Domste ooit.. en nooit meer

NexxtGen

Belezen gebruiker
We hadden 4 pillen à 150 mg (smiley's waren het) op... best veel dus, ook al voor een redelijk ervaren gebruiker. En vraag me niet waarom, maar toen we thuis waren wilden we opeens onze grenzen gaan verkennen... en pakten we 3 tikkels à 70 mg er tegelijk bij. (versace's) Een half uur gebeurde er niets. We hadden er nog 2 à 70 mg erbij gepakt.

Toen ik die 4 pillen (die eerste dus) over een periode van 6 uur op had, voelde ik me erg energiek en blij, normaal dus; hetgene wat je van XTC verwacht.

3 kwartier nadat ik die 3 tegelijk had genomen, sloeg al het energieke om in gruwelijke vaagheid. :openmouth: Ik heb nog nooit zo superzwaar gespaced van mijn leven... ik werd zelf een kwartiertje even misselijk, vlak nadat die laatste 2 insloegen.
Ik had het geluk om, als ik mijn ogen dichtdeed, tot rust te kunnen komen. Mijn maat was meer misselijk dan ik en kon zijn ogen juist niet dicht doen, omdat alles dan ging draaien (net zoals bij dronkeschap... als je heel erg zat bent :beer: .)

Ik heb me nog nooit in mijn leven zo vaag gevoeld, maar ja wat verwacht je dan anders als je bij elkaar een gram MDMA op hebt op een avond (mijn meeste was tot nu toe ongeveer 600mg.) Ik wilde gaan douchen om daarna te kunnen gaan slapen (dát lukte dan weer wel, het slapen dan) maar die maat van me zei dat ik moest opschieten, omdat hij niet te lang alleen wilde zijn; hij ging écht veelste te hard. Natuurlijk ben ik toen wel gebleven.

Nadat we de laatste hadden ingenomen (die 2 tegelijk dus) zijn we zó vaag geweest, onbeschrijfelijk; voor het eerst in mijn leven halucineerde ik een beetje en mijn maat zag ook allemaal dingen zweven. Het misselijke verdween gelukkig bij ons allebei. We wilden onze grenzen proberen in te schatten en ik denk dat ik zeker niet véél meer moest hebben of het ging écht mis, laat staan me maat die het ook erg te pakken had.

Tot 20:00 's avonds zo vaag geweest als het maar kan, mist is er niets bij.

Alles gaat verders helemaal perfect weer hoor, 1 dag later, nadat ik 14 uur geslapen had (de nacht ervoor niet geslapen).. beetje trillerig met mijn hand-oog-coördinatie nog, maar dat was wel te verwachten.

En nee ik zal het noooooit meer doen. :rolleyes: , zo slim ben ik dan weer wel.
:wave:.

P.S.: ik ben wel op die dag daarna, zonder geslapen te hebben, een paar keer (een paar minuten) in slaap gevallen en ik werd telkens met een hele hevige inademing wakker. Mijn maat heeft dit 3 keer gehoord bij mij. Ik kan me niet herinneren dat ik iets gedroomd heb of zo; geen nachtmerrie dus.
Iemand meer ervaringen mee?

Qocaïne

Badass junkie
Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig :beer:

Leuk om even te lezen... maar natuurlijk érg onverantwoord!
Ik denk dat je er genoeg van hebt geleerd ^.^

JewCookie

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Waar gaat het toch heen met de jeugd van tegenwoordig :beer:

Leuk om even te lezen... maar natuurlijk érg onverantwoord!
Ik denk dat je er genoeg van hebt geleerd ^.^

Tsjah, gezond verstand keert zich af van drugs hé!

