DOB 2 capsule's

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet niet echt waaronder de drug DOB categoriseerd, dus heb ik dit topic onder de verzamelnaam geplaats.

Ik heb hier thuis 2 capsules met DOB erin zitten, ze liggen er al een tijdje. Heeft iemand ervaring met DOB/ weet iemand er meer over?
Ik heb gezocht maar de informatie die ik vind is oppervlakkig of tegenstrijdig.

Bedankt! :wave:
Oh, in de capsule's zit poeder / kristalachtige substantie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
TimeKiller zei:

Natuurlijk heb ik erowid al bekeken, maar ik had gehoord dat de betrouwbaarheid van die site nogal wat te wensen over laat. Ook staan er op andere sites nogal wat tegenstrijdigheden in vergelijking met Erowid, zie mijn eerste post van dit topic

Ik heb gezocht maar de informatie die ik vind is oppervlakkig of tegenstrijdig.

azgaza

Badass junkie
Ooohh leuk! Wel eens over gelezen; ik zou het zeker nemen als ik het had, denk ik, maarja ik ken geeneens dealers dus dat geluk zal ik niet zo snel hebben.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
schijnbaar is het veel heftiger dan LSD en zelfs heftiger dan 2 CB,
maar heb het nog niet gedaan, heb psycho_chrono er wel opgezien en dat zag er echt heftig uit, die was flink aant trippen volgens mij whaha
dus nu wil ik dat uiteraard ook zo snel mogelijk doen :hearteyes:

zommes

Badass junkie
Modzever: DOB is illegaal, dus ik heb de posts eruit gehaald waarbij jullie dat niet in acht namen. Hou daar rekening mee aub.

Zelf nog nooit geprobeerd of de moeite genomen om het in mijn bezit te krijgen. Wat ik er van heb gehoord is dat het meer weg heeft van 2c-b dan van LSD en dan is mijn interesse al verdwenen.

Bovenaan