Wat ik nu zeg is iets wat puur op persoonlijke ervaring is en heb veel gecombineerd dus weet wel waar ik over praat. Speed en Mdma bij elkaar kun in principe niet zoveel kwaad, als je het niet gaat overdrijven. Vaak zie je dat er Xtc pillen zijn met Speed en Mdma. Zelf had ik op een gegeven moment dat ik alleen nog xtc nam in combinatie met speed. Anders viel ik in slaap van de mdma, dit heeft te met het feit dat mijn serotine voorraad volledig op is door de mdma. Dus het werkt bij mij averecht wordt echt doodmoe en beland in bed en ging gewoon slapen. Pakte ik er een paar lijntjes speed bij dan kon ik toch doorgaan als ik mdma erbij nam. Deze twee worden veel gecombineerd en als je het doet let gewoon goed op lichaam wat je lichaam aangeeft. Goed blijven drinken en beter geen alcohol erbij. Je zal de mdma veel intenser ervaren als je dat met speed doet je kunt beter analyseren wat je voelt. Als je de mdma gebruikt zou ik gewoon telkens een kleine dosering pakken en even een paar minuutjes wachten in laten werken en kijken hoe het dan bevalt is het wat je wil merken pak je een beetje bij. Een groot nadeel met deze combinatie is dat je de lat om dikkere lijnen te leggen een stuk lager legt. Net als met alcohol dat je dan eerder cocaine gebruikt want je denkt achja voor 1 keer. Zelf weet ik nog dat als ik deze ging combineren ik alle controle verloor zal één avond omschrijven als voorbeeld hoe dat is vergaan.
Over de hele vrijdag had ik een gram roze pep gedroogd, goeie kwaliteit stuiterspeed. Dus in de vroege avond een halve gram opgesnoven en 2 en halve mdma pil genomen. Hierna ging ik te hard en had nog een anderhalve gram gewoon goeie speed erbij gehaald, had hij zelf wel gedroogd maar de kwaliteit was nog behoorlijk goed. Deze over drie lijnen verdeeld en samen met twee jongens ieder een asociale diagonale genomen. Dit alles was tussen 19.00 en 21.00 dus ik kon mijn mond niet meer houden. De dealer waar ik mijn laatste speed had gehaald zat er gewoon bij s'avonds aangezien hij ook bij de groep lonsdale jeugd hoorde waar ik veel mee optrok. Het was net een nieuwe lading pep dus hij vroeg me vaak of het goeie pep was, ik ging zo hard van de pillen en de 2 halve grammen pep die ik had gehad dat ik de hele tijd zei nee man voel niks ben nog nuchter. Toen neemt hij me mee naar buiten gooit anderhalve gram op een hoesje en zegt snuif het dan op als je er niks van merkt. Ongeveer een gram heb ik in 1 keer opgesnoven en duw de 10 euro waar hij het buisje mee had gedraaid in mijn eigen zak. Een paar meisjes die erbij stonden zeiden nee dat moet je hem niet meer geven hij heeft al veel te veel gehad. En dat was ook want minuutje erna reed hij weg met de scooter en begon alles nog waziger te worden. Had een rode papieren zakdoek en snoof mij neus leeg na 5 minuten omdat ik bang was dat ik doodging voelde de shit gewoon suizen door mijn lijf. Oftewel mijn moraal dat toen ik een halve gram speed en 2,5 pil had gehad dat bij mij een knop omgegaan is dat ik geen nee tegen niks meer zei. Ben blij dat ik mijn neus leeggesnoten had want ik denk dat ik toen anders aan een OD was gestorven. Het is maar even een voorbeeldje om zeggen hoe snel grenzen vervagen als je teveel naast elkaar neemt. Van de speed heb je al van ach kan het allemaal wel aan, mdma heeft die eigenschappen ook en samen denk je dat je god bent bij wijze van spreken.
Verder denk ik dat je die twee wel kan combineren maar doe het rustig aan pak niet te dikke lijnen laat het even inwerken, water druppelen na een lijntje kan heel goed helpen zodat je sneller het effect voelt. De kans op bloedneus de dag erna is kleiner en de drugs lossen beter op en worden sneller opgenomen. Het voorbeeld wat ik gaf dat waren hoge doseringen, heb zelf vaak zat op lagere doseringen met mdma en speed de avonden van mijn leven gehad. Pakte wel altijd pillen maar het effect kwam wel in buurt bij wat je gaat voelen. Veel plezier laat maar weten hoe het verlopen is..