DOC ervaringen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Helaas nog niet, maar aangezien ik het al in huis heb ga ik deze ook even volgen.

Bobsacamano

Badass junkie
Heftig :xtc:

Total Duration : 8 - 20 hrs
Onset : 20 - 90 minutes
Initial effects : 1 - 2 hours
Peak : 8 - 12 hours
Coming down : 1 - 3 hours
After effects : 2 - 4 hours

Psychedelibee zei:
Helaas nog niet, maar aangezien ik het al in huis heb ga ik deze ook even volgen.

naturelover

Experimenterende gebruiker
naturelover zei:
Iemand ervaring met dit middeltje?

Dit weekend gedaan. Met z'n tweeën, allebei 3 mg genomen. Naar de supermarkt gelopen voor wat eten en drinken, waar de DOC begon te werken. Na een half uur de eerste effecten, dit kan een beetje ongemakkelijk voelen.
Na 1,5 uur was het effect op z'n hoogst; veranderde beleving van eigen lichaam en omgeving. Alles in de kamer vibreerde en had een mooie, kleurrijke gloed over zich heen. Nauwelijks nog last van lichamelijke ongemakken. Lichte euforie en versnelde hartslag, zoals bij 2c-tjes ook het geval is.
Veel gepraat, muziek geluisterd, inwaards getript en gelachen.
Uiteindelijk hield de piek enkele uren aan en liep de trip langzaam in plateaus af in sterkte. Rond 14 uur na inname was de DOC afgezwakt naar een mellow gevoel en nagenoeg alle visuals verdwenen. Op dat punt zijn we gaan slapen. Ik werd de volgende ochtend wakker met een licht opgewekt gevoel, wat nog de hele middag bleef aanhouden.

:hulde: mooi middel :hulde:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De duur en heftigheid die je beschrijft vallen me erg mee eigenlijk. Vooral ook dat je na 14 uur al kon slapen, had eerlijk gezegd verwacht dat dit al snel richting de 20 uur zou gaan. Bij mij duurt het bij LSD namelijk ook al vaak zo'n 15 uur voor ik kan slapen.

Trip reportje?

naturelover

Het viel mij ook mee qua tripduur. Zal ook wel per persoon verschillen wanneer ze precies kunnen gaan slapen. Bij een dosis LSD kan ik meestal wel 12/13 uur gaan slapen.
Tripreport komt er niet deze keer. Maar als er vragen zijn, zal ik ze beantwoorden :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou die heb ik zeker. Met welke middelen die je al gebruikt heb vond je het het meest te vergelijken? Met de 2ctjes zoals je ergens eerder noemde? Of is dit toch wel duidelijk een klasse opzich?

En hoe vond je de heftigheid? Had je het idee ook nog wel een hogere dosis te kunnen nemen de volgende keer of was dit wel even genoeg?

naturelover

DOC is wel een klasse apart.
Wel vond ik het 't meest te vergelijken met 2c-tjes en een beetje op LSD of AL-LAD. De kleurveranderingen bij LSD is wel wat sterker aanwezig. Ik merkte dat mijn beeld een beetje zoemde; de afbakening van het gezicht van mijn tripgenoot leek te 'trillen'. De mood-liftende eigenschappen van DOC doen het meest denken aan die van 2c-achtigen.

Wat betreft heftigheid, denk ik dat ik wel een wat hogere dosis zou kunnen proberen. Ik denk dan aan ongeveer 3.5-4.5 mg. Voor de eerste keer zou ik aanraden rond de 2 à 3 mg te gaan zitten - de effecten zijn dan al vrij sterk en de body load is erg merkbaar. Misselijkheid en een lichte hoofdpijn kunnen in het begin optreden. Bij mij ebte dit na zo'n 30 minuten weg. Daarna geen last meer van gehad :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt goed! Ik ben ook erg geïnteresseerd in de DOx, maar ga de eerste keer zeker rustig beginnen. Ik ben erg benieuwd hoe hallucinogene amfetamine aanvoelt, kan me zo voorstellen dat het allemaal iets geforceerder overkomt dan de overige chemische klassen. Maargoed dat is ook alleen maar gebaseerd op mijn ervaring speed en mdma.

lbug7575

Newbie
Uiteindelijk hield de piek enkele uren aan en liep de trip langzaam in plateaus af in sterkte. Rond 14 uur na inname was de DOC afgezwakt naar een mellow gevoel en nagenoeg alle visuals verdwenen. Op dat punt zijn we gaan slapen. Ik werd de volgende ochtend wakker met een licht opgewekt gevoel, wat nog de hele middag bleef aanhouden.

Bovenaan