doseren ghb

hallo

hier een tip..geen idee of die al ergens tussen de berichten staat maar goed.

het beste kan je ghb is een flesje doen waar bv hoestdrank in heeft gezeten, je weet hoeveel er in zit, bij die flesjes zitten altijd maat dopjes. daarop kan je perfect afmeten..hoeveel je wilt hebben. als je voor het eerst gebruikt..begin eens met 2-5 ml dan voel je al wat. de smaak is meer dan goor..beetje salmiak idee maar dan sterker..gewoon na spoelen met frisdrank en ook gewoon lekker aan de fris blijven!

succes... :wave:

Cire

Newbie
Kan iemand mij ook vertellen hoeveel ml er precies in 1 buisje gaat?
(de standaard doorzichtige)

Bedankt.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??

XtodaC

Newbie
koop gewoon een spuitje bij de apotheek voor 20 cent en je kan op de tiende ml nauwkeurig doseren. geen gegok met dopjes of iets dergelijks!

boy

Bewuste gebruiker
Het ligt er nog altijd aan hoeveel mg GHB er werkelijk in je vloeistof zit. Ik zou altijd beginnen met de minimale hoeveelheid om toch even te kijken of de hoeveelheid GHB in je vloeistof nou hoog ligt of niet, zo kun je wat beter doseren.

Marcel

Belezen gebruiker
Het lullige van GHB is het bij jullie bekende probleem dat de werkzame hoeveelheid en de hoeveelheid die echt teveel is, heel dicht bij elkaar licht. Dit is heel anders dan bij bv mdma.

Tweede probleem is dat ook de hoeveelheid ghb verschilt per buisje. Bij de testcentra loopt dit uiteen van ongeveer 25-50%. Dus dit is het percentage ghb in een buisje. Kun je nagaan dat het een moeilijk karwei wordt om goed te doseren.

Maar er is ook goed nieuws: ook ghb kun je laten testen (http://www.drugs-test.nl) en dan kun je al wat beter doseren. Heb je eenmaal vastgesteld wat voor jou een goeie dosering is dan kun je de volgende keren iets beter de juiste hoeveelheid nemen.

Marcel

Belezen gebruiker
Spacekonijn,

TNX! Geldt ook voor jou! :)

Ik denk dat het handig is om info te delen, dan kan iedereen beter genieten en is de kans op negatieve ervaringen en/of schade wat kleiner.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Drazzic zei:
Wij doen het altijd in een joint koker en dan de helft pakken. Weet iemand hoeveel ml er in een joint koker gaat??

Zelf ff gekeken joint koker is ongeveer 10 ml.. dus de helft is ongeveer 5 ml is prima!

Insomnia

Newbie
Ik pak altijd driekwart buisje. Dat is voor mij de juiste dosering. en laat er altijd een paar uur tussen zitten tot ik de volgende pak. Zo houd je het in de hand en kan er niks fout gaan. het doseren is heel belangrijk. Leer er verstandig mee om te gaan

slunse

Bewuste gebruiker
bij mij lijkt er iets niet te kloppen..
ik nam deze zaterdag 4x 3 ml in een uur of 6 en voelde er totaal niets van..
had hem zelf gemaakt, met 125ml gbl, 125ml water en 65g NaOH.., ph was perfect en toch doet die klotezooi me niets..
kan ik er een natuurlijke hoge drempelwaarde voor hebben..?
wat lijkt jullie het beste, er toch op zuipen of gewoon een heel flesje naar binnen kappen? of zou ik beter gewoon de gbl naar binnen spelen? wil echt wel het effect voelen
groeten

Bal0n

Badass junkie
NIET ERBIJ DRINKEN.

Jezus christus, hoe vaak moet dat nog worden gezegd. Daar komt alleen maar ellende van..

Probeer het thuis uit met hogere doseringen, misschien heb je idd een hoge drempelwaarde, maar ga die waarde dan niet zoeken als je niet thuis of bij vrienden bent..

slunse

Bewuste gebruiker
hehe bal0n, wind je niet zo op, ik was maar aan het lullen en kga er heus niet bij drinken, kvind heel de kwestie gewoon nogal vervelend.
dus jij denkt dat het mogelijk is dat sommigen een hogere drempelwaarde hebben?
nuja, om mijn dosis te ontdekken heb ik er ondertussen al poeder van gemaakt, 99,..% zuiver dus
best met 2g beginnen en dan per 0.5 opbouwen zeker?
verslag volgt morgen :wave:

slunse

Bewuste gebruiker
pfft.. kutspul. heb zojuist 4gram poeder-ghb (8ml liquide?) binnen en voel nog niets. :cry:
nochtans nog maar de derde keer dat ik dit neem.
nuja. kga er nog 4 nemen en als ik dan nog nuchter ben rook ik het :angry:
nou begin ik me toch wel af te vragen wat ik verkeerd doe..

slunse

Bewuste gebruiker
5.7gr zuiver binnen en behalve pijn aan m'n ogen en lichte evenwichtssttoornissen en een ietsje dronken gevoel geen effect..

