Dosering 6-APB

2C-Baasje

Newbie
Hallo mede forum leden,

Vandaag heb ik voor het eerst RC's besteld na heel veel lezen en lang twijfelen. Nu is 1 van de RC's 6-APB (Benzo Fury).

In dit topic wil ik jullie vragen wat voor jullie de beste dosering is voor dit stofje. Graag bij vermelden of je het over de HCl of succinate variant hebt.

Hoor ook graag wat voor mij een goede dosering kan zijn. Zit zelf te denken aan 180-200mg (succinate). Ben van plan in een thuis setting te gebruiken en hou er van lekker hard te gaan. Ik weeg 88kg en heb veel ervaring met MDMA en andere drugs.

Beady

Bewuste gebruiker
Hallo collega newbie. Ik heb vorige week mijn tweede RC geprobeerd. 6 APB dus. Ik heb één pellet van 100 mg genomen en man... Dat suckete er mijn dak helemaal af. Ik ben overtuigd dat je echt een dikke smak moet nemen voor een top gevoel. Heb al verschillende malen gelezen dat mini-doseringen bij dit soort drugs helemaal af te raden is en dat een hoge dosis, méér dan wat je leest, echt zijn/haar nut heeft. Als je een zakje hebt besteld zou ik echt een dikke bom leggen. Ga voor 200 minimum. Het duurde lang alvorens ik wat voelde. Maar de dosis was belachelijk laag. Het blijkt potent te zijn maar je moet er flink tegenaan gaan. Laat maar weten wat de uitkomst was..

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hallo collega newbie. Ik heb vorige week mijn tweede RC geprobeerd. 6 APB dus. Ik heb één pellet van 100 mg genomen en man... Dat suckete er mijn dak helemaal af. Ik ben overtuigd dat je echt een dikke smak moet nemen voor een top gevoel. Heb al verschillende malen gelezen dat mini-doseringen bij dit soort drugs helemaal af te raden is en dat een hoge dosis, méér dan wat je leest, echt zijn/haar nut heeft. Als je een zakje hebt besteld zou ik echt een dikke bom leggen. Ga voor 200 minimum. Het duurde lang alvorens ik wat voelde. Maar de dosis was belachelijk laag. Het blijkt potent te zijn maar je moet er flink tegenaan gaan. Laat maar weten wat de uitkomst was..
Ik heb het tot dusver ook alleen met 130mg geprobeerd en dat was inderdaad net niet en een moeilijke comeup waardoor ik bijna moest overgeven. Door de net niet ervaring hadden we die dag ook nog xtc genomen. Katertje was enorm

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb laatst ook weer eens 6apb geprobeerd, de hcl variant.
Ik ben een vrouw, 62 kg. Ik nam 140 mg.
Het was leuk, had iets intenser gemogen. Aan m'n pupillen was het duidelijk te zien.

De comeup duurde ruim 2 uur. 4 uur na inname heb ik nog eens 120 mg genomen, maar bijpakken maakte niet veel verschil. Volgende keer doe ik dat niet meer.

Jij kunt gerust 150 mg nemen, helemaal als je al bekend bent met mdma. Zorg dat je geruime tijd ervoor geen drugs hebt genomen die op je serotonine werken.

Zeehond

Badass junkie
Hallo mede forum leden,

Vandaag heb ik voor het eerst RC's besteld na heel veel lezen en lang twijfelen. Nu is 1 van de RC's 6-APB (Benzo Fury).

In dit topic wil ik jullie vragen wat voor jullie de beste dosering is voor dit stofje. Graag bij vermelden of je het over de HCl of succinate variant hebt.

Hoor ook graag wat voor mij een goede dosering kan zijn. Zit zelf te denken aan 180-200mg (succinate). Ben van plan in een thuis setting te gebruiken en hou er van lekker hard te gaan. Ik weeg 88kg en heb veel ervaring met MDMA en andere drugs.
Mijn eerste dosering was ook 200mg Succinate en daar ging ik zelf helemaal goed op (afgelopen zomer) in een setting met onze vrienden. We hadden alle 4 dezelfde dosering van 200mg Succinate en vonden het alle 4 goed.
Lekker spul en werkt lang.
Geniet en laat ons weten hoe het was.

2C-Baasje

Newbie
Bedankt voor de tips allemaal! Ik hoop dat het voor het weekend binnen is want dan gaan we het zaterdag maar mooi eens proberen.

Heb 2 capsules van 100mg dus dat zit wel goed. Als het goed bevalt gaan we grote inkopen doen.

