dodelijke pil?

Dags

Bewuste gebruiker
Volksgezondheid waarschuwt voor bijzonder gevaarlijk drugtablet

BRUSSEL - De Federale Overheidsdienst (FOD) Volksgezondheid heeft een drugtablet afkomstig uit de provincie Namen onderschept met een te hoge gehalte MDMA. Het gebruik van zo'n tablet kan leiden tot de dood, waarschuwt Volksgezondheid.

Volksgezondheid werd gisteren op de hoogte gebracht van de analyseresultaten van een tablet met een hoge dosis MDMA, afkomstig uit de provincie Namen. MDMA is een product dat gebruikt wordt om de gevaarlijke drug PMA aan te maken.

De bewuste tablet is driehoekig, heeft een blauwturkooizen kleur, logo 'Mitsubishi' en heeft een gemiddelde dikte van 3,94 mm en een gemiddeld gewicht van 328,6 mg. ,,Het gehalte MDMA gevonden in de tablet is hoog en het gebruik van dergelijke tablet zou tot de dood kunnen leiden of tot ernstige gezondheidsproblemen zoals stuipen, hoge lichaamstemperatuur en coma'', zegt Volksgezondheid.

De FOD waarschuwt dat het gebruik van illegale drugs altijd gevaarlijk is. ,,Een bepaalde vorm, kleur, logo of naam is nooit een garantie voor de samenstelling. Het is zelfs mogelijk dat twee pillen die er hetzelfde uitzien, een totaal verschillende samenstelling hebben. Druggebruikers kunnen dus niet weten wat ze nemen'', luidt het in een mededeling van Volksgezondheid.

nou ik denk dat sommigen hier die pil wel herkennen :P

boy

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Drugs legaliseren = professionele productie = toezicht = nooit meer gedonder met foute pillen

+ ineenstorting van de zwarte markt + veel duurdere pillen + ...

Anyway, deze zijn al maanden verdwenen van de markt.

Dags

Bewuste gebruiker
hehe ik vond het ook een vaag verhaal. Zeker aangezien de meeste geburikers wel eens een mitsu hebben genomen. Klas ook dat er een mitsu was getest met mCCP ofzo erin(ben vergeten hoe die sh1t heet), maar iig dus dat spul waar je misselijk enzo van wordt en wat in die regenboogpillen zat

zommes

Badass junkie
Regenboogjes.. ja daar heb ik wel een soort van traumatische doch grappige ervaring mee gehad.

A

Anonymous

Gast
Dags zei:
hehe ik vond het ook een vaag verhaal. Zeker aangezien de meeste geburikers wel eens een mitsu hebben genomen. Klas ook dat er een mitsu was getest met mCCP ofzo erin(ben vergeten hoe die sh1t heet), maar iig dus dat spul waar je misselijk enzo van wordt en wat in die regenboogpillen zat

je kan ook misselijk worden van mdma. Als ze dat bericht van jou lezen en vervolgens misselijk worden komen er zekerste weten misverstanden.
mCPP(juiste spelling) zijn piperazines, gewoon rommel.

caatje

Badass junkie
Dags zei:
De bewuste tablet is driehoekig, heeft een blauwturkooizen kleur, logo 'Mitsubishi' en heeft een gemiddelde dikte van 3,94 mm en een gemiddeld gewicht van 328,6 mg. ,,Het gehalte MDMA gevonden in de tablet is hoog en het gebruik van dergelijke tablet zou tot de dood kunnen leiden of tot ernstige gezondheidsproblemen zoals stuipen, hoge lichaamstemperatuur en coma'', zegt Volksgezondheid.

nou ik denk dat sommigen hier die pil wel herkennen :P

Zijn ze een beetje laat mee, ik kan ze niet meer aankomen en de voorraad die ik had van deze omschreven pil is ook al lang en breed in mn buik verdwenen. :( :grin:

A

Anonymous

Gast
Haha, en volgens gebruikers is dit juist de legendarische pil.

zommes

Badass junkie
BobG zei:
Haha, en volgens gebruikers is dit juist de legendarische pil.

Ik dacht het niet.

Hij is te groot, zit teveel pep in en de werking komt met golven... Vond het eigenlijk maar een kutpil, al helemaal voor de prijs die sommige gekken ervoor vroegen.

Bovenaan