dosering amfetamine vloeibaar?

vlinder

Newbie
kan iemand mij zeggen hoe de dosering van amfetamine
vloeibaar is. niet spuiten, dat is niet mijn stijl.
ik heb 10 jaar amf. pillen gebruikt, mijn ex heeft mijn dealer zijn
tel nrs gewist en nu na een jaar zoeken eindelijk vloeibaar gevonden
beter iets dan niets.
hoe vinden jullie een dealer ben 40 een vrouw van een mileu die
dit als een geheim meedraagt kan niet naar feesten..
dus flesje van 10 ml. hoeveel druppels denken jullie.
het is puur, maar pillen was veel handiger.
thanks.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vloeibare speed .....

Ten eerste weet ik niet of je ons nu voor de gek houdt of niet.

Vloeibare speed ... echt nog nooit van gehoord, dat mijn speed zeiknat is en teveel uitdroogt dat is wel beter bekend.

Dus verklaar ??

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
Hoi Vlinder, dat is zo niet echt makkelijk te bepalen, als je niet weet hoe sterk het is. Gewoon proberen denk ik. Lijkt me wel vervelend innemen, de smaak van speed is er niet een om blij van te worden. Daar is de werking dan weer voor.

200466

Experimenterende gebruiker
Hoi Vlinder. Ik heb er wel ervaring mee. Toen ik het de eerste keer kreeg werd me vertelt dat 1 druppel genoeg was voor 1 uur. dat klopt ook. echter als je dan voor 5 uur wilt nemen is 5 druppels niet genoeg, ik neem er dan 7. Misschien dat het voor jou wel genoeg is maar mijn ervaring is dat hoe langer je wakker wilt blijven, je meer moet nemen. (bijv.10 uur/14 druppels)
Je zal proefondervindelijk de voor jou goede dosering moeten bepalen.
Succes!

Droopy

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
Vloeibare speed .....

Ten eerste weet ik niet of je ons nu voor de gek houdt of niet.

Vloeibare speed ... echt nog nooit van gehoord, dat mijn speed zeiknat is en teveel uitdroogt dat is wel beter bekend.

Dus verklaar ??

Stonie
wat denk je dat herman brood spoot ?? :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ja ik weet dat je speed kan spuiten en eerlijk toegegeven ik heb geen idee hoe ze de speed klaar maken of wat dan ook.

Ik heb ondertussen ook wel gehoord dat het bestaat maar ik heb het nog nooit geproeft nog gezien.

Waar is die vrijgezelle vliner in me buik nou toch ?

Echt speedy met reageren is ze niet of wel ?

Stonie

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
Ja ik weet dat je speed kan spuiten en eerlijk toegegeven ik heb geen idee hoe ze de speed klaar maken of wat dan ook.

Ik heb ondertussen ook wel gehoord dat het bestaat maar ik heb het nog nooit geproeft nog gezien.

Waar is die vrijgezelle vliner in me buik nou toch ?

Echt speedy met reageren is ze niet of wel ?

Stonie
van alle mensen die speed nemen zou gij toch wel degene moeten zijn die weet dat vloeibare speed de puurste speed is die er is...
alleen vervliegt vloeibare spd...
dus toch nog niet zo heel veel kennis over het dope wereldje lysergine?

verder word speed om te shotten gewoon gekookt met water!!!
is trouwens een goeie manier om te zien of je versneden speed hebt of goeie shit...
als het pure pasta speed is dan moet alles oplossen in water dus... :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Frisko zei:
dus toch nog niet zo heel veel kennis over het dope wereldje lysergine?

verder word speed om te shotten gewoon gekookt met water!!!
is trouwens een goeie manier om te zien of je versneden speed hebt of goeie shit...
als het pure pasta speed is dan moet alles oplossen in water dus... :wave:

Ik leer supersnel, en heb nooit beweert een expert te zijn in wat dan ook volgens mij .. ik gebruik de drugs en maak het niet.

ik ben een slome duikelaar die graag leest en leert, te dom om te maken te sloom om junk te worden.

ik dank u voor de speed shooting instructions.

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
Dat het wel/niet vloeibaar is verschilt in welke vorm het is, ik kan de topic erover niet meer vinden helaas. Iemand?

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
Amfetamine is van zichzelf een vloeistof. Daarom kan poeder ook nooit 100% speed bevatten. :)
idd
ge hebt ergens een 25 procent nodig voor de sulfaat binding...(van vloeibaar naar pasta) om het snuifbaar te maken dus maw :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vlinders zijn dieren die doorgaans niet zo lang leven... Je hebt nog een dochter, denk na!

Bovenaan