Dont get broke on tha coke

flipte?

Newbie
yééséé alles goed ier, ben ier as nieuw :openmouth:

ken al wa tekstjes gelezen ier en tis wel intressant...

Bij mij met het woord COKE maar gezegd worden en mijn haar komt recht van de goeste!!!!!!!!!! :stoned:

allee de groensels en If you dont sniff it I will!!!!

Frisko

Badass junkie
flipte? zei:
yééséé alles goed ier, ben ier as nieuw :openmouth:

ken al wa tekstjes gelezen ier en tis wel intressant...

Bij mij met het woord COKE maar gezegd worden en mijn haar komt recht van de goeste!!!!!!!!!! :stoned:

allee de groensels en If you dont sniff it I will!!!!
en blij nu???
heb ik ook en daar krijg je nog spijt van :rolleyes: :wave:

flipte?

Newbie
:) ook een aangenae verwelkoming, ten eerste zit ik al 14 jaar in het milieu, kben er niet fier op maar heb er gene spijt van.... dus... en inderdaad das m'n topic jochie ben een belg maar voel me Nederlander, mag dat niet, weg met de waalekopen lange leve holland!!! das een kompliment, niet??? ik ben geen echte coke verslaafde nog sporadisch meer pep, maar liefst... wie niet??? heb een 5 tal jaar dagelijks een halve gebruikt... en in de weekends 2 a 3, als je genoeg karakter hebt... ben jij de sterkste niet het duivelskruid, ben ook al een goede vriend er aan verloren, hij spuitte het... en zat in behandeling... 28 jaar... en besliste er mee op te houden, genoeg geleefd...

caatje

Badass junkie
flipte? zei:
:) en inderdaad das m'n topic jochie ben een belg maar voel me Nederlander, mag dat niet, weg met de waalekopen lange leve holland!!! das een kompliment, niet???

Als dat zo is, dan zou je je moeten schamen voor je schrijfstijl als wannebee "Hollander" . :rolleyes:

^_^

Bewuste gebruiker
Laat je testen bij de dokter ik weet zeker je hebt 1 of ander syndroom vanaf je geboorte

Bovenaan