan DMT kom, maar ik ga nog maar even zoeken naar hoe je het zelf maakt dan. Maar volgens mij ga ik dat toch helemaal verprutsen! :grin:

Bovenaan