Bal0n

Badass junkie
slunse zei:
hehe bal0n, wind je niet zo op, ik was maar aan het lullen en kga er heus niet bij drinken, kvind heel de kwestie gewoon nogal vervelend.
dus jij denkt dat het mogelijk is dat sommigen een hogere drempelwaarde hebben?
nuja, om mijn dosis te ontdekken heb ik er ondertussen al poeder van gemaakt, 99,..% zuiver dus
best met 2g beginnen en dan per 0.5 opbouwen zeker?
verslag volgt morgen :wave:

GHB heeft zo'n ontzettend slechte naam gekregen van de media. Terwijl dat helemaal nergens op slaat, en ja, daar kan ik me druk om maken :wink:.

slunse

Bewuste gebruiker
yeah i know, kvind het ook jammer dat het veel te slecht bekeken wordt enkel en alleen omdat sommigen een slechte combo deden. wan op zich is het niet zo'n gevaarlijke drug vind ik.
nuja. gisteren in totaal 8gr genomen en geen noemenswaardig effect.
vandaag begin ik met 10, the saga continues :wink:

Bal0n

Badass junkie
Wat een bizar hoge tollerantie zeg. Ik ben benieuwd naar je bevindingen :). Je hebt niet de reactie verprutst he? Maar ja, dat kan ook bijan niet :P.

slunse

Bewuste gebruiker
mysterie opgelost hoor. heb het laten testen door een vriend en die lag met iets van 5ml na een uur al tegen de grond dus khebbet zeker nie verneukt.
kut tolerantie. maar ik kom er wel :)

slunse

Bewuste gebruiker
mja, gewoon lichte dronkenheid en beetje opgefokt gevoel. letters worden ietsje waziger en wandelen gaat moeilijker. maar om nou te zeggen dat ik er helemaal van de kaart van ben, dat nou ook weer niet.. tis blijkbaar geen drug voor mij, al die natrium zal ook wel niet gezond zijn. ik probeer het deze week wel nog eens met gbl alleen

Ruud

Experimenterende gebruiker
Het schijnt dat sommige mensen niet of nauwelijks iets voelen van ghb. Ik heb zulke verhalen vaker gelezen.

Heel raar en rot voor diegenen :flushed:

Mac...

Badass junkie
Is volgens mij met wel meer stoffen dan alleen GHB.
Heb gehoord dat bv salvia ook dit probleem heeft.

Ruud

Experimenterende gebruiker
[offtopic]Salvia moet je leren te gebruiken, volgens mij werkt het de eerste keer bij (bijna) niemand.[/offtopic]

Bij enkele mensen werk ghb helemaal niet. Maar is dit nu ook het geval bij overdosering(out gaan).

Qocaïne

Badass junkie
Omdat ik niet een geheel nieuw topic wil aanmaken over het doseren van GHB stel ik hier mijn vraag.

Heb helaas niet aan een spuitje of hoestdrank dopje kunnen geraken. Logischer wijs houd dit in dat ik mijn GHB niet nauwkeurig kan doseren. =)

Ik zit er toch aan te denken om vanavond eens wat te proberen, en ben dus flink aan het rondstruinen op het internet, om de GHB op een andere manier te doseren.

Nu kom ik op Wikipedia terecht en lees dat de oorspronkelijke theelepel een inhoud heeft van 5ml vloeistof.

Mócht ik vanavond aan de G gaan... raden jullie mij dan af om te gaan doseren met thee lepeltjes? Het plan is om dat iets minder de een theelepel te gebruiken 3-4ml.

jasper

Wijs gebruiker
gewoon dopje van een cola flesje is goed
als jeje ghb in een buisje hebt gewoon het hele buisje naar binnen
in een flugel flesje ongeveer 1/4 naar binnen zou goed zijn.

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb een AA flesje GHB :rolleyes:

Een dopje is véél meer de 5 ml.. lijkt me niet verstandig voor de eerste keer barry :)

jasper

Wijs gebruiker
he ik doe als ik een dopje in de buurt heb gewoon een dopje anders tutter ik een beetje aan m'n flesje.
maar ik ben m'n eerste keer wel nok gegaan dus :)

Qocaïne

Badass junkie
Hmm.. liever niet nokkie.. maar er ook werkelijk echt van genieten ^^

Heb dus geen G gebruikt het weekend.. wacht wel een een maatstaafje

jasper

Wijs gebruiker
man ik snap jullie niet echt
je gaat toch niet als je op een feestje ofzo bent je ghb effe meten met een spuitje en dan in je drinken spuiten?
je tuttert er toch gewoon snel aan en hop flesje terug in de zak niet?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Nee joh, spuitje voltrekken, je flugel aan de portier geven zodat ie hem ff vast kan houden terwijl jij je drinken vult.. en dan alles weer netjes opbergen :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Nee joh, spuitje voltrekken, je flugel aan de portier geven zodat ie hem ff vast kan houden terwijl jij je drinken vult.. en dan alles weer netjes opbergen :mrgreen:

aaaah zo doen jullie nederlanders dat dus :tongueout:

Qocaïne

Badass junkie
Heb ook spuitje gekocht laatst.

En als je van plan bent om G te gaan gebruiken op een feest, alvast een gepaste dosis in een flugel flesje doen. Of in een ballon.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Kun je na gebruik de ballon opblazen en loslaten... zo ontstaat er een nog grotere feeststemming! :P

Bovenaan