Anderemaan
Wijs gebruiker
Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...
Gelukkig mijn enige verslaving wel..
Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...
Ja echt enorm.. geen idee wat ik daar uberhaupt leuk aan vond..Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.
Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.Oh en de ochtend na 1.5mg clonazolam (geen tolerantie) moeten werken, maar zo focked zijn en daarom 150mg pep snuiven..
Ik kan het me nauwelijks herinneren, sindsdien gebruik ik eigenlijk praktisch geen benzo's meer..
Dus 300 mg in totaal? Poeh. Was het nog wel leuk?
Oef... Heb je daar nu nog last van?Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.
Wel nooit een seconde zonder werk gezeten , en werk al 12 jaar bij de zelfde werknemer...
Maar is idd wel niet iets om trots op te zijn.
Dit herken ik wel. Sommige dingen kan ik beter voor me houden maar ik ben véél te open. Achteraf denk ik altijd shit...Iets waarvan ik ook regelmatig denk, dat had wel wat minder gekund: mijn openhartigheid onder invloed van uppers. Vooral naar m'n vriendje toe. Hij weet ondertussen alles over m'n exen en wat ik daarmee heb meegemaakt. Hij is m'n dagboek, hij weet alles, onder invloed ben ik zo loslippig dat ik al veel dirty little secrets verteld heb. Gelukkig vind hij niet gauw iets gek en veroordeelt hij me niet. Maar veel dingen had ik voor me gehouden als ik nuchter was geweest. Ik moet me wat beter leren beheersen, want ik vertel ook openhartig aan vrienden onder invloed.
Jip , daardoor zijn de mindloops ontstaan.Oef... Heb je daar nu nog last van?
Wat was het idee achter al die benzo's? Was dat daarna om te kunnen slapen?Oke haat me niet.. maar ik heb deze verschikkelijk domme combinatie gedaan:
4-HO-MET + 2C-B + MDMA + Wiet + Ketamine + Etizolam + Temazepam + Bromazolam + Alcohol
Het ging allemaal helemaal prima gelukkig, maar de downers hadden mijn dood kunnen zijn als ik niet had opgelet.
Niet alles was tegelijkertijd, maar wel allemaal in een tijdspan van 12 uur. Alcohol was maar 1 biertje.
Heel veel spijt van, dit doe ik ook nooit meer!!
Jeetje, da's inderdaad niet zomaar een combinatie... hoe kwam je daarop?Oke haat me niet.. maar ik heb deze verschikkelijk domme combinatie gedaan:
4-HO-MET + 2C-B + MDMA + Wiet + Ketamine + Etizolam + Temazepam + Bromazolam + Alcohol
Het ging allemaal helemaal prima gelukkig, maar de downers hadden mijn dood kunnen zijn als ik niet had opgelet.
Niet alles was tegelijkertijd, maar wel allemaal in een tijdspan van 12 uur. Alcohol was maar 1 biertje.
Heel veel spijt van, dit doe ik ook nooit meer!!
Jij denkt wel vaak dat je doodgaat zeg! Wat je opnoemt valt toch, behalve misschien de alcoholverhalen, niet echt in de categorie 'levensgevaarlijk'.Als je het per cijfer leest dan staat het op chronologische volgorde van tijd (van 2015 tot nu), anders dus gewoon per categorie.
Alcohol
1. Zoveel drinken tijdens het stappen dat er een ambulance voor mij gebeld werd waar ik, omdat ik in paniek was, voor probeerde weg te rennen. Uiteindelijk dus in het ziekenhuis beland en ze dachten dat ik nog iets anders dan alcohol op had, omdat mijn gedrag zo abnormaal was.
2. Weer in het ziekenhuis belanden door te veel alcohol te drinken op de verjaardag (groot feest) van de vader van mijn toenmalige vriendje. Weer in het ziekenhuis beland.
7. Zoveel alcohol drinken tijdens het uitgaan dat vreemden weer een ambulance hadden gebeld. Dit was de enige keer dat ik niet ook daadwerkelijk mee hoefde.
MDMA/XTC
3. XTC besteld op the deep web en daarbovenop:
3.1 nog nooit XTC gedaan hebben en dus ook niet weten hoe het is, maar toch in m'n eentje gebruiken zonder iemand erover verteld te hebben
3.2 zonder te testen
3.3 en omdat het na een uur niet werkte gewoon besluiten bij te nemen. Allemaal wel goed gegaan, maar ja, als het PMA(A) was geweest had ik nu ook al lang het loodje gelegd kunnen hebben.
6. Nog een keer XTC doen die niet getest was in m'n eentje en combineren met heel veel wiet, omdat ik van een normale hoeveelheid niets voelde. Dit resulteerde in in m'n ondergoed 's nachts manisch rondjes lopen in de tuin om kalm te worden, omdat ik weer dacht dat ik doodging.
9. MDMA doen (die niet van mij was) tijdens mijn werk op een festival. Werd er uiteindelijk alleen maar angstig en paranoïde van terwijl m'n collega die ook M genomen had me duidelijk probeerde te zoenen lol.
