Buu
Wijs gebruiker
Komende zaterdag is Supremacy en ik ben van plan om daar 2,5mg DOC te proberen. Ik heb nog geen ervaring met DOC maar zo te lezen valt 2,5mg prima te handelen. Echter ben ik er een beetje bang voor dat het wellicht net wat te weinig is dus zat ik te denken om wat 4-FA of amfetamine mee te nemen. Echter heb ik geen idee of de 4-FA überhaupt wat gaat doen na de DOC. Andere mogelijkheid is 6-APB, is dit een optie? Ik ben bang dat ik het op de DOC alleen niet de hele nacht uithoud wat betreft energie.
Ik ga met partyvervoer en het zal een lange terugreis worden, gok dat merendeel aan de ket gaat op de terugweg. Afgelopen week voor het eerst 3-meo-pcp gedaan op 8 milligram waar ik bijzonder weinig van merkte in combinatie met 2-CB. Wel erg conservatief gedoseerd. Wat zou eventueel een goeie orale dosering zijn zonder extreme verlamming/dissociatie. DOC + 3-meo-pcp moet geen probleem zijn verder zover ik gelezen heb.
Ik ga met partyvervoer en het zal een lange terugreis worden, gok dat merendeel aan de ket gaat op de terugweg. Afgelopen week voor het eerst 3-meo-pcp gedaan op 8 milligram waar ik bijzonder weinig van merkte in combinatie met 2-CB. Wel erg conservatief gedoseerd. Wat zou eventueel een goeie orale dosering zijn zonder extreme verlamming/dissociatie. DOC + 3-meo-pcp moet geen probleem zijn verder zover ik gelezen heb.