dormicum na basen..diepe slaap??????????

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Wie heeft er ervaring met: dormicum,midazolam 15 mg..
Ik base regelmatig, zo eens in de week, dan gaan er een gram of 6doorheen met z'n tweeen. Meestal slik ik een valiumpje erna, nu heb ik dus die 'dormicum' in huis
Nu is mijn vraag:
Als ik een kwartje ofzo..slik, word ik dan wel wakker door een wekker ofzo...of zijn deze zo zwaar dat je er een uur of 4 of 5 in diepe slaap blijft?

(Ben klein en weeg ook niet al tezwaar-telt ook mee tog)

Wie kan mij meer vertellen...want moet echt wakker kunnen worden ook al heb ik em net een uur ervoor geslikt...

Alvast bedankt! :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Iedereen reageert er anders op, maar je zal waarschijnlijk wel even een lekker dutje doen vermoed ik zo :)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Tnx voor respons.

Dus kwartje ervan nemen. Ik word dus wel wakker als iemand me roept/ of de wekker gaat af????

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Druppeltje zei:
Tnx voor respons.

Dus kwartje ervan nemen. Ik word dus wel wakker als iemand me roept/ of de wekker gaat af????
Kan ik je niet vertellen, weet niet of je benzo tolerantie hebt ofzo. Dus ALS je het doet zou ik het de eerste keer even doen dat je ook door zou kunnen slapen mocht dat gebeuren! :)

Lijkt me wel maar kan geen garantie geven..

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Ik. Ja moeilijk dus. Want kan niet doorslapen....ommstandigheden :P

Slik niet dagelijks, maar alleen na een avondje/nachtje base. Lorazepam, seresta, valium

ik weet niet of je al eerder soortgelijke benzo's gebruikt hebt, maar de dosis die jij noemt...ik zou me er niet al te veel zorgen over maken....

ik gebruik zelf dormicum, weliswaar al een tijd, maar eerlijk gezegd, ook al vanaf het begin...het is niet zo'n enorme dreun als men doet geloven hoor :)

zeker als je een kwart neemt.
geen idee of je in slaap valt, ik denk iig niet dat je slaap heel veel anders zal zijn dan een normale slaap, aangezien dormicum vrij snel uit je systeem verdwijnt.

ik ken je precieze omstandigheden natuurlijk niet, maar ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.
als het werkt zal je vrij snel inslapen en ook weer snel wakker kunnen worden als dat nodig is.

Bovenaan