DMT

flippertje

Newbie
Hoi iedereen!

Ik wil binnenkort wellicht DMT gaan gebruiken, maar zit nog wel met wat vragen. Om deze vragen te ondersteunen zal ik wat (hopelijk korte haha) achtergrondinformatie geven. Ik ben qua psychedelica bekend met truffels en 2cb. met 2cb heb ik nog nooit problemen gehad, maar met truffels ben ik wel kort 5 minuten in een hele heftige bad trip beland, die gevoelsmatig uren leek te duren. Als ik daarop terug kijk denk ik dat voor mij het engste is dat ik bij de truffels aan de ene kant normaal was, maar aan de andere kant er zo enorm veel in mijn hoofd omging dat ik naar 2 werelden werd toegetrokken, overal tussen in viel en daardoor ook niet aan van deze 'wereldjes' kon vastpakken, want ik zweefde tussen deze eilandjes/wereldjes in. Nu weet ik dat DMT een sterker hallucinogeen is, maar ik denk dat ik hier minder van in paniek raak omdat ik het idee heb dat je bewustzijn bij DMT zodanig verstoord is dat je geen onderscheid kan maken tussen het 'zijn van wat je normaal bent' en het zijn van wat je bent tijdens DMT gebruik' omdat je in zo een andere wereld bent (ten opzichte van truffels, waarbij ik een dualistisch gevoel had) denk ik dat ik daarom ook niet dwangmatig op zoek ga naar de 'normale' wereld, simpelweg omdat ik die dan niet denk te ervaren en daarom DMT ook beter over mijzelf heen kan laten komen. Welnu, heb ik nog nooit DMT gebruikt dus ik vraag me af of er (ervaren) DMT trippers wat licht op mijn vraag kunnen schijnen, en dan met name het verschil in de beleving van hoe DMT inwerkt op wat je voelt (en of de heftigheid dus ook moeilijker onder controle te kunnen krijgen) dan truffels is. (Ik had een enorm sterke visuele trip op truffels) Bedankt!

Fool

Badass junkie
DMT is zo heftig dat je er juist flink van in paniek kan raken, helemaal dankzij de headspace.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
helemaal dankzij de headspace.
Maar ik vind gek genoeg de headspace op DMT juist veel minder intens dan op truffels bijvoorbeeld.

Het aparte aan DMT vind ik altijd dat ik visueel en lichamelijk echt getransporteerd wordt naar een andere wereld, maar dat ik mentaal nog redelijk hetzelfde blijf.

Het is zeker niet zo dat DMT geen headspace heeft hoor, maar heel anders dan andere psychedelica vind ik.

Bovenaan