Dosering 25-E NBOMe

Goedenavond!

Vanavond ga ik 25-E NBOMe voor de eerste keer. Wél ervaring met 25i- NBOMe en LSD natuurlijk, maar ik vraag me af of iemand me wat kan vertellen over ervaringen en op welke dosering.

(Ben wel wat gewend btw)

Met vriendelijke groet,

Roy.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ze lijken qua effect verrassend veel op elkaar (wat je niet zou zeggen op basis van de structuurformule). Maar NBOMe's veroorzaken dus wat meer visuals en wat minder opborrelende emoties. Daarnaast zijn er dus wel stevige (cardio-)vasculaire effecten die dus ook gevaarlijk kunnen zijn.

Mijn persoonlijke hypothese is dat de N-benzylmethoxy-groep makkelijk van het molecuul 'afvalt' en dat beide helften van het molecuul vervolgens worden gemetaboliseerd door het lichaam. Als dat zou kloppen, dan krijg je van NBOMe's een veelheid aan verschillende afbraakproducten, die allemaal op zichzelf weer allerlei (ongewenste) farmacologische effecten kunnen veroorzaken. Dat zou wel een verklaring zijn waarom 25x-NBOMe's in sterke mate geassocieerd worden met heftige en levensbedreigende bijwerkingen.

Echter ontbreekt farmacologisch onderzoek. Dus dit blijft bij speculeren. Wel zijn er enkele case-studies van mensen die na een overdosis in het ziekenhuis zijn beland en/of zijn overleden. Zulke case-studies geven wel enig inzicht in de mogelijke gevaren. Maar tegelijkertijd is het ook een kenmerk van totaal gebrek aan kennis. Dus dat is het grootste verschil tussen NBOMe's en LSD. Van LSD weten we vrij zeker dat het lichamelijk haast niet toxisch is; dat je zelfs een 1000-voudige dosis kan nemen zonder al te veel problemen, terwijl we van NBOMe's vrijwel niks weten behalve dan dat er mensen zijn die al lichamelijke problemen kregen als ze iets meer namen dan een heavy dose.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Heb weleens 25C-NBOMe genomen. Was een interessante trip, hele aparte visuals. Maar zou het toch niet meer doen, gezien alles dat er bekend is over lichamelijke risico's. Ik zou er als ik jou was nog even over nadenken. Er zijn zoveel mooie psychedelica met een minder riskant gevarenprofiel. Die heb je vast nog niet allemaal geprobeerd.

Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard:)

Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja dat vind ik dus wel wat veel
Ik gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.
Peace ✌️ ☮️ 🕊 🏳️‍

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.
Peace ✌️ ☮️ 🕊 🏳️‍
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
300ug 25e-NBOH volumetrisch gedoseerd.

Minder zwaar voor je lichaam dan NBOME en het werkt niet even lang, maar het is een indrukwekkend visueel schouwspel en brengt een continue golf van verticaal bewegende tintelingen die euforisch zijn van aard.

Op 1.2mg 25e-NBOH kan je ook al stevig trippen. Qua intensiteit kan ik deze dosis wat vergelijken met 300ug 1P-LSD met een eigen unieke karakter.

2.4mg... Zelfs 450ug 1P-LSD bracht me nog nooit zo diep. Heel zwaar. Heb het na een half jaar nog altijd niet volledig kunnen verwerken. Het brak me helemaal af als persoon zijnde, reflecterend op de mensheid in het algemeen.

300ug is het leukste 😄 vanaf 450ug is het echt al te psychedelisch voor sociale activiteiten.

PapaverMan

Bewuste gebruiker
4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.
En Al-LAD schijnt ook heel visueel te zijn maar die ligt al een tijd in mn vriezer te wachten op een goed moment.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.
En Al-LAD schijnt ook heel visueel te zijn maar die ligt al een tijd in mn vriezer te wachten op een goed moment.
Top, vorig jaar heb ik 4aco-met en 4ho-mipt uitgeprobeerd dus zocht weer wat nieuws voor deze zomer en ga zeker de 4ho mipt weer doen op een hogere dosis, 4aco-met heb ik 40 mg gedaan en was leuk

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Ik hoor goede verhalen over Mescaline in de natuur. Mooie classic en de cactussen zijn goed te verkrijgen geloof ik.
Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.

_shikantaza

Badass junkie
Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.
Misschien te laag gedoseerd?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Misschien te laag gedoseerd?
Zou kunnen bij beide cactus ervaringen, weet je natuurlijk nooit. Poeder was eerder wat te hoog gedoseerd maar werd nooit echt visueel interessant en zware mindfucks. Durfde niet hoger te gaan daardoor. Paniekaanval in een capsule was dat (twijfel nog steeds of het wel pure mescaline was bij die ervaring).

Laatst bewerkt:

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁
De geoxideerde variant DMT-N-Oxide zou ik best buiten durven gebruiken, als ik kan zitten/liggen als ik wil iig. Daarop echt doorbreken is zo moeilijk dat gebeurd niet per ongeluk. Verder super visueel en heel euforisch.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
2c-d wel van gehoord , wats een goede dosis om vooral sterke visuals te hebben? 60? 80? Ben wel wat gewend en kan wel wat hebben. Heb al wat ervaring met 300ug/l LSD getest meerdere malen en al een hoop 2c-b trips in hoge en lage dosissen en nog t een en ander aan RC-psychs

PapaverMan

Bewuste gebruiker
2c-d wel van gehoord , wats een goede dosis om vooral sterke visuals te hebben? 60? 80? Ben wel wat gewend en kan wel wat hebben. Heb al wat ervaring met 300ug/l LSD getest meerdere malen en al een hoop 2c-b trips in hoge en lage dosissen en nog t een en ander aan RC-psychs
2c-d is wel een van de minst potente 2c-x stoffen. Ik zou zeggen 30-40mg om te beginnen, 60mg voor het echte werk. Maar prachtige visuals op hogere doseringen.

Bovenaan