Hoi
@Kolibritje ,
Van harte welkom op het forum! De meeste mensen gebruiken hun echte naam niet op dit forum. Ik heb voor de zekerheid even je echte naam verwijderd. Misschien heb je namelijk onder invloed je echte naam gebruikt en wens je deze eigenlijk helemaal niet in het openbaar te hebben.
Het is uiteraard niet verboden om je echte naam te gebruiken op dit forum. Wil je dus alsnog bewust je echte naam plaatsen dan mag dat.
On topic:
Hoeveel mg je in je pijpje moet doen hangt van heel veel factoren af.
- Heb je al ervaring met andere tripmiddelen? Zo niet dan zou ik sowieso overwegen of je niet met een "rustiger" middel wilt beginnen dan met DMT.
- Naar wat voor ervaring ben je op zoek?
- Heb je een veilige setting met een tripsitter? Dat is wel echt aan te raden bij DMT... als is het maar om je pijpje over te nemen.
- Ik heb zelf nog maar 2 maal DMT gerookt. 1 keer op 40 en 1 keer op 50mg. Ik had daarvoor wel al een paar keer changa gerookt om alvast te wennen aan het gevoel van DMT. Voor een eerste keer kun je voorzichtig beginnen met 20mg bijvoorbeeld en dan langzaam opbouwen. Veel zal ook afhangen van je rooktechniek en of je door durft te roken als het effect opkomt.
Hou je ons op de hoogte?
P.S. Ik heb je post even naar het juiste subforum verplaatst.