10. XTC pillen vinden tijdens schoonmaken op een festival en ze een maand later besluiten te gebruiken zonder ze te laten testen. Dit is wel goed gegaan gelukkig.
Truffels en wiet
4. Mijn allereerste keer truffels besluiten te combineren met wiet resulteerde in een uur lang denken dat ik doodging.
Wiet
5. 10+ pofjes nemen van een sterke indicajoint terwijl ik vapen gewend ben, wat wederom weer resulteerde in ik die dacht dat ik doodging, terwijl ik die avond eigenlijk Eurovisie Songfestival zou kijken met mijn vrienden.
LSA vlak na XTC
8. De dag nadat ik XTC gedaan had LSA doen en:
8.1 na anderhalf uur nog eens dezelfde dosis nemen omdat ik niets voelde, wat resulteerde in ik die 5 uur na de eerste inname ineens begon te trippen en over te geven. Toen ben ik ook echt urenlang bad gegaan, maar omdat ik niemand ermee lastig wilde vallen vroeg ik m'n toemalige vriend om me naar huis te brengen en uiteindelijk zorgde de situatie van LSA direct na XTC doen voor:
8.2 chronische hyperventilatie
8.3 paniekaanvallen
8.4 terugkomende depressie en
8.5 angst voor alle drugs voor ongeveer 8 maanden lang.
Ketamine
11. S-ketamine thuis kwijtraken op oud en nieuw. Niemand van mijn familie was thuis toen, maar 3 dagen later zouden mijn 5 andere (veel jongere) broertjes en zusjes thuiskomen, dus van 05:00 tot 06:00 's ochtends was ik plots helemaal nuchter en op zoek naar die ketamine (uiteindeijk vond mijn beste vriendin hem in de koelkast; hij was blijven plakken aan een bak met pasta).
12. S-ketamine laten liggen in de douche op een normale schooldag voor mijn broertjes en zusjes. Ongelooflijk veel mazzel gehad met het feit dat NIEMAND van mijn 7 andere familieleden die na mij de douche in gingen dat zakje hebben zien liggen.
GHB
13. GHB doen
13.1 die niet getest was
13.2 terwijl ik alleen was en er niemand over verteld had
13.3 en nog nooit eerder GHB gebruikt had en dus ook geen idee had hoe dat zou moeten voelen.
Algemeen
14. Nog even een aparte categorie voor het feit dat ik nog nooit drugs in een lab heb laten testen. Echt gewoon heel dom, maar ik kan m'n impulsiviteit niet helpen kennelijk.
15. Mijn best wel dikke stash open en bloot laten liggen op tafel, terwijl mijn huisbaas doodleuk een uur van tevoren aankondigde dat er een kamercontrole zou komen en dat ze gewoon de deuren zouden openmaken met hun sleutels als ik zelf niet thuis zou zijn of niet zou openen (gaat overigens echt keihard in tegen het contract, maar ja, alsof ik als student de moeite zou nemen om dat aan te klagen).
Ik vraag me vaak genoeg af of ik op deze tijdlijn waarop ik besta gewoon echt extreem veel mazzel heb gehad tot nu toe, terwijl ik eigenlijk ook gewoon al meerdere keren dood had kunnen zijn. Om kort gezegd te beantwoorden of ik wat van deze gebeurtenissen geleerd heb uiteindelijk: ja. Ik moet gewoon even wat meer van mezelf gaan leren houden om niet zo te dobbelen met mijn leven. Ik moet het advies dat ik anderen geef ook gewoon zelf naleven.
Ja, gelukkig is het nu wel wat minder, maar toen was ik me gewoon totaal niet bewust van hoe mijn neuroceptie mijn perceptie extreem kan beïnvloeden... Ervaring opdoen heeft me wel uit die loop van angst weten te trekken.Jij denkt wel vaak dat je doodgaat zeg! Wat je opnoemt valt toch, behalve misschien de alcoholverhalen, niet echt in de categorie 'levensgevaarlijk'.
Ik begon met met 10mg 4-HO-MET en 6mg 2C-B. Had van beide weinig, dus nam van beide een beetje. Toen dit op kwam nam ik 70mg MDMA. Dit was geweldig. Ik heb niet bijgenomen. Toen ik de MDMA nam heb ik ook een drankje gedronken.Jeetje, da's inderdaad niet zomaar een combinatie... hoe kwam je daarop?
- zakje met 3 2cb pillen in de tuin laten vallen, waar m'n ouders de hele tijd stonden. Ik kwam er pas 5 a 10 minuten later achter dat ik het kwijt was. Gelukkig zagen m'n ouders niet dat het er lag.- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.Ik ben er nog best veel vergeten.
- zakje met 3 2cb pillen in de tuin laten vallen, waar m'n ouders de hele tijd stonden. Ik kwam er pas 5 a 10 minuten later achter dat ik het kwijt was. Gelukkig zagen m'n ouders niet dat het er lag.
