Doseering

Telefoon

Wijs gebruiker
heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken
mijn pep zit op 64% puur
en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer

wegen ieder ongveer 55-65 kilo

en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush

ik dacht aan bommetje van

200mg ?

Delirium

Badass junkie
Gewoon een lijntje leggen (beter te doseren dan een bom), en rustig opbouwen. Iedereen reageert anders, dus gewoon een beetje aanvoelen.

nutsss

Wijs gebruiker
150? Dat vindt ik ook nog aan de hoge kant. Sommige speed komt veel harder aan als je een bommetje neemt maar dat merk je pas na een half uur.

Snuiven kan behoorlijk pijn doen als ze het niet gewend zijn en dat geeft dan ook weer een negatieve ervaring. Maak kleine bommetjes van max 100mg en wacht eerst een uurtje voor je bijpakt. Het percentage wat je noemt is inderdaad behoorlijk goed.

Bewaar het op een koele plaats luchtdicht afgesloten of in de vriezer dan blijft het het langst op sterkte.

Plaats je ook een trip-report? Er zijn er niet zo veel van en dat zal anderen zeker ook interesseren.

:smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
64 % .... is dat weer zo'n bewering of heb je de moeite genomen om een test te laten doen ?

Stonie ..

200 mg is wel een beetje te veel voor jonge maagdelijke meisjes.

Pervert ...

:hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ja maar Telefoon moet altijd van alles zoveel mogelijk doen. Als een vriendin van me zelf aangeeft dat ze 'ns speed wil gaan gebruiken, wil ik haar heus wel wat geven, maar een klein lijntje inderdaad van 100 mg ofzo om 'ns mee te beginnen.

Telefoon

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
64 % .... is dat weer zo'n bewering of heb je de moeite genomen om een test te laten doen ?

Stonie ..

200 mg is wel een beetje te veel voor jonge maagdelijke meisjes.

Pervert ...

:hearteyes:

ja testen!

aangezien de pep hier in nederland Goed verbuild is laat ik dat altijd testen.

maar oke ik maak bommetjes van 100mg !

boterkoek17

Bewuste gebruiker
of bommetjes maken met niets er in en zeggen dat het hele goeie is. de stash eerst achterhouden en kijken hoe ze reageren. als er niets gebeurt, kun je altijd nog een sleutelpuntje aanreiken. hehe

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
Telefoon zei:
heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken
mijn pep zit op 64% puur
en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer

wegen ieder ongveer 55-65 kilo

en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush

ik dacht aan bommetje van

200mg ?

Je kan beter beginnen met snuiven, want dat werkt al na 5-10 min. en een bommetje pas na een half uur. Uit eigen ervaring weet ik dat een bommetje bij mij i.i.g. veel heftiger aankomt dan wanneer ik het snuif.

Begin gewoon met een paar kleine lijntjes, beter te weinig dan te veel, want je kan er altijd nog wat bij doen, maar nooit eraf halen. Laat hun zelf aangeven of ze meer willen of niet, tuurlijk zou ik het wel een beetje in de gaten houden, maar het is belangrijk dat ze hun eigen grenzen leren kennen.

Bovenaan