Dosering 3m

Jonkoman

Experimenterende gebruiker
Goedeavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Ik heb zaterdag een festival. Mijn vraag was hoe jullie de 3m doseren? Ik gebruik vaker! Maar na 5 of 6 uur voel ik eigenlijk vrij weinig meer.... ik denk zelf dat ik dan te veel heb gebruikt.

Alvast bedankt en een fijne dag!!!

Pedalode RooieGinger

Overgaan naar bommetjes. Je 3mmc gaat dan wel snel op, maar je lichaam verwerkt het op een andere manier, waardoor het weer een heel ander gevoel opwekt!

Je bouwt natuurlijk bij veel gebruik een tolerantie op, ik zou aanraden op over te gaan op bommetjes of dikkere lijnen gaan leggen. Maar zorg wel dat je alleen doet wat bij jezelf goed voelt.

Mijn voorkeur gaat naar bommetjes omdat je neus dan ook nog heel blijft en het effect is heel anders dan bij snuiven. In de link staat hoe je moet doseren voor elke wijze dat je het kan nemen

Rubrix

Belezen gebruiker
Overgaan naar bommetjes. Je 3mmc gaat dan wel snel op, maar je lichaam verwerkt het op een andere manier, waardoor het weer een heel ander gevoel opwekt!
Ben wel benieuwd, welke verschillen merken jullie tussen snuiven en bommetjes (behalve langere werkingsduur en langere inwerking)

klxaasx

Belezen gebruiker
Ben wel benieuwd, welke verschillen merken jullie tussen snuiven en bommetjes (behalve langere werkingsduur en langere inwerking)
bij snuiven ervaar ik meer die craving en pijn in neus en het strakke staan wat k juist opt moment van echt gloeiend lekker vindt, maar met slikken heb ik wel meer euforie altijd en langere werking

lijnen is op een gegeven moment blijven maken blijven maken

Bij snuiven, sta je direct aan en duurt het maar kort tot je een effect gaat voelen, maar die is ook wel erg snel voorbij. Ik persoonlijk krijg ook meer energie van snuiven dan van slikken.

Slikken gaat veel meer in mn hoofd zitten, het geeft je een chill gevoel en je lichaam gaat verl meer tintelen

Ook heb ik bij slikken dat het gevoel soepeler opbouwt en het constant is.
Bij snuiven klapt het in 1 x naar binnen en is het gevoel in vlagen

Pedalode RooieGinger

Bij snuiven sta ik gelijk aan en wil ik zo snel mogelijk dingen doen en gedaan hebben. Bij bommetje wacht je wat langer tot je wat voelt. Je zit dan al in een chill modus dus. Waneer het inkickt gaat t heel snel. Je voelt ineens je ogen wat zwaarder worden en alles begint te tintelen. Je hele lichaam heeft zo veel meer energie naar normaal en veel meer dan snuiven. Alleen je hoofd blijft wel op standje relaxed. Ik vind het altijd gek dat me lichaam een mixt feeling heeft van wat hij wil. Maar vind het altijd een erg leuke ervaring!

Bovenaan