tip als je de volgende keer weer gaat kwkeen in dit soort potjes ( turf potjes meen ik ??? am i right ?? ) leg je zaden eerst tussen natte watte of keukenpaier ... ik gebruik van dat duurder toillet papier !!! daar zitten van die lucht dingen in ( zou niet weten wat voor naam ik het geven moet :P ) maar oged daar zit veel meer lucht tussen
als je goed zaad hebt zullen binnen 3 dagen de worteltjes zichtbaar zijn !!! bij autoflowering soorten waar dus lowryder gene in verwerkt zitten kan dit oplopen tot 7 dagen omdat deze gewoon weg moeilijker ontkiemen ..
eenmaal worteltjes zichtbaar van een millimeter of 3 tot 5 kun je ze de LICHT!!!!! bevochtigde grond stoppen je planten zullen nu veel sneller opkomen en de kans dat er eentje niet opkomt is veel en veel kleiner !!!
pitpot kun je ook gebruiken voor het ontkiemen zijn te koop bij
http://www.sanniesshop.com/ daar zijn ook goede zaden te koop en krijg je ze erbij ... deze laten zaden het best ontkiemen doordat ze de perfect verhouding lucht ( zuurstof ) en water vasthouden
een flesje wortelstimulator van bijv canna is ook niet verkeerd !!! óp jouw schaal heb kan je de kleinste flesje nemen ...zorg ook voro een klein spuitje zonder naald om te doseren ... je planten zullen sneller ontwikkelen tevens ook prima voeding om als groeivoeding te geven wanneer je voeding in de aarde slechter word en wanneer je plqnten er minder fris uitzien

...
en tsjaa wanneer je kunt zien of het mannen of vrouwen zijn ???? kweek je buiten of binnen
als je buiten kweekt zul je het uiterlijk weten eind augustus of wanneer je planten iig een aantal inernodes hebben aangemaakt ... kweek je binnen zul je het weten binnen 14 dagen wanneer je je planten op 12/12 heb gezet
suc6
greetzzz gjte