2C-Baasje

Newbie
Vond hem zelf heel prettig, een stuk minder heftig dan MDMA. Drie kwartier na inname begon hij langzaam op te komen en na 2 uur zat ik op de piek die 4 à 5 uurtjes heeft aangehouden. Comedown was ook heel rustig, was ook heel prettig.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had laatst 180 milligram 6-APB-succinaat genomen en toen werd ik wel een beetje misselijk en het voelde een beetje overweldigend in mijn hoofd. Dus volgende keer houd ik het weer op 150; dat bleek voor mij de sweetspot kennelijk. En dan weet ik ook weer dat de dosering van 6-APB redelijk nauw komt.

Wat ook nog zou kunnen schelen is dat ik er een paar biertjes bij heb gedronken en normaal doe ik dat niet. Dus misschien is die combinatie ook niet helemaal lekker.

Nihilist88

Badass junkie
Zelf ook grote fan van dit stofje, maar mijn perfecte dosis lijkt toch wel 130-150mg te zijn en dit voor de succinate variant. 1 x 200mg genomen en leek toen echt overgedoseerd, want had heel veel bijwerkingen zoals uren trillend zicht, angtig, koud-warm, en totaal niet kunnen genieten van de anders zo vette stabiele rush.
Ik ben zelf eerder slank persoon (176cm en 60-65kg), ook snel metabolisme. Dus waar hier verschillende lekker gaan op 200mg is dit toooo heavy voor mij.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@Neo-Shulginist @Nihilist88 en andere ervaringsdeskundigen

Nemen jullie de dosis dan in 1x of, net zoals met MDMA soms wordt gedaan, verspreid met bijnemen? Met bijnemen lijkt het me ook dat je iets minder snel overdoseert ipv dat je in één klap 200mg naar binnen werkt?

Nog een ander vraagje, hoe is het stimulerende effect van 6-APB in vergelijking met MDMA? Wel nogsteeds energiek, zin om te dansen, bewegen door te gaan aka geschikt voor festival/feest waar veel gedanst wordt? Of kan ik dan beter voor 5-APB gaan?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker

Nemen jullie de dosis dan in 1x of, net zoals met MDMA soms wordt gedaan, verspreid met bijnemen? Met bijnemen lijkt het me ook dat je iets minder snel overdoseert ipv dat je in één klap 200mg naar binnen werkt?

Nog een ander vraagje, hoe is het stimulerende effect van 6-APB in vergelijking met MDMA? Wel nogsteeds energiek, zin om te dansen, bewegen door te gaan aka geschikt voor festival/feest waar veel gedanst wordt? Of kan ik dan beter voor 5-APB gaan?
Ik vond 6apb te helder en alleen stimulerend als in urenlang wakker blijven. Maar ik krijg van mdma dan ook geen energieboost meer zoals vroeger waarbij ik eindeloos kon rammen op een feest. Zal wel aan het misbruik liggen van destijds.

ik had de dosis 6apb in 1x genomen en aangevuld met X. Helse kater gegarandeerd

Neo-Shulginist

Badass junkie

Bijnemen is niet nodig en ook af te raden. De werkingsduur is nogal lang dus je gaat er lang genoeg op door. Bovendien kan je snel last krijgen van bijwerkingen zoals misselijkheid als je wat te veel neemt. En het effect komt een beetje in golven en is vrij subtiel. Dus de kans bestaat dat je dan even denkt van 'oh ik voel niet zoveel ik neem nog meer' en dat je dan juist niet zulke prettige effecten krijgt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
6-APB is energiek genoeg voor een feestje, maar het is zeker niet uitzinnig euforisch ofzo. Het is een beetje wat je er zelf van maakt. Bij MDMA is dat ook zo. Hoewel MDMA wel een tikje energieker is.

5-APB is redelijk energiek maar ook wat psychedelisch en ik vond de bodyload niet heel prettig eerlijk gezegd. Dus mijn voorkeur gaat wel echt naar 6-APB; juist voor op feestjes.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
6-APB is energiek genoeg voor een feestje
Thanks! Beetje extra energie is meer dan genoeg, lijkt me eerder een leuke drug voor een festival overdag met meerdere stages ipv rammen op hardcore in 1 zaal. Maar goed, van de zomer keertje proberen en dan zal ik m'n bevindingen delen 👌

Maar ik krijg van mdma dan ook geen energieboost meer zoals vroeger waarbij ik eindeloos kon rammen op een feest.
Eens, ik kan er tegenwoordig ook heerlijk op chillen

Bovenaan