Doorbijten

Lapzwans

Belezen gebruiker
Gadverdamme! Een pil doorbijten is wel het laatste wat ik met een pil zou doen, ik denk dat ik een pil niet zonder kokhalzen langer dan 30sec in mijn mond kan houden laat staan doorbijten. Ik heb 1 keer gehad dat ik bij wou pakken en een pil letterlijk tussen mijn klapkaak gooide en per ongeluk doorbeet. Je krijgt van die ruwe plekjes op je kiezen en het is een van de ranzigste dingen die ik ooit geproefd heb. Volgens mij is dat ook echt zo ontiegelijk slecht voor je tanden. Als je het dan sneller wil laten opnemen kan je het denk ik beter in je drinken gooie (fijngemalen) of in een bommetje. Ik snap echt niet dat sommigen een pil met een big smile lekker op kunnen peuzelen :kots:

berten

Belezen gebruiker
caatje zei:
smokeboy zei:
ik heb dit weekend voor de 1e keer pillen gedaan. een iets ervaardere gebruiker zei dat ik er is aan moest likken:P nou ik heb het gedaan maar lekker was het niet:confused: hahaha
ik deed eerst een slok water in mijn mond en daarna pas de pil... dan proef je hem niet zo:P

Hoe oud ben je helemaal? Likken doe je aan een ijsco op jou leeftijd....

ik zie dat hij 17 is... denk dat de helft van dit forum z'n eerste slikte aan zn 16-17 jaar of ben jij de heilige die pas begint te experimenteren vanaf je 20 jaar ?

Phantom

Newbie
SperSIZEboon zei:
TrippyShit zei:
SperSIZEboon zei:
hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehad

Hahaha, wat een onderwerp :P
tsja ik doe daar niet moeilijk over hoor :)
mn moeder heeft het ook tegen me gezegd,die heeft ook bij een tandarts gewerkt

was dat toen je tandarts vroeg waarom je tanden zo hard sleten.. :tongueout: Zo heb ik een keer tandarts geskipt toen ik naar een feestje was geweest.. Naderhand best gekund trouwens want ik had bijna geen last van klapkaken.. :wink: :mrgreen: :rock:

@smokeboy
kerel je moet me binnenkort echt is uitleggen waarom jij altijd kutreactie terug krijgt op dit forum.. :confused:

Wesleyyy

Newbie
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Gaat doorbijten gemakkelijk? Heeft iemand er nog tips voor?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wesleyyy zei:
Nou wordt vanavond de eerste keer, ik heb oranje kersjes zonder breeklijn, toch wil ik een halfje pakken om te beginnen.

Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.

Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.

Wesleyyy

Newbie
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:

Pletten en de poeder in twee gelijke hoopjes verdelen. Dan een bommetje maken.

Ik vraag me altijd af waarom mensen een halve willen nemen. Alsof er ooit een pil overgedoseerd is.

Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wesleyyy zei:
Hmm, ik zou dat denken omdat het me eerste keer is en ik me dan nog niet niets-wetend ga volgooien :P
Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.

Disclaimer voor de mongooltjes: Uitzonderingen daargelaten.

Wesleyyy

Newbie
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:
Het is een logische gedachte hoor. Maar één pil is nooit te sterk.

Disclaimer voor de mongooltjes: Uitzonderingen daargelaten.

Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wesleyyy zei:
Ok nu ben ik wel aan het twisten om een hele in te nemen, zo heel zwaar zijn ze ook niet (ca. 110 mg getest dacht ik) Maar het verschil tussen een halve en hele is dus niet merkbaar of wat wil jij precies zeggen?
Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."

Honderdtien milligram is echt een perfecte dosis voor de eerste keer!

Wesleyyy

Newbie
Exceptional Insight zei:
Wesleyyy zei:
Het verschil tussen een halve en een hele is dermate groot dat een halve kan zorgen voor teleurstelling en een hele voor "de eerste keer MDMA zoals het hoort."

Honderdtien milligram is echt een perfecte dosis voor de eerste keer!

En wat zou 2-3x een halfje nemen betekenen dan? Dat was ik wel van plan verdeeld over de nacht in eerste instantie.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wesleyyy zei:
En wat zou 2-3x een halfje nemen betekenen dan? Dat was ik wel van plan verdeeld over de nacht in eerste instantie.
Ik ken dat tijdsbestek wat plateaus betreft niet. Maar als je dat verkeerd doet, verleng je alleen het effect van de eerste helft. Zeggen ze.

Ik kan je helaas geen advies uit eigen ervaring geven, want ik was altijd zo stom om gewoon willekeurig bij te nemen totdat alles op was.

Einstein

Badass junkie
Dat betekent dat het verloop van je eerste keer MDMA wat onvoorspelbaarder wordt, waardoor er mogelijk teleurstelling ontstaat als het onverhoopt niet goed genoeg werkt. 110 mg is een prima dosis voor een eerste keer, kan absoluut geen kwaad om dat in één keer weg te slikken. Laat er dan steeds een paar uur tussen als je eventueel nog wat halfjes dropt, kan geen kwaad.

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
2de dosis kan beter wat hoger zijn dan de eerste anders is hij minder effectief (in verhouding)
dus als je begint met 110 mg, en dat bevalt je, paar uur daarna wat meer nemen
dus 140 ofzo
op die manier verleng je de piek ipv dat je nog lang een beetje na waus bent..
dat is mijn ervaring tenminste

MIA-1985

Wijs gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Hmm dat zou toch snel moeten oplossen, gij ed gwn een louche maag :tearsofjoy:

Ja zeg! Als ik een capsule een paar minuten zou vasthouden in mijn vingers vergaat hij al :)
Laat staan in je maag en dat ie nat wordt.

Bovenaan