DMXE - Nieuwe Dissociative

Voltobro

Newbie
Er is een nieuwe dissociative RC op de markt die bedoeld is zo goed als 1:1 op MXE te lijken, iemand enige ervaringen al hiermee? De eerste paar Nederlandse verkopers hebben hem nu en ik ben benieuwd naar ervaringen.

Vchip

Badass junkie
Zoek je behoefte aan spanning & sensatie in andere dingen...

Verder zou ik jmths en reddit in de gaten houden.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Verder zou ik jmths en reddit in de gaten houden.
Deze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. 😭😭😭😭😭

Ik zal morgen weer geld voor eten en drinken rationeren en de straat op gaan en mensen bedelen voor meer geld ter behoeve van MXE analogen, liefde voor de mensheid en verrijking van de wereld. 😓😓😓😓😓

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Zat eens te kijken, maar het is erg duur. Wacht wel tot er meer bekend is, hopelijk wordt het dan ook normaal geprijsd.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Er staan al opvallend veel rapporten op reddit, zeker voor hoe plotseling en kort geleden het uit kwam. Meer commotie dan bij MXPr en MXiPr. Alleen nog positieve reacties gelezen, zelfs mensen die beweerde dat het echt enorm op MXE leek. Ik vond zelf MXPr en MXiPr ook al super nice.

Niet zo goed als O-PCE waarschijnlijk, maar het is onderhand al duidelijk hoe fan sommige hier van zijn hahaha.

cutepool

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk wel. Het kan ook zo zijn dat ze maar een kleine batch hebben geproduceerd of dat ze gewoon goede geld willen maken omdat ze op MXE lijkt.
Ik krijg mijn DMXE en DCK morgen binnen 😈😈😈 dan ga ik dus niet flink gebruiken, maar netjes en met mate :) Heeft iemand het gevaped? DCK in een liquid werkt prima, waarschijnlijk ga ik ook een met DMXE maken. 🤯😨😰😱🚨🚑🤷🏼‍♂️

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb mijn DMXE binnen. Ik heb een klein beetje van de sleutel gesnoven en ik voel een lichte diso head space, vergelijkbaar met die van MXE. Ik voel me euforisch en blij en de kleuren zijn versterkt. Ik heb nog een beetje wiet gerookt en wiet werkt sterker dan normaal.

cutepool

Bewuste gebruiker
40mg werkte net zo goed als 10mg. Alleen wat meer "muts" op mijn hoofd.
22:17
Kut. 😁
Eerst (na de 40mg rond 17) 10mg DCK+20mg DMXE oraal ingenomen. Was lekker muaaaawu. Na 40 minuten dacht ik van oke he, hier is de piek ff bijnemen. Toen nog 10mg+10mg gedaan (oraal) en kwartier later was het suuuuuuper sterk. Het zou geweldig zijn als ik een duistere serie niet aan het kijken was watwstwat

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb de rest van die 0,5g DMXE opgesnoven. Ik heb eerst een lijn 4cm lang en 0,6cm breed gesnoven en ik voelde sterkere, MXE-like euforische kleurrijke dissociatie, ik had een beetje moeite met lopen :P Daarna heb ik 2x zo grote lijn gesnoven en ik ben terechtgekomen in een staat dicht bij DMXE-hole. Ik was helemaal met mijn bed in de ruimte aan het vliegen. Ik voelde me verbonden met de helaal en ik had kleurrijke CEV’s. Ik had kristallen-achtige CEV’s en met gesloten ogen zag ik als normaal of ik kon teleporteren tot verschillende plekken. Verder in de nacht heb ik de rest opgesnoven in circa 3 lijnen, 3 vergelijkbare trippen gehad. De laatste 2 trippen waren wat zwakker vanwege de opgebouwde tolerantie. De dag erna voelde ik me gereset en ik had antidepressieve effect. Ik heb dat nog een keer besteld en ik wacht op het pakketje.

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb het een tweede keer besteld, ook 0,5 g. Na het nemen van het streepje van 5 cm x 0,6 cm, heb ik DMXE-hole ervaren. Ik zou Hole in twee woorden omschrijven, het gewetensonderzoek :grin: Gevoelens natuurlijk MXE-achtig maar to the point. Toen het binnenkwam, wervelde alles, mijn kamer was mijn hele universum, ik vloog door de ruimte, kleurrijk. Na een tijdje had ik een totale egodood, ik wist niet wie ik was, waar en waarvoor. Toen kwam mijn ziel uit mijn lichaam en ging naar het vagevuur (ik ben een atheïst, hoe meer het me verbaasde) en mijn zonden werden genoemd en gewogen, zoiets als het hart wegen uit de Egyptische mythologie. Een rechtbank besloot dat hij geschikt was voor de hemel en mijn ziel ging naar de hemel. Hiervoor natuurlijk prachtige kleurrijke visuals en vliegende tunnels door de ruimte. Toen ik uit het gat kwam, was het alsof je naar de oppervlakte zweefde, ik voelde me zo gezuiverd na deze ervaring. Ik heb ook andere doses geprobeerd, maar ik heb de effecten van kleinere doses al beschreven. Ik moest dit gat beschrijven, ik heb zo'n gat al lang niet meer meegemaakt. Ik heb ook deze stof P.O. geprobeerd, zonder enig speciaal verschil voor mij. Ik probeerde het ook te roken, maar het was geen goed idee, ik kotste :grin: Over het algemeen is de stof super tof, het antidepressieve effect treedt bij mij na DMXE met een vertraging op, het komt waarschijnlijk door het wrijven van serotoninereceptoren. Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.

benzzzy

Badass junkie
Deze zwerver heeft al meer dan twee jaar geen inkomen en dus helemaal geen geld voor al die prachtige MXE analogen die de laatste tijd dit universum in vloeien. 😭😭😭😭😭

Ik zal morgen weer geld voor eten en drinken rationeren en de straat op gaan en mensen bedelen voor meer geld ter behoeve van MXE analogen, liefde voor de mensheid en verrijking van de wereld. 😓😓😓😓😓
RIP jmths we zullen je missen

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
@De Apotheker

Met serotonine diso bedoel ik een dissociatieve, die ook op serotonine receptoren werkt.
Dankjewel.
vanwege de nmda receptor?
want dat is de enige link die ik potentieel met serotonine kan vinden.
klinkt niet aannemelijk

edit:

ik zie alleen bij mxe/methoxetamine serotonine reuptake inhibitation.

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
@De Apotheker

vanwege de nmda receptor?
want dat is de enige link die ik potentieel met serotonine kan vinden.
klinkt niet aannemelijk

edit:

ik zie alleen bij mxe/methoxetamine serotonine reuptake inhibitation.
Ja dat is wat ik bedoelde met die serotonine disso, nast de NMDA-receptor agonisme.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Kan niet wachten om dit stofje te proberen! Maatje van mij heeft het besteld en volgendeweek vrijdag samen proberen :grin:

Bovenaan