Carlitos

Badass junkie
Ik ben jaloers :openmouth:

Ik had eerst 119 mg en toen die bijna uitgewerkt was had ik er 5 bij genomen maar geen hallicinaties :(

Alleen beeltrillingen en oogleden hing zwaar en kaakjes zwaar te keer.
Hmm ga binnenkort 7 tegelijk proberen ik wil ook hallicinaties (foute spelling ws mja)

Doei :wink:

denito

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:

Ik had eerst 119 mg en toen die bijna uitgewerkt was had ik er 5 bij genomen maar geen hallicinaties :(

Hmm ga binnenkort 7 tegelijk proberen ik wil ook hallicinaties (foute spelling ws mja)

zie mor uit :d

Ellesdee

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
7 tegelijk dan ga je volgens mij al de od grens over :openmouth:

Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).

denito

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
GabberSnoePie zei:
7 tegelijk dan ga je volgens mij al de od grens over :openmouth:

Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met bier, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).

inderdaad als ge blijft drinke kunde veeeeel hebbe ze
op den duur gade wel gwn ff out maar jha :)
blijft ni goe he :wink:

Carlitos

Badass junkie
Inderdaad is erg ongezond als je veel in korte tijd doet.
Ik ga alleen naar 2x in de maand gebruik toe nu en hoop dat het gaat lukken :).

neti

Badass junkie
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."

Qocaïne

Badass junkie
denito zei:
Enesteene zei:
"Hie 'k it dy net sein": sei beppe Aal "en sloech lytse Abe mei de pankoekspannen om 'e holle."
wtf?

Nou ik volg jouw taaltje ook niet hoor...

*achem*

"Je wee tog daknie moe hebben datj mezo moe?
Ik vnd 't gezever.. k flash em dik"

Om je even te mogen imiteren! :beer:
No offence though! ^.^

neti

Badass junkie
Ge blieft een vertaling?

"Had ik het je neti gezegd": zij oma Aal "en sloeg kleine Abe met de koekenpannen om de oren."

neti

Badass junkie
"De sûpengrottenbrij is gleonhyt": sei Jikke, "en stiek har blaai yn it board"

"De karnemelksegortenpap is gloeiend heet": zei Jikke, "en stak haar tong in het bord"

hahahaha :beer: moet dr zelf om lachen
wat ik dr mee wil zeggen, je hebt met vuur gespeelt, wie zich brandt moet op blaren zitten

denito

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
"De sûpengrottenbrij is gleonhyt": sei Jikke, "en stiek har blaai yn it board"

"De karnemelksegortenpap is gloeiend heet": zei Jikke, "en stak haar tong in het bord"

hahahaha :beer: moet dr zelf om lachen
wat ik dr mee wil zeggen, je hebt met vuur gespeelt, wie zich brandt moet op blaren zitten

k nu kan ik volge :P

Jeller

Badass junkie
Japi-10 zei:

als ge hallucinaties wilt pak dan trips of paddo's e :confused:

en ge kunt idd veel pillen pakke ze.. ne maat van ne maat had er eens 29 in 1 keer binnen.. die pakte wel extreem veel en da was eigenlijk een soort zelfmoordpoging dusja

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
en ge kunt idd veel pillen pakke ze.. ne maat van ne maat had er eens 29 in 1 keer binnen.. die pakte wel extreem veel en da was eigenlijk een soort zelfmoordpoging dusja

Lijkt me nou niet echt een plezante manier van doodgaan :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
wel ja ik weet er ook niet het fijne van hoor.. kweet alleen dat hij er 29 in 1x binnen had.. kben ook niet zeker dat het een zelfmoordpoging was.; die kerel had alleszins een aandoening waardoor hij zichzelf af en toe wou vergiftigen :confused:

hij heeft alleszins een tijdje in de psychiatrie binnen gezeten

J0rrit

Badass junkie
Radeon915 zei:
Jeller zei:

Lijkt me nou niet echt een plezante manier van doodgaan :rolleyes:

moet je voorstellen dat je 29 goeie pillen in 1 keer zou pakken, van de meeste pillen ben je na 3 tegelijk al heftig van de kaart, maar 29 in 1 keer, hoe heftig zal da wel niet zijn, auwoer.

Bovenaan