- impulsief mdma doen de dag voor een wiskunde toets waar ik nog niks voor gedaan had. Uiteindelijk had ik een 4,7 maar echt veel maakte dat niet uit omdat ik verder voor alles inclusief wiskunde best hoog sta.
- me niet aan de 3 maanden regel houden en ongeveer elke 6 weken mdma gebruiken. Ik ben nu wel een beetje klaar met mdma en heb het al 4 maanden niet aangeraakt.
- stoned naar school, ookal heb ik dat maar een paar keer gedaan.
- Ritalin op school. Ik moet wel zeggen dat het m'n cijfer een paar keer heeft gered toen ik niet voorbereid was.
- eerste keer 2cb en gelijk heel veel wiet erbij gerookt. Het is uiteindelijk wel (samen met de trip die ik op maandag had) m'n mooiste trip geworden, maar echt slim was het niet.
Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Ohja overdreven was het zeker. Ik zie het alleen niet als domme drugsdaad die je hier voor de rest leest. Wel op haar leeftijd trouwens, dus in dat opzicht heeft ze een punt.Dit vind ik toch wel een héle uitspraak, die je hier doet over studenten in algemeenheid....
" bijna iedere student gebruikt wel een keer Ritalin"
Ik geloof hier niets van.
Er zullen zeker wel studenten zijn, die naar dit middel reiken om beter te kunnen presteren, maar lang, bij lange na niet in deze orde van grootte.
Je kunt niet het grootste gedeelte van de studenten betichten qua gebruik. Echt. Dat kan niet.
Mwah dat kun je gerust stellen hoor. Toen ik nog studeerde werd er gretig in gehandeld in de UB.Dit vind ik toch wel een héle uitspraak, die je hier doet over studenten in algemeenheid....
" bijna iedere student gebruikt wel een keer Ritalin"
Ik geloof hier niets van.
Er zullen zeker wel studenten zijn, die naar dit middel reiken om beter te kunnen presteren, maar lang, bij lange na niet in deze orde van grootte.
Je kunt niet het grootste gedeelte van de studenten betichten qua gebruik. Echt. Dat kan niet.
Hoe veel studenten spreek jij jaarlijks?En toch. Met alle respect, Ik zie het anders...
Maar ja voor mij is alles wel wat langer geleden.
25% geloof ik meteen.
50 niet meer...
Over het algemeen is het misschien niet dom, maar ik wil het liefst niks gebruiken op school. Dat is één van de weinige plekken waar ik echt niet onder invloed rond wil lopen. Ook geen wiet of Ritalin.Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Dit is niet waar. Het overgrote deel van de studenten gebruikt helemaal geen Ritalin. Dat zou ook best raar zijn. Het blijft een medicijn dat legaal alleen via doktersrecept te krijgen is, en het is niet zoiets als cafeïne of alcohol wat je gewoon in de supermarkt koopt. Ik denk dat de illegale markt voor Ritalin vrij klein is. Hoewel, degene die het niet via recept krijgen zouden het natuurlijk aan een klasgenoot kunnen vragen dus echt moeilijk zou het niet zijn.bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.Nou, ik heb in mijn studententijd nooit Ritalin gebruikt en heb nog nooit iemand erover gehoord ook. Het zal best wel gebeuren maar zo drastisch veel zal het ook niet zijn.
Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.Ik heb me school nooit afgemaakt. Heb deeltijds gedaan zo kan ik werken en niet naar school gaan.
Bij ons werd er geen ritalin gebruikt maar speed en xtc's. Lol die vrouwen deden speed op een joint.
Ik kwam soms high van de benzo's en de xtc's die ik had geslikt op feesten en thuis gebruik.Gebruikten mensen xtc op school?? Wow ik zou al liever salvia roken in de pauze dan xtc gebruiken op school. Slechtere setting kan haast niet.
Lees mijn eerdere bericht, had mezelf al verbeterd. Het ligt rond de 30% en niet 50 idd. Nogsteeds is dat bizar veel. Ik kreeg het altijd van ADDers uit mijn klas.Dit is niet waar. Het overgrote deel van de studenten gebruikt helemaal geen Ritalin. Dat zou ook best raar zijn. Het blijft een medicijn dat legaal alleen via doktersrecept te krijgen is, en het is niet zoiets als cafeïne of alcohol wat je gewoon in de supermarkt koopt. Ik denk dat de illegale markt voor Ritalin vrij klein is. Hoewel, degene die het niet via recept krijgen zouden het natuurlijk aan een klasgenoot kunnen vragen dus echt moeilijk zou het niet zijn.
Dit klopt niet. Er wordt juist extreem veel gehandeld in Ritalin. Zelfs via marktplaats achtige websites. Bijna iedere student kent wel iemand waar ze Ritalin van kunnen kopen.denk dat de illegale markt voor Ritalin vrij klein is. Hoewel, degene die het niet via recept krijgen zouden het natuurlijk aan een klasgenoot kunnen vragen dus echt moeilijk zou het niet zijn.
Hoe veel studenten spreek jij jaarlijks?