Ik heb het een tweede keer besteld, ook 0,5 g. Na het nemen van het streepje van 5 cm x 0,6 cm, heb ik DMXE-hole ervaren. Ik zou Hole in twee woorden omschrijven, het gewetensonderzoek

Gevoelens natuurlijk MXE-achtig maar to the point. Toen het binnenkwam, wervelde alles, mijn kamer was mijn hele universum, ik vloog door de ruimte, kleurrijk. Na een tijdje had ik een totale egodood, ik wist niet wie ik was, waar en waarvoor. Toen kwam mijn ziel uit mijn lichaam en ging naar het vagevuur (ik ben een atheïst, hoe meer het me verbaasde) en mijn zonden werden genoemd en gewogen, zoiets als het hart wegen uit de Egyptische mythologie. Een rechtbank besloot dat hij geschikt was voor de hemel en mijn ziel ging naar de hemel. Hiervoor natuurlijk prachtige kleurrijke visuals en vliegende tunnels door de ruimte. Toen ik uit het gat kwam, was het alsof je naar de oppervlakte zweefde, ik voelde me zo gezuiverd na deze ervaring. Ik heb ook andere doses geprobeerd, maar ik heb de effecten van kleinere doses al beschreven. Ik moest dit gat beschrijven, ik heb zo'n gat al lang niet meer meegemaakt. Ik heb ook deze stof P.O. geprobeerd, zonder enig speciaal verschil voor mij. Ik probeerde het ook te roken, maar het was geen goed idee, ik kotste

Over het algemeen is de stof super tof, het antidepressieve effect treedt bij mij na DMXE met een vertraging op, het komt waarschijnlijk door het wrijven van serotoninereceptoren. Ik ben altijd meer vatbaar voor een neerslachtig humeur na serotoninedyso de volgende dag, maar er moet een stimulans voor zijn. Na niet-serotonine dyso heb ik